دو جزیره‌ی بزرگ و زیبا دارد که به هر دوی آن‌ها ماریتا (Marietas) می‌گویند و در سمت غربی این کشور قرار گرفته اند. این جزایر خالی از سکنه هستند و اهالی بومی و افرادی که همیشه در آن‌ها زندگی کنند، ندارد، اما مکان‌هایی فوق العاده و بکر برای گشت و گذار و سفر‌های رمانتیک است. در ادامه همراه تاپ توریست باشید تا با ساحل مخفی ماریتا در مکزیک بیشتر آشنا شوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالا شما هم با این نظر موافقید که فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی در طول ۱۰۰ سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل پیدا کرده‌اند. این شرکت با طراحی‌های دستی میکی ماوس (Mickey Mouse) شروع به کار کرد، بعد به سمت شاهزاده خانم‌های مختلف رفت و آن‌ها را در پی یافتن سرگذشت و سرنوشت شیرین دنبال کرد، و تا این اواخر با به تصویر کشیدن داستان‌هایی با موضوعات مدرن‌تر و شخصیت‌های متنوع به کار خود ادامه داد.
طول ماهی‌های پف دار بالغ می‌تواند به ۸۰سانتی متر برسد، اگرچه طول چنین نمونه‌های بزرگ به ندرت از ۳۵ تا ۴۰ سانتی متر بیشتر می شود، آن‌ها در اقیانوس آرام و برخی از دریاهای ساحلی آن یافت می‌شوند./viral vids
میلاد عبادی‌پور و فرزند تازه متولد شده‌اش در اردوی تیم ملی والیبال را در ارومیه ببینید.
تصاویر و پخش زنده رسانه‌های محلی نشان می‌دهد که گدازه و دود از شکافی در زمین از سمت کوه «فاگرادالسفجال» بیرون می‌آید.
در ادامه چند طرح جالب و دیدنی از شهر کرج در سال ۱۶۰۲ یعنی ۲۰۰ سال دیگر را از نظر هوش مصنوعی مشاهده خواهید کرد. این پیش بینی‌ها با تجزیه و تحلیل ابزار‌های تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی انجام شده و بدون شک دقیق نخواهد بود.
در نمای ظاهری این مرسدس بنز جز زیباترین پروژه‌های تیونینگ محسوب می‌شود، زیرا بستر کار در حالت استاندارد جز بهترین سدان‌های دنیا است و تیونر نیز با استفاده از کیت بدنه فیبر کربن بر این زیبایی افزوده است.
از هوش مصنوعی خواسته شد تا وضعیت شهر تبریز در ۵۰۰ سال قبل را به تصویر بکشد. در نهایت هوش مصنوعی ۴ طرح جالب و دیدنی ارائه کرد که در ادامه خواهید دید.
مشاهدات نپتون در نیمه دوم سپتامبر ۲۰۲۲ انجام شد. از آنجایی که نپتون بسیار دور است، تمایل دارد کمی نادیده گرفته شود. احتمالاً به دیدن تصاویر گرفته شده توسط وویجر ۲ هنگام عبور از ۱۹۸۹ عادت کرده اید. مشاهدات جیمزوب برای اولین بار در بیش از ۳۰ سال، نگاهی جدید به حلقه‌های زیبای غول یخی انداخت.
آندرس اینیستا ستاره اسبق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که در پنج سال اخیر در تیم ژاپنی ویسل کوبه توپ زد پس از جدایی از این تیم در ژاپن مانده و لحظات خوشی را در کنار خانواده‌اش سپری می‌کند. اینستای ۳۹ ساله با انتشار تصاویری که او و همسر و فرزندانش را در لباس سنتی ژاپنی نشان می‌دهد نوشت: تجربه عالی با خانواده ام، آشنایی با فرهنگ و سنت‌های ژاپن در چنین مکان‌های دیدنی.
جزیره ویلهلم‌اشتاین با مساحت ۱۲۵۰۰ متر مربع روی ستون‌هایی سنگی بنا شده است.
فکرش را می‌کردید قم چنین طبیعت بکر و جذابی داشته باشد؟ تصاویری از طبیعت بکر و جذاب قم را در این ویدئو می‌بینید.
لامبورگینی می‌گوید: روئلتو مجهز به شاسی یکپارچه فیبر-کربن است که در سنت آگاتا تولید شده است. این شاسی در مقایسه با اونتادور حدود ۲۵ درصد مقاومت بالاتری دارد و ۱۰ درصد نیز در مهندسی وزن موفق‌تر است.
مریخ نورد استقامت (Perseverance) به تازگی تصویری جدید از مریخ را منتشر کرده است.
وزش باد نسبتا شدید در تهران سبب کاهش موقت آلودگی هوا شده است. در تصاویری دریافتی فرارو کوه دماوند در غرب تهران نیز قابل دیدن است. شانش دیدن دماوند از غرب در بسیاری از مواقع سال نصیب شهروندان نمی‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از مشاهده و ثبت تصاویر چهار قلاده پلنگ توسط دوربین‌های تله‌ای یکی از همیاران محیط زیست در مرز مشترک میان دو منطقه شکار ممنوع در بند مشکول از توابع شهرستان کوثر استان اردبیل و منطقه حفاظت شده کاغذ کنان استان آذربایجان شرقی خبر داد. منبع: ایرنا
تصاویر دیدنی از خانه‌ای در ایسلند که با معماری خاص و متفاوت خود بسیار طرفدار پیدا کرده است را ببینید.
تا به حال به این فکر کرده‌اید که خطرناک‌ترین غار ایران در کدام شهر قرار دارد و چرا به آن لقبی هول‌انگیز داده‌اند؟ درست است که اسم کرمانشاه ما را یاد بیستون می‌اندازد، اما این شهر جاذبه‌های توریستی معروف دیگری مثل غار پرآو دارد، غاری که غارنوردی در آن آنقدر خطرناک است که تا به حال ۵ نفر جانشان را در راه کشف آن از دست داده‌اند.
در این تصاویر همزیستی دیدنی از یک آهو و یک پرنده را مشاهده می‌کنید.
عکاس حیات وحش سال توسط موزه تاریخ طبیعی لندن برگزار شده است. اگر می‌خواهید از نزدیک این تصاویر زیبا و تصاویر دیگر را ببینید، می‌توانید تا ۲ ژوئیه ۲۰۲۳ به دیدن این نمایشگاه در موزه کنزینگتون جنوبی لندن بروید.
آذر و توران دو توله یوزپلنگی هستند که چندی پیش از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند. هر دوی این توله یوزپلنگ ها ماده هستند.
شاگردان ژاوی با غلبه بر رئال در فینال سوپر جام، شب شیرینی را در ورزشگاه ملک عبدالله رقم زدند.
چه کسی فکرش را می‌کرد خرس‌ها هم درست مثل ما برای دیدن غروب و طلوع خورشید خودشان را به ساحل برسانند و از نفس کشیدن در هوای تازه صبحگاهی لذت ببرند.
اختاپوس دامبو نام خود را از یکی از شخصیت‌های انیمیشن شرکت دیزنی گرفته است. پانزده گونه در این سرده شناسایی شده اند. اختاپوس دامبو به طور معمول از سخت پوستان، دو کفه ای‌ها و کرم‌ها تغذیه می‌کند. میانگین طول عمر گونه‌های مختلف اختاپوس دامبو سه تا پنج سال است.
پوتین به عنوان بخشی از رژه تاریخی در سال ۱۹۴۱، زمانی که سربازان شوروی در طول جنگ جهانی دوم به سمت خط مقدم حرکت کردند، از نمایشگاه نظامی در میدان سرخ مسکو دیدن کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ