رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که انتخابات کمیته ملی المپیک مهندسی نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه های لیگ برتر برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید فقط تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۵ مرداد فرصت دارند.
رئیس فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران ضمن انتخاب هادی ساعی به عنوان عضو کمیته توسعه، از وی به سرمایه ارزشمند تکواندو جهان نام برد.
رئیس فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران ضمن انتخاب هادی ساعی به عنوان عضو کمیته توسعه، از وی به سرمایه ارزشمند تکواندو جهان نام برد.
مجمع انتخابات هیأت تکواندو استان همدان با حضور رئیس این فدراسیون، مجید دیبافر قهرمان اسبق و مطرح تکواندو و پژوهشگر ورزشی را به عنوان رئیس جدید این هیأت ورزشی معرفی کرد.
اولین اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی۵ چمنی آقایان کشور برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی در کشور عمان، درشهرستان رفسنجان استان کرمان برگزار می‌شود.
رئیس فدراسیون تکواندو و پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران از سوی فدراسیون جهانی به عنوان برترین تکواندوکار المپیک ۲۰۰۸ پکن انتخاب شد.
فدراسیون تکواندو اکنون درگیر دعوای مدیریتی با رئیس سابق خود سیدمحمد پولادگر است که در دولت ابراهیم رئیسی به مقام معاونت وزارت ورزش رسیده ، او انتخابات قبلی را به هادی ساعی باخت و برخی می‌گویند او همچنان در حال گرفتن انتقام آن شکست است.
انتخابات فدراسیون هاکی در شرایطی فردا یکشنبه ۱۴ اسفند در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که هنوز خبری از استعلام نهایی کاندیداها نیست.
گویا برخی از این نمایندگان مهم و تاثیرگذار در مجلس ، تشکیل «جمعیت»ها یا «مجمع«هایی که اکثرا عنوان های مردم پایه دارند و ورود به فعالیت های انتخاباتی را راهکاری بهتر ارزیابی می کنند، بدون توجه به اوضاع حاکم بر کشور و دوره ای که در حال گذران آن هستیم، سعی دارند منافع و نیازهای جناحی و شخصی خود را برآورده نمایند.
برخی از نمایندگان مهم و تاثیرگذار در مجلس تشکیل «جمعیت»ها یا «مجمع«هایی که اکثرا عنوان های مردم پایه دارند و ورود به فعالیت های انتخاباتی را راهکاری بهتر ارزیابی می کنند و بدون توجه به اوضاع حاکم بر کشور و دوره ای که در حال سپری کردن آن هستیم سعی دارند منافع و نیازهای جناحی و شخصی خود را برآورده نمایند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به انتقادات هادی ساعی رئیس فدارسیون تکواندو و رد صلاحیت نامزد ریاست یک فدراسیون واکنش نشان داد.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به انتقادات هادی ساعی، علیرضا دبیر و مصطفی آجورلو واکنش نشان داد.
انتخابات شوراهای شهر عمان در خارج از کشور برای سومین دوره از طریق تلفن های هوشمند و اپلیکیشن «رای می دهم» شروع شد. رای گیری تا ساعت هفت عصر امروز ادامه دارد.
میزبانی هفتمین دوره رقابت های جام جهانی، باری دیگر به یک کشور آمریکایی رسید و شیلی به عنوان میزبان این رقابت ها انتخاب شد.
رییس مرکز پژوهش های مجلس از تدوین پیش نویس طرح قانونی برای بیان انتقادات و اعتراضات در مرکز پژوهش های مجلس و بررسی و نهایی‏ سازی آن در کمیسیون امور داخلی مجلس و شوراهای مجلس خبر داد.
احزاب و شخصیت های سیاسی رژیم صهیونیستی در ۱۰ روز گذشته سعی کردند با تبلیغات انتخاباتی آرای انتخاباتی لیست خودشان را بالاتر ببرند تا شاید بتوانند بن بست سیاسی را به سود خود پایان دهند.
اردوی آماده سازی تیم جوانان ایران برای حضور در مرحله نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی از 20 تا 30 مهر در کمپ تیم های ملی برگزار می شود.
رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که انتخابات کمیته ملی المپیک مهندسی نداشت.
طبق انتظارات زمان برگزاری 4 مسابقه از رقابت های هفته سوم لیگ برتر نیز تغییر کرد!
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یارانه دارو به هیچ عنوان حذف نمی‌شود، گفت: الان یارانه دارو از طریق شرکت‌های بیمه گذار در اختیار بیماران قرار می‌گیرد؛ به هیچ عنوان ارز دارو حدف نمی‌شود و نه قانونگذار و نه دولت چنین سیاستی را ندارند و نخواهند داشت.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت امدادرسانی به مردم عزیز و زلزله ‌زده استان هرمزگان را در دستور کار قرار داده است.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: لازم است باشگاه‌ها نظارت کاملی بر مصاحبه ها و مطالبی که از سوی کادرفنی و بازیکنانشان مطرح می شود، داشته باشند.
ثبت‌نام پیش از موعد هادی ساعی در انتخابات کمیته المپیک

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ