محققان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی نرم افزاری شدند که عیوب نیروگاه‌های برق را در مدت زمان کمتر و با دقت بیشتری به تکنسین برق اطلاع می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تن صدا و لحن صحبت شما می‌تواند تاثیر به سزایی بر روی دیگران بگذارد. از زبان تحریک آمیز استفاده نکنید: اغراق، اتهام زنی، عیب یابی، کلماتی مانند «هرگز» یا «همیشه»، توهین، فحش دادن، تهدید‌های هشدار دهنده
وضعیت موجود کیفیت خودروهای ساخت داخل به‌گونه‌ای است که تعداد عیوب فنی خودرو در سه ماه اول استفاده توسط مشتری (به ازای هر خودرو ۳ ایراد فنی)، بیش از سه برابر میانگین جهانی است.
چشمک زدن ممکن است نشانه‌ای باشد که نشان می‌دهد کودک شما دارای عیوب انکساری است که بر میزان تمرکز چشم‌ها روی یک تصویر تأثیر می‌گذارد. با چشم دوختن، کودک شما ممکن است بتواند به طور موقت تمرکز و وضوح یک شی را بهبود بخشد.
«عیب ندارد خدیجه، مدال نداشته باش! ایرادی ندارد! حداقل می‌توانی به مردم فلسطین بگویی حواسم به شما بود، از حق خودم و از لذتی که چند سال برایش وقت گذاشته بودم می‌گذرم تا از شما حمایت کنم!»
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.
قطعی چند ساعته برق در منطقه ۲۲ تهران به خاطر مشکلات فنی شبکه بوده و اکنون رفع عیب شده است.
قطعی چند ساعته برق در منطقه ۲۲ تهران به علت حوادث فنی شبکه بوده و اکنون رفع عیب شده است.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز مساله نخست کشور، مساله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این باره فرمایش هایی داشتند.
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز مسئله نخست کشور، مسئله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این خصوص فرمایشاتی داشتند.
رئیس قوه قضاییه گفت: نقد کردن به هیچ وجه عیب و اشکال ندارد بلکه امری پسندیده است، اما خلاف واقع گفتن به ویژه در قبال موضوعی که سبب ایجاد التهاب برای مردم می‌شود از جمله مسائلی است که در سال جاری در راستای احیای حقوق عامه باید بیشتر به آن‌ها توجه کنیم.
این سالن تئاتر که در کشور چین فعال خواهد شد، نمایی عیجب و غریب شبیه به یک سفینه فضایی دارد. ساختمان ۷۰ هزار متر مربع مساحت خواهد داشت و نمای بیرونی آن عمدتا از آلومینیوم آنادایز شده منحنی و مات ساخته می‌شود.
شرکت تسلا از صدور فراخوان بررسی و رفع عیب بیش از ۴۰۰ خودروی مدل ۳ در ایالات متحده خبر داده است.
این تصاویر نشان‌دهنده این است که این تکنولوژی که برای بازسازی تصاویر از طریق خواندن فعالیت‌های ضبط شده مغز انسان طراحی شده، کامل و بی عیب و نقص نیست. البته تیمی از محققان دانشگاه استنفورد، دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه چینی هنگ‌کنگ توانسته‌اند تا به خلق چنین شاهکاری نزدیکتر شوند.
رهبر معظم انقلاب در مراسم پیام نوروزی خود در حرم مطهر امام رضا(ع) فرمودند: یکی از عیوب اقتصاد کشور ما خود مردم هستند ؛ در مصرف نان و برق و آب و گاز اسراف می‌کنیم که این عیب بزرگی است.
عبدالملکی گفت: اقتصاد مقاومتی یک اقدام ویژه است. عیب کار اینجاست که اجرایی وجود ندارد در صورتی که اقتصاد مقاومتی در حوزه اجراست. جبهه‌های مختلفی باید در حوزه اقتصاد مقاومتی شکل گیرد. جبهه اول علمی است، به تولید علم کاربردی احتیاج داریم و دانشگاه‌ها باید درگیر شوند. جبهه بعدی فرهنگی است تا اقتصاد مقاومتی به باور عمومی تبدیل شود. در حال حاضر مردم باور ندارند تورم ایجاد شده برای این است که اقتصاد مقاومتی اجرایی نمی‌شود.
با نظر اکثریت قضات حاضر در جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور، مشتری با وصف اسقاط خیار عیب، حق مطالبه ارش را ندارد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش با چلسی گفت سیتی برای رسیدن به آرسنال در صدر جدول باید بدون اشتباه و بی عیب و نقص باشد.
تیم‌های لیگ برتر والیبال عملکرد متفاوتی در فاکتورهای مهم والیبال در دور رفت داشته‌اند و برخی تیم‌های میانه جدول در صدر این داده‌های آماری قرار دارند.
یکی از مهم‌ترین و شایع‌ترین بیماری‌های چشمی، عیوب انکساری چشمی است و بیماران زیادی برای برداشتن عینک مراجعه می‌کنند که ممکن است دچار نزدیک بینی، دوربینی یا آستیگماتیسم باشند که نزدیک‌بینی از بین آن‌ها شایع‌تر است.
مدیرعامل گروه سایپا گفت: مسیر صادرات خودرو به جهان این است که خودرو با کیفیت تولید کنیم که توان حضور در بازار جهانی را به دست آورد و از قطعات با کیفیت که شرایط حضور خودرو در بازار‌های جهانی را ایجاد می‌کند در محصولات استفاده شود.
همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.
نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان گفت: هیچ‌کس نگفته است رهبر انقلاب، همانند امام زمان (عج) بدون عیب و نقص است، اما ما می‌گوئیم که بهترین شخص برای رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای است؛ حتی رهبران جهان نیز به بهترین بود ایشان اذعان دارند.
فیاض زاهد درباره سخنان لیلاز گفت: او در جبهه اصلاح‌طلبان است، اما مانیفستی که از جهان پیرامونی ارایه می‌دهد، راست افراطی در ایران را مدهوش می‌کند. عیب بزرگ سعید آن است که به آن متوهمان بیسواد و مکتب نرفته ابزار تئوریکی می‌دهد و با بسته‌بندی زیبا جنس‌های بنجل‌شان را قابل عرضه می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ