اگر ساعت ۶ صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید. چون حسب ظاهر ۷ساعت بود در حالی که در واقع ۶ بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمامی جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زنده در روز چهارشنبه ۷ تیرماه مصادف با عرفه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و روز پنجشنبه ۸ تیرماه مصادف با عید سعید قربان از ساعت ۴ صبح تا ۱۵ عصر فعال و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستند.
بر اساس ابلاغیه وزیر کشور به استانداران، ساعت شروع به کار ادارت مالیاتی در خرداد و تیرماه به ساعت ۸ صبح تغییر پیدا کرد.
تعاملات بخش‌های اداری و خصوصی حالا دچار چالش‌هایی شده است. حجم بیشتری از کار ارتباطی این دو بخش دولتی و غیردولتی باید در ساعات محدودتری انجام شود. مثلاً سازمان بورس ساعت کاری‌اش مانند قبل و ۸:۴۵ تا ۱۲:۳۰ است. بازار ساعت کاری‌اش تغییر نکرده، ساعت طرح ترافیک مانند قبل است، اما ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی بنا به مصوبه دولت تغییر کرده و عملاً ساعت کاری این ناوگان بیشتر شده است.
بار‌ها شنیده‌ایم که وقتی یک فرد از رخداد یا ماجرایی بسیار عصبانی و خشمگین می‌شود، می‌گوید کفرم را بالا آورده است. حالا به نظر می‌رسد تصمیم هفته قبل دولت برای ماجرای تغییر ساعت کار ادارات برای کارکنان دولتی از ساعت ۶ تا ۱۳ و کارکنان ستادی دستگاه‌های دولتی از ساعت ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ کفر اکثریت افراد درگیر با این موضوع را در آورده است
صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
کارمندان و افرادی که خود با موضوع تغییر ساعت کاری به ۶ صبح مواجه شده‌اند، بهتر و دقیق‌تر می‌توانند مزایا و معایب طرح حاضر را بیان کنند. از همین جهت، افراد درگیری با این موضوع می‌توانند نظرات خود را با فرارو در میان بگذارند:
در نتیجه این بی‌تدبیری اولاً اقتصاد ملی کشور از حداقل ۳۰ درصد کاهش مصرف انرژی برق محروم شده ثانیاً به زحمت افتادن بخش قابل توجهی از جامعه کارمندی کشور به ویژه کارکنان مستضعف دستگاه‌های دولتی که در اطراف و اکناف شهر‌های بزرگ مثل تهران زندگی می‌کنند و حداقل دو ساعت فاصله بین محل زندگی‌شان تا محل کارشان است و در این صورت کسی که در هشتگرد زندگی می‌کند برای اینکه ساعت ۶ صبح مثلاً در تهران بر سر کار خود حاضر شود باید ساعت ۴ صبح از منزل خارج شود.
قوه قضاییه شروع به کار مجموعه‌های خود را باز هم تغییر داد و ساعت ۶ صبح را ساعت آغاز فعالیت مجموعه‌های دستگاه قضا اعلام کرد.
بر اساس مصوبه دولت ساعت کار تمام دستگاه‌‌‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌‌‌ها و به طور کلی همه نهادهای عمومی و مراکز کار و فعالیت به جز بخش خصوصی در فاصله نیمه خرداد تا نیمه شهریور ۶ صبح تا ۱۳ تعیین شده است.
قرار است ادارات از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز کنند اما فعالیت بازار سرمایه از این قانون مستثنی خواهد بود.
قرار است ادارات از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز کنند اما فعالیت بازار سرمایه از این قانون مستثنی خواهد بود.
با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.
ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی، بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور، ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.
کاربری در این رابطه نوشت: تقریبا دو ماهه که ساعت ۵ صبح بیدار میشم و کار می‌کنم و هر بار تعجب می‌کنم که چرا باید ساعت پنج صبح گنجشکا بخونن و همه جا مثل سر ظهر روشن باشه.
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: سال‌های گذشته ساعت کار کارکنان از ۷ صبح شروع می‌شد، با توجه به اینکه امسال جابه‌جایی ساعت نداریم، از ۱۵ خرداد آغاز ساعت کاری از ۶ خواهد بود.
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
سخنگوی دولت گفت: در ماه رمضان ساعت کاری کارکنان ادارات بین ۷ تا ۹ صبح شناور است
سخنگوی دولت: مطابق ساعت کار کلیه ادارات به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح، با مسئولیت و هماهنگی مدیران مجموعه‌ها و به نحوی که خدمت‌رسانی به عموم مراجعین و مردم با خللی مواجه نشود، مشخص می‌شود؛ البته واحد‌های عملیاتی خدمت‌رسان مانند مراکز بهداشتی از این امر مستثنا هستند.
مشفق در خصوص ساعت کاری بانک‌ها در سراسر کشور گفت: ساعت آغاز به کار بانک‌ها همچنان ۷ و ۳۰ دقیقه صبح است و کارمندان بانک‌ها برای انجام مقدمات شروع به کار، نیم ساعت زودتر حاضر خواهند بود تا از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح خدمات بانکی به مردم ارائه شود.
داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران نیز در ایام تعطیلات نوروز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ دایر خواهد بود و در روز‌های غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت ۷/۳۰ صبح تا ۱۶/۳۰ ارائه خدمت خواهد کرد. همچنین داروخانه مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) روز‌های غیر تعطیل از ساعت ۷/۳۰ صبح تا ۱۳ فعال خواهد بود.
یکی از برادران مونا می‌گوید: «مونا کلاس اول بود. اول آبان ماه ساعت ۶ و نیم صبح وقتی با یکی دیگر از خواهرنم به مدرسه می‌رفت این اتفاق برایش افتاد و یک تیر به «شاهرگ» مونا برخورد کرد. چون صبح زود بود کسی آنجا نبود. مدرسه‌شان شش، هفت کوچه با خانه ما فاصله دارد. وقتی این اتفاق افتاد خواهرم به ما خبر داد و ما هم او را به بیمارستان رازی رساندیم. مادرم فقط گریه می‌کرد. الان هم من و برادرانم کار می‌کنیم و مخارج خانه را می‌دهیم.»
ساعت شروع کار بانک‌ها از ۷ صبح به ۷ و نیم تغییر کرد.
رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به انتقاداتی که از طرز لباس پوشیدن او می شود گفت: من از ساعت ۶ صبح کار می کنم اما بعضی ها فکر می کنند بلد نیستم لباس بپوشم.
ساعت ۶ صبح یازدهم تیر امسال، پرستار ۲۶ ساله‌ای که در بخش بیماران کرونایی یکی از بیمارستان‌های امدادی مشهد مشغول کار بود، توسط جوان ناشناسی در ابتدای خیابان ولیعصر (عج) ۱۲ با ضربات هولناک خنجر به قتل رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ