کمیته وزارتی نظارت بر توافق اوپک‌پلاس در تازه‌ترین نشست خود بر برنامه کاهش عرضه روزانه ۲ میلیون بشکه‌ای این ائتلاف تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین- کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تأیید رأی کمیته انضباطی شمس آذر را به کسر سه امتیاز در لیگ برتر محکوم کرد.
قزوین- کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تأیید رأی کمیته انضباطی شمس آذر را به کسر سه امتیاز در لیگ برتر محکوم کرد.
مرکز نظارت بر تیم‌های ملی طی مکاتبه با فدراسیون‌ها، بر لزوم حضور ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی در تست آمادگی جسمانی موردنظر این مرکز تاکید کرده است.
رئیس ستاد انتخابات کشور از کمیته فناوری اطلاعات این ستاد خواست تا نسبت به راه اندازی سامانه های فنی و تکالیف ابلاغی، پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم را به عمل آورد.
عضو کمیته استیناف مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت در چارچوب قانون به باشگاه های مجوز نگرفته کمک خواهیم کرد.
بیست و هفتمین جلسه کمیته قضایی شورای قضایی توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور با حضور معاون اول قوه قضاییه در استان آذربایجان غربی، برگزار شد.
رئیس کمیته حج و زیارت در مدینه منوره، با اشاره به افزایش تعداد حجاج در مناسک حج امسال بر ضرورت آمادگی تمام بخش‌های خدمات رسانی در این شهر برای استقبال از مهمانان خانه خدا تاکید کرد.
کمیته بین‌المللی صلیب سرخ جهانی، از مقامات رژیم صهیونیستی خواست که پیکر شهید خضر عدنان را برای خاکسپاری به خانواده‌ این شهید تحویل بدهند.
رئیس کمیته امور بین‌الملل در دومای روسیه امروز با تأکید بر ابعاد نظامی برنامه بیولوژیکی آمریکا از تلاش واشنگتن برای حمله نظامی احتمالی به مسکو خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیته هوانوردی با اشاره به لزوم در حوزه های دانش فنی و امکانات، بر رعایت حقوق مسافر و تکریم مردم و تغییر وضعیت موجود تأکید کرد.
رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که هادی‌پور بعد از باخت در انتخابی‌ها دنبال بهانه بود.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با اشاره به اینکه بیماری‌زایی سویه‌های جدید کرونا مشابه امیکرون پایین است، در عین حال به سرایت‌پذیری بالای آن اشاره و تاکید کرد: با توجه به رفت‌وآمدها و مسافرت‌ها باید نظارت و کنترل کافی از مبادی مرزی صورت گیرد؛ زیرا عدم نظارت می‌تواند جرقه‌ای از افزایش ابتلا به بیماری در کشور باشد.
رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا و عضو کمیته تحقیقات کنگره درباره شورش ششم ژانویه طرفداران رییس جمهور پیشین کشورش تأکید کرد: شواهد کافی برای متهم کردن «ترامپ» وجود دارد.
رئیس دانشگاه نیز پس از شنیدن مطالبات دانشجویان ضمن تأکید بر صبر کردن دانشجویان تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی این قول را هم به دانشجویان داد که نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل دانشجویان انجام دهد.
رئیس دانشگاه نیز پس از شنیدن مطالبات دانشجویان ضمن تأکید بر صبر کردن دانشجویان تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی این قول را هم به دانشجویان داد که نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل دانشجویان انجام دهد.
دادستان کل کشور با تأکید بر فعالیت بیشتر حقوقدانان بسیجی گفت: باید انسجام بیشتری داشته باشید و مسائل را از منظر حقوقی بشکافید، به طور مثال وکیل خانواده امینی حرف‌های بدون مدرک مطرح می‌کند و پیش از آنکه نظر پزشکی قانونی اعلام شود، می‌گوید نظر آن‌ها را قبول ندارد، این چه حقوقدانی است که پیش از اعلام نظر مرجع قانونی، آن را قبول ندارد و خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب شده است. به عبارتی از فردا هر کسی دچار حادثه‌ای شود، خواهان تشکیل چنین کمیته‌ای می‌شود.
دقت و وسواس در انتخاب مدیران تازه مورد تأکید یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران هم بود. احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران هم به انتصابات اخیر مدیریت شهری اشاره و این تغییرات را در سال دوم امری جاری و ساری عنوان کرد و گفت: شورای اسلامی شهر تهران نیز از ابتدای انتخاب شهردار، نظرات خود را به شهردار و معاونان وی با توجه به ظرفیت درونی شهرداری اعلام کرد، اما هیچ‌گونه دخالتی در عزل و نصب نداشته و نخواهد داشت.
قهرمان پارالمپیک کشورمان تأکید کرد اگر چه حضور محمود خسروی‌وفا در کمیته المپیک خیر خواهد بود اما نگران رفتن او از پارالمپیک هستند.
رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که انتخابات کمیته ملی المپیک مهندسی نداشت.
رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که انتخابات کمیته ملی المپیک مهندسی نداشت.
عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال مدعی شد که تأیید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون قطعی نیست.
کمیته های مقاومت فلسطین در پنجاه و سومین سالگرد به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی تأکید کردند: تنها راه دفاع از مسجد الاقصی، ریشه کن کردن غده سرطانی رژیم صهیونیستی از کل منطقه است.
معاون پیشین توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک به هر دلیلی خساراتی را به دنبال خواهد داشت.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت امدادرسانی به مردم عزیز و زلزله ‌زده استان هرمزگان را در دستور کار قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ