نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:با فتنه نمی‌شود مثل عملیات دفاع مقدس جنگید، یکی از ابعاد جهاد تبیین این است که فضا را روشن کرد، اگر فضا روشن شود مردم درست انتخاب می‌کنند و اگر فضا تاریک باشد نمی‌بینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی محمدی‌سیرت، قرآن‌سوزی به دست جاسوس اسرائیلی را نتیجه شکست آمریکا و دولت‌های تابعه آن در مقابل منطق مستحکم انقلاب اسلامیِ برخاسته از قرآن دانست و گفت: در صورت عدم تحویل این جنایتکار، او مانند سلمان رشدی فاقد امنیت و آسایش خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هنر انقلاب تربیت امثال حاج قاسم‌ها، حججی ها و شهدا است.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نظام جمهوری اسلامی روز به روز با اقتدار و قدرت بیشتر، بازدارندگی بیشتری در برابر دشمنان خواهد داشت.
نخستین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: به رژیم اشغالگر و دشمنان می گویم شهید کردن جوانان ما فرآیند سقوط شما را کندتر نخواهد کرد بلکه تندتر از این هم خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکرهای شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی گفت: نیروهای مسلح حتما و قطعا مانند گذشته انتقام خون این دو شهید را از دشمنان اسلام و رژیم اشغالگر به سختی خواهند گرفت.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر بزرگترین ظلم را در حق زنان کرد، به این صورت که آزادی حیوانی را در زنان علم کردند تا آزادی انسانی و حیات طیبه او را سلب کنند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: سردار سلیمانی در مسیر جهادی خود، وابسته به هیچ جریان و حزبی نبود و تنها زیر خیمه ولایت در مسیر شکوفایی اسلام گام بر می‌داشت.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: شهید سلیمانی الگوی خوبی برای جوانان این مرز و بوم بود و همواره به جوانان توصیه می‌کرد که در امر معنویت و کار برای خدا و بندگان او در قله باشید.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما با مقاومت خود در برابر فتنه‌های دشمن آماده و آبدیده شده ایم و به فضل الهی انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است.
مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با حضور حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه از ابتدای انقلاب فتنه‌های متعددی را پشت سر گذاشته‌ایم گفت: فتنه اخیر به لحاظ عملیاتی بر یک محور متمرکز نبود و شاهد جنگی ترکیبی بودیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: راهبرد و جوهره اصلی انقلاب اسلامی ظلم‌ستیزی است و به همین دلیل، تقابل و درگیری ما با استکبار همیشگی و پایان‌ناپذیر است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حدود ۵۰ نفر از لیدر‌های شناسایی شده در اغتشاشات اخیر کشور از منافقین بودند.
نماینده ولی فقیه در سپاه با حضور در منزل طلبه بسیجی شهید آرمان علی وردی، از شهدای اغتشاشات اخیر در تهران، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.
جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: طراحی فتنه اخیر در کشور برای آبان ماه بود که دشمن در نظر داشت همان سناریویی که در سوریه به کاربردند را با کمک افراد و لیدر‌های آموزش دیده داخلی و داعش شروع به فتنه و اغتشاشات در کشور کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب چون زنده است، دشمن دارد گفت: آمریکایی‌ها اذعان می‌کنند که این انقلاب هر روز در حال پیشروی است و در مقابل، آن‌ها مجبور به عقب‌نشینی از مواضع خود هستند و حتی نگرانند که مبادا ایران دستور تشکیل حزب‌الله در لندن و واشنگتن را بدهد.
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه برخی خواص در فتنه اخیر سقوط کردند، گفت: این فتنه را هم باید مانند فتنه‌های گذشته خنثی کنیم و بهترین کار در این زمینه، استفاده از جهاد تبیین است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه توطئه و خشم دشمن علیه جمهوری اسلامی ناشی از استیصال و درماندگی آن‌ها در برابر این نظام است، گفت: دشمنان ما در مسیر نابودی هستند و مدافعان آن‌ها در رسانه‌های معاند بدانند که عاقبتی جز دولت‌های وابسته در انتظار آن‌ها نیست.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نگاه ما به انقلاب باید این باشد که حق حیات به گردن ما دارد چون اسلام ناب را احیا کرد و قرآن فرمود یکی از کارکردهای اسلام حیات بخشیدن به جامعه است.
زاهدان-پیکر مطهر چهار شهید امنیت با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق در زاهدان تشییع شد.
من معتقدم اصلاح‌طلبان سکولار نباید به راحتی و از موضع طلبکارانه با ما برخورد کنند، همه زیر سر آن‌هاست، ما این بلا‌ها را از دست شما‌ها داریم می‌کشیم، حالا این آقایان دلسوز شدند و هر روز هم به دنبال حاشیه‌سازی برای دولت جدید هستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: همانطور که شهادت سردار همدانی فرصتی برای گشودن کارنامه جهادی و حماسی او مهیا کرد، گستاخی اخیر نیز شرایطی برای تبیین ابعاد شخصیتی او به شمار می‌رود.
نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت: دشمنان بدانند که روحانیت و حوزه‌های علمیه محکم و استوار سنگرنشین انقلاب اسلامی و پیرو مقام معظم رهبری بوده و میدان را در برابر تهاجم‌ها خالی نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ