رائفی پور گفت: «حالا در کف خیابان چه اتفاقی افتاده است؟ مسئله تخلیه هجانات در شلوغی‌ها در کنار مسئله زن این دو به هم رسیده‌اند. ما باید با این واقعیت کنار بیاییم و بپذیریم. اگر جایی بود مثل ورزشگاه‌ها شاید این هیجانات به کف خیابان نمی‌رسید.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استوری حمایتی یحیی گل محمدی درباره کریم باقری که هیچ توضیحی ندارد را چگونه باید تفسیر کرد.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دومین فصل حضورش در تیم اصفهانی، به دنبال آن است که اتفاقات خوبی را برای هواداران این تیم رقم بزند.
عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال در دو هفته رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال باعث نگرانی کارشناسان و اهالی این رشته شده؛ آنهم در شرایطی که ایران از هشت مسابقه 6 بار شکست خورده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با تفکر اقتصاد سرمایه داری و نئولیبرالی یعنی همان اقتصادی که حدود ۳ دهه است به ایران تحمیل شده، نمی‌توان وزارتخانه صمت را مدیریت کرد.
معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تفکر غرب موفق به نجات خانواده نخواهد شد، اگر جایی قرار باشد خانواده را نجات دهد و اگر کانون فرهنگی تمدنی قرار باشد خانواده را نجات دهد نگرش اسلامی است.
شکست بایرن مونیخ برابر سیتی و حذف از لیگ قهرمانان باعث شده که مشکلات گسترده این تیم در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری قرار بگیرد.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تفکری که در این تیم حاکم شده باعث رقم خوردن بردهای متوالی و دور از باخت شده است.
مکان عکس قطعا خیابان انقلاب ‌(شاهرضا)‌ تقاطع خیابان وصال است و نمای پمپ‌بنزین هم گواه همین است. قاعدتا در جنوب خیابان باید قنادی فرانسه باشد که در تصویر نمی‌بینیم.
ممکن است برخی مدعی عدم همراهی مجلس با این وزارت خانه شوند که در پاسخ باید یادآور شویم، مجلس در این حوزه هم مانند دیگر حوزه‌ها یاریگر دولتمردان بوده و هست؛ اما از جانب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ نیازی در این زمینه اعلام نشده و متاسفانه تا به امروز هیچ طرح و لایحه جدیدی از طرف ایشان به مجلس ارائه نگشته است. بالاخره مجلس که نمی‌تواند برای ایشان طرح یا لایحه طراحی کند!
تفکر وزیر بهداشت تفکر راهبردی نیست و نگران چند برابر شدن مشکلاتیم/ اکتفا کردن به آمار واکسن گره‌گشای مشکلات مردم نخواهد بود
نشست علمی تخصصی حجاب سیاسی یا انقلاب جنسی؛ تفسیر رخدادهای کنونی و تأثیر آن بر نهاد خانواده برگزار می‌شود.
در بخشی از صحبت های حشمت‌الله فلاحت‌پیشه می خوانیم: تفکر حجتیه‌ای در ابتدای انقلاب از جریانات فرقه‌ای بود که قصد داشت انقلاب را به مسیری خطرناک منحرف کند. یکی از مصادیق خطرناک و مهم‌ترین مصادیق آن‌ها هم همان زمان در موضوع حجاب اختیاری قرار گرفت؛ چون ماه‌های اول انقلاب حجاب به نوعی اختیاری بود و این جریان حجاب نداشتن را از مصادیق فساد در جامعه می‌دانست و با زنان و مردانی که معتقد بودند از حجاب کافی برخوردار نیستند، برخورد می‌کردند که چالش‌هایی را شکل دادند. آن‌ها مخالف حجاب اختیاری بودند. از همان زمان به شلوار‌های جین و ... حمله می‌کنند، از جمله جریانات افراطی هستند.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه سیاستمدار و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با افشاگری در خصوص یک جریان خطرناک در کشور گفت: در قضایای پس از ناآرامی های اخیر شاهد هستیم که دو جریان به صورت همزمان در حال زورآزمایی هستند.
‏مهاجرانی: اخلاق و فتوت و ادبيات جايى در روابط سياسى و منافع مالى كشورها ندارد. هيچ تفاوتى هم بين شرق و غرب، آمريكا و اروپا و چين وروسيه نيست!
طالبان برداشت خود از اسلام را تنها برداشت اصیل و راستین از این آئین می‌داند و بر اجرای احکام شریعت به همان صورتِ رایج در قرون نخستینِ هجری اصرار می‌ورزد. این در حالی است که بسیاری از متفکران دنیای اسلام از نحله‌های مختلف، تفسیر و قرائتِ موردنظر طالبان را برداشتی قشری و سطحی و منجمد از اسلام قلمداد می‌کنند و اصرار بر اجرای چنین برداشتی از این مکتب را در قرن ۲۱ میلادی، مایۀ «وهن» دیانت اسلام به‌شمار می‌آورند.
فرمانده کل ارتش گفت: تفکر بسیجی راه کاری اثربخش برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بوده و به فضل الهی، میهن و مردم عزیزمان با اقتدار و اتحاد و انسجام ملی از گزند کینه توازن مصون خواهند ماند.
عینیت یعنی اینکه به جای توسعه دایره نیروهای مدیریتی حکومت و تقویت حکمرانی موثر، این دایره که بسیار محدود بود، محدودتر هم می‌شود، تقریبا در اکثر نهادهای حکومتی می‌توان چنین وضعی را در حوزه وظایف آنان دید.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه تفکر انقلابی «ما می‌توانیم» در نیروی هوایی ارتش نهادینه شده است، گفت: نیروی هوایی تمام همت خود را بر ارتقای توان و آمادگی رزمی گذاشته است.
«متاسفانه برخی از دوستان بدون توجه به صراحت من در توییت اول، صرفا براساس جمله کنایه و مطایبه توییت دوم که کاملا روشن و قابل درک است، برداشت ناقصی از موضوع داشته‌اند که قابل احترام است.»
رئیس جمهور قانون تفسیر ماده ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری را برای اجرا به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.
وب سایت اماراتی تفسیر عجیبی از نخستین پیروزی مجیدی در لیگ امارات داشت.
رئیس جمهور قانون تفسیر موادی از قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را برای اجرا ابلاغ کرد.
وزیر میراث فرهنگی از مدیران پایگاه‌های میراث فرهنگی خواست که جسارت به خرج داده و برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا کنند.
یک عده روشنفکر می گویند امام چه نیازی به تبلیغ دارد؟! بعضی ها هم این کار را غیر اخلاقی می دانند و می گویند چرا برای تبلیغ سرمایه گذاری می کنید؟ اگر در جامعه ای پیام رسا باشد و جامعه از زبان انبیاء مستقیم پیام را بشنوند نیاز ندارند به ابزارهای دیگری متوسل شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ