«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که واشنگتن باید برای حل و فصل مسالمت‌آمیز مناقشه اوکراین مذاکره کند و رویکردی معتدل در قبال موضوع ارسال تسلیحات به کی یف داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور سابق آمریکا و سایر مظنونین پرونده مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا، باید به طور داوطلبانه خود را به زندان این ایالت معرفی کنند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
رئیس جمهور سابق آمریکا جانشین وی در کاخ سفید را بابت آنچه «لو دادن» اسرار نظامی اوکراین و آمریکا خواند، به شدت مورد انتقاد قرار داد.
دونالد ترامپ در یک نظرسنجی توانست ۵۲ درصد آرای جمهوری‌خواهان را به دست آورد.
ترامپ گفت: و اگر شما صنعت فولاد نداشته باشید، شما کشور ندارید، مثل مرزها، مثل انتخابات‌ها، شما باید انتخابات‌های واقعی داشته باشید. ما واقعا انتخابات واقعی نداریم، ما انتخابات جعلی داریم.
دادستان کل دولت ترامپ رئیس سابقش را یک «خودشیفته تمام عیار» و «مردی مضطرب» خواند که باید به خاطر سوءمدیریت اطلاعات طبقه‌بندی شده آمریکا محاکمه شود.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها براین باورند که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت محکومیت باید عفو شود.
ترامپ روز سه‌شنبه گفت: «جنگ جهانی سوم هرگز هیچ وقت به این اندازه نزدیک نبوده است. ما باید خانه را از تمام جنگ‌افروزان و جهانی‌گرایان حامی ایده آمریکا آخر و پنتاگون، وزارت خارجه و امنیت ملی پاک کنیم.»
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که جنگ اوکراین «باید فورا حل و فصل شود و می‌توان آن را فورا حل کرد.» ترامپ گفت که اگر بار دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا شود، همان شبی که دوباره پیروز شود، با ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهور روسیه و اوکراین تماس خواهد گرفت و خواستار نشست و حل و فصل این درگیری می‌شود.
دونالد ترامپ جونیور، پسر ۴۵ ساله دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا عکس بادکنک هلیومی "ترامپ بچه کوچولو" را در توییتر پست کرد و گفت: اکنون این بادکنک باید به سمت پکن فرستاده شود.
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که واشنگتن باید برای حل و فصل مسالمت‌آمیز مناقشه اوکراین مذاکره کند و رویکردی معتدل در قبال موضوع ارسال تسلیحات به کی یف داشته باشد.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که تصمیم واشنگتن برای ارسال تانک‌های «آبرامز» به اوکراین، جهان را به جنگ هسته‌ای نزدیک‌تر می‌کند.
حجت الاسلام مصدق گفت: رئیس شورای عالی قضایی عراق با تاکید و قاطعیت اعلام کردند که اقدامات حقوقی و قضایی لازم در حق کسانی که در این جنایت دست داشته اند، در هر پست و مقامی باید اجرا شود. مصداق این امر، صدور دستوری برای دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا در دستگاه قضایی کشور عراق است.
قالیباف گفت: بی‌تردید اقدام جنایتکارانه‌ی رئیس جمهور وقت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مصداق بارز و قطعی «تروریسم دولتی» است. ترامپ، و کلیه همدستان و معاونانش در این اقدامِ ضدبشری، در قبال این جنایت بزرگ «مسئولیت قطعی بین‌المللی» داشته و باید در مقابل محاکم صالحه‌ی مربوطه و وجدان بشری مسئول و پاسخگو گردند.
با تشدید حملاتِ دموکرات‌ها و حتی جمهوری‌خواهان علیه رئیس‌جمهور پیشین، موضع‌گیری‌های او هم تندوتیزتر شده و حالا باید منتظر کنش و واکنش‌های آتی این جدال در میدان سیاست آمریکا بود.
جو بایدن با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود، گفت: باید مطمئن شوم که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به ریاست جمهوری بر نمی‌گردد.
با نزدیک‌شدن به انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، رئیس‌جمهور پیشین این کشور با انتقاد از دولت کنونی این کشور، خواستار حمایت از نامزدهای جمهوری‌خواه شد.
مردم ایران چگونه می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند؟ همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران به جز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
چگونه مردم ایران می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند. همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران بجز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
رئیسی در مصاحبه با «سی‌بی‌اس» آمریکا: باید به محققان اجازه داده شود تا به طور آزادانه مسئله هولوکاست را بررسی کنند. برای حل مسئله فلسطین، باید به آرای آحاد مردم در این جامعه مراجعه شود تا بتوان نظامی مبتنی بر نظر مردم تشکیل داد. اقدام دولت آمریکا و شخص ترامپ در ترور حاج قاسم سلیمانی، یک جنایت بود. مسئله ترور حاج قاسم سلیمانی را تا اجرای عدالت باید پیگیری کنیم.
رئیس جمهور سابق آمریکا در اشاره به یورش اخیر ماموران اف بی آی به عمارتش در فلوریدا، گفت که این کشور در وضعیت بسیار خطرناکی است و اوضاع باید آرام شود.
حربه جدید مهدی تاج برای فرار از محرومیت احتمالی از جریمه و تنبیه در عین آنکه عجیب است، خنده‌دار هم به نظر می‌رسد. مهم‌ترین پرسشی که در این بین مهدی تاج و رفقایش باید به آن پاسخ دهند، این است که چطور در دو، سه سال اخیر از ترامپ شکایت نکرده‌اند و حالا که شرایط را علیه خودشان می‌بینند به سرشان زده در دادگستری تهران، درست در زمانی که پیش‌تر پرونده‌ای قضائی علیه خودشان شکل گرفته و حالا خبر از پیگیری آن می‌رسد، از رئیس‌جمهور سابق آمریکا شکایت کنند؟
نمیتوانم از یاد ببرم همین چند وقت پیش، هرگاه مذاکرات به نقطه مطلوب می‌رسید، اقلیتی در داخل کشور را، غم و غصه فرا می‌گرفت. وحشت داشتند از اینکه برجام به ثمر برسد و نتایج طبیعی بر آمده از این توافق بر انتخابات ۱۴۰۰ تاثیر بگذارد. . در چهارشنبه‌ای که تکلیف انتخابات آمریکا در حال روشن‌شدن بود؛ در جلسه‌ای رسمی، فردی بعد ازتماس با همکارانش با چشمانی پر از برق شادی وارد شد و گفت که در دو ایالت آمریکا توازن به نفع ترامپ در حال شکل‌گیری است و از آن‌سو تعمق افرادی از دولت را با نگاهی دور اندیشانه می‌دیدم که در مقابل تحریم باید کشور را مدیریت می‌کردند. این فرق آدم‌ها و مشرب هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ