اسراییل هر لحظه در انتظار کشنده تلافی از سوی ایران خواهند ماند و درست زمانی که انتظارش را ندارد، در میدان آتش سوخته خواهند شد، چون اقامه انتقام از تل‌آویو قضا نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
وقوع انفجار و آتش سوزی مهیب در شمال تل آویو باعث ترس و نگرانی صهیونیست‌ها شد.
فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی معتقدند در حال حاضر شرایط برای رویارویی نظامی با حزب الله در مرزهای شمالی فراهم نیست.
یک خاخام صهیونیست، ترس و وحشت خود را از حمله احتمالی حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در سایه ضعف ارتش این رژیم بیان کرد.
رسانه‌های عبری فاش کردند که ارتش از ترس نفوذ نیروهای «رضوان» حزب‌الله به شهرک‌های شمالی و انجام عملیات نظامی در اراضی اشغالی رزمایش «مشت خردکننده» را از امروز برای سه هفته آتی برگزار می‌کند.
ترس یک صهیونیست از سوسک در رستورانی در شهر تل‌آویو موجب شد که شمار زیادی از اشغالگران از ترس عملیات مقاومتی پا به فرار گذاشته و در جریان این فرار مصدوم شوند.
ترس یک صهیونیست از سوسک در رستورانی در شهر تل‌آویو موجب شد که شمار زیادی از اشغالگران از ترس عملیات مقاومتی پا به فرار گذاشته و در جریان این فرار مصدوم شوند.
ترس و نگرانی سران رژیم صهیونیستی از مانور نظامی حزب الله لبنان و بحران مالی رژیم صهیونیستی و مشکلات پیش روی تصویب بودجه سال جاری مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
رسانه های رژیم صهیونیستی از استقرار دست‌کم سه هزار و ۲۰۰ نظامی در مناطق مختلف اراضی اشغالی و آماده‌باش سامانه گنبد آهنین در قدس از ترس واکنش مقاومت به برگزاری مراسم راهپیمایی پرچم خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی از بیم آغاز حملات موشکی گسترده از سمت نوار غزه، سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین را در سراسر اراضی اشغالی مستقر کرد.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از آماده باش نظامیان صهیونیست پس از یورش به نابلس خبر دادند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از ترس حملات مبارزان فلسطینی، به پلیس این رژیم دستور داد که پرتاب ترقه و وسایل آتش بازی از سوی آنان را هم ممنوع اعلام کند.
اسراییل هر لحظه در انتظار کشنده تلافی از سوی ایران خواهند ماند و درست زمانی که انتظارش را ندارد، در میدان آتش سوخته خواهند شد، چون اقامه انتقام از تل‌آویو قضا نمی‌شود.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در سخنانی گفت که فلسطینی ها از مسلح شدن شهرک نشینان صهیونیست ترس و هراسی ندارند.
جنبش جهاد اسلامی بر تداوم مقاومت تا زمان آزادی سرزمین و مقدسات فلسطین علیرغم تمام جنایات صهیونیست ها تاکید کرد.
منابع فلسطینی صبح امروز سه شنبه تصاویری از فرار نظامیان صهیونیست از ترس تقابل با مبارزان مقاومت در نابلس (شمال کرانه باختری) منتشر کرده اند.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از واکنش مقاومت فلسطین به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، به حالت آماده باش درآمده است.
مقامات صهیونیست به دلیل ترس از عملیات های مقاومتی فلسطینی‌ ها به ارتش رژیم صهیونیستی دستور آماده باش ۷۲ ساعته داده اند.
یکی از فرماندهان تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی که در جنگ ۵۱ روزه علیه غزه مشارکت داشته از کابوس های تمام نشدنی خودش گفت و تاکید کرد که شب ها از ترس این کابوس ها، نمی خوابد!
وبگاه وای نت گزارش داد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در کرانه باختری، شب ها از ترس عملیات گروه های مقاومت فلسطین خواب به چشم ندارد.
ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی از ترس عملیات‌های تلافی‌جویانه گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) در واکنش به جنایت بامداد امروز در نابلس، به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.
منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه حزب الله در مقابل رژیم صهیونیستی ایجاد بازدارنگی کرده است، ترس تل آویو از سید حسن نصرالله را قابل توجیه دانستند.
منابع عبری اعلام کردند که نشست فوق العاده مقامات رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از افزایش درگیری ها و وقوع انتفاضه سوم در کرانه باختری برگزار شده است.
ارتش رژیم صهیونیستی ار ترس واکنش گروه های مقاومت فلسطینی اقدام به اعزام نیروها و واحدهای بیشتر به مرز غزه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ