مهران برخورداری به عنوان یکی از باتجربه ترین ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی باکو به دنبال کسب مدال طلا در این رویداد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوش تیم دانشجویان ایران مدال برنز مسابقات تکواندو سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی را به نام خود ثبت کرد.
عضو تیم ملی تکواندو ایران با برتری مقابل حریف نروژی خود راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب مدال به مصاف نماینده کره جنوبی برود.
دو عضو تیم ملی کشورمان با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای گرندپری رم صعود کرده و مدال برنز خود را قطعی کردند.
آرین سلیمی با شکست رقبایی از اسپانیا و مکزیک به یک قدمی مدال مسابقات جهانی 2023 باکو رسید.
با کسب مدال نقره وزن سوم المپیکی توسط تکواندوکار قزوینی تیم ملی، پرونده نمایندگان کشورمان با یک طلا، دو نقره و یک برنز در رقابتهای گرنداسلم چین بسته شد.
با کسب مدال نقره وزن سوم المپیکی توسط تکواندوکار قزوینی تیم ملی، پرونده نمایندگان کشورمان با یک طلا، دو نقره و یک برنز در رقابتهای گرنداسلم چین بسته شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی تیمش مقابل رئال بتیس گفت بتیس یکی از تیمهای خوب اسپانیا است که یونایتد دو بار شکستش داد تا نشان دهد از چه کیفیت بالایی برخوردار است.
نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه از برخورداری ۵ هزار نفر از وام کم بهره در راستای اجرایی شدن بسته خرسندساز خبر داد.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: معتقدیم طرح‌های حمایتی مسکن دولت باید از برخی تخفیفات برخوردار شود.
جردن باروز امشب برای پانزدهمین بار مقابل یک کشتی گیر ایرانی قرار می گیرد و قطعا بازهم از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است.
دارنده مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲، به دلیل مصدومیت از ناحیه دست راست مدتی از میادین دور خواهد بود.
رئیس سازمان داوطلبان شیوه برخورداری بیماران نیازمند صعب العلاج از خدمات رایگان هلال احمر را تشریح کرد.
اولین نماینده ایران در روز نخست رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به حریف کره ای واگذار کرد و به نشان برنز دست یافت.
اولین نماینده ایران در روز نخست رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به حریف کره ای واگذار کرد و به نشان برنز دست یافت.
اولین نماینده ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان کار خود را با مبارزه برابر حریفی از کانادا آغاز می‌کند.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در حالی به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد که نماینده وزن ششم به عنوان اولین نماینده ایران به دیدار رقبای خود می رود.
رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران گفت: تا چندی دیگر شاهد ایجاد اولین مرکز بازیافت خاک و نخاله که برای محیط زیست از اهمیت بسزایی برخودار هستند خواهیم بود.
فرسودگی مدارس قدیمی، رشد جمعیت، بلایای طبیعی و مهاجرت موجب شده است تا در برخی از مناطق و استان‌های کشور حتی سرانه برخورداری از فضای آموزشی از ۵.۲۲ متر مربع به ازای هر دانش آموز هم کمتر باشد.
«دولت با بی اعتنایی نسبت به مصوبات شورای عالی کار در واقع حق کارگران را نادیده گرفته است. دولت همانطور که نتوانست در مورد افزایش مستمری بازنشستگان حرف خود را به کرسی بنشاند، در مورد کارگران نیز دست آخر باید قانون را اجرا کند. بعد از فشاری که بازنشستگان و همینطور مجلس به دولت آوردند، دولت زیر بار رفت. در این مورد تلاش و مطالبه‌گری بازنشستگان از اهمیت بسزایی برخوردار بود.»
رئیس باشگاه بارسلونا بار یگر به یوفا حمله کرد و گفت که این نهاد توان مقابله با باشگاه هایی که از حمایت دولت ها برخوردارند(پی اس جی و سیتی) نمی شود و به همین دلیل از سوپرلیگ حمایت می کند.
بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، محورهای شمالی کشور از بار ترافیکی سنگین برخوردارند.
پرسپولیس در روزی که برای نخستین بار در لیگ برتر از حمایت هواداران خانم خود برخوردار بود به یک پیروزی ارزشمند در ورزشگاه آزادی دست یافت.
عضو شورای شهر تهران گفت: ایجاد بازارهای میوه و تره بار در مناطق کم برخوردار مطالبه شورای شهر تهران است.
روز سوم از رقابتهای تکواندو در بازیهای کشورهای اسلامی با دو نشان طلا و برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ