ملی پوش جوان وزنه برداری بلغارستان به ۷ ماه حبس محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان در واکنش به انتقادات گفت: تیم را در آسیا به مقام اولی و دومی رساندم اما اگر در جهان آخرت هم این تیم را به مقام قهرمانی برسانم برخی انتقاد می‌کنند.
سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان در واکنش به انتقادات گفت: تیم را در آسیا به مقام اولی و دومی رساندم اما اگر در جهان آخرت هم این تیم را به مقام قهرمانی برسانم برخی انتقاد می‌کنند.
قهرمان وزنه‌برداری جهان و پارالمپیک از عدم پرداخت حقوق توسط صندوق حمایت از قهرمانان، پرداخت حواله خودرو در فوتبال و بی‌توجهی به مدال‌آوران سایر رشته‌ها انتقاد کرد.
تصویری از علیرضا یوسفی که به تازگی قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان شد در مراسم شب اول محرم امسال را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کمتر از دو ماه دیگر مسابقات وزنه‌برداری قهرمان جهان به میزبانی ریاض عربستان در غیاب کیانوش رستمی و سهراب مرادی و با حضور مدعیان جوان برگزار خواهد شد.
ولادیمیر سدوف وزنه بردار قزاقستانی که به دلیل دوپینگ محروم شد، خودکشی کرد.
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان گفت: چند سال است به وزنه‌برداری تلنگر زده شده و اکنون نباید انتظار داشت در این چند ماه، نتایج سال ۲۰۱۲ تکرار شود.
قهرمان وزنه‌برداری جهان به احتمال کمک دولت برای پرداخت بدهی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.
ملی پوش جوان وزنه برداری بلغارستان به ۷ ماه حبس محکوم شد.
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: قرار بود نام من برای حضور در انتخابات هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا رد شود و نمی دانم چرا انجام نشد.
نایب قهرمان دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در فرودگاه اهواز مورد استقبال مسئولان خوزستانی قرار گرفت.
مسابقه دسته فوق سنگین وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ساعت ۱ بامداد آغاز می‌شود.
نایب قهرمان دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: به ذهن هیچ کسی خطور نمی‌کرد که در یک ضرب به مدال طلا برسم.
نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: اگر‌ با مدال من برای یک لحظه دل هموطنانم شاد شده باشد، کافی است.
دهدار در جدال با فارس الباخ وزنه‌بردار سرشناس تبعه قطر، در حرکت یکضرب فوق‌العاده‌ ظاهر شد و با مهار صحیح وزنه های 168، 173 و 177 کیلوگرمی صاحب مدال طلا شد، همین وزنه خوب نقره مجموع راهم برایش به ارمغان آورد
رضا دهدار با کسب دو مدال طلا و نقره، به مقام نایب قهرمانی مسابقات جهانی وزنه‌برداری در کلمبیا دست یافت.
جایگاه بانوی ملی‌پوش دسته 76 کیلوگرم تیم وزنه‌برداری ایران در گروه B مسابقات قهرمانی جهان مشخص شد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: وزنه‌برداران ما ظرفیت و توانمندی این را دارند که بتوانند با مدال از مسابقات قهرمانی جهان برگردند اما کشورهای دیگر هم مانند ما کار می کنند.
رسول معتمدی، که در جریان هفته اول لیگ وزنه‌برداری دچار مصدومیت شده بود دست خود را به تیغ جراحان سپرد.
نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: امیدوارم تا قهرمانی جهان به رکوردهای خودم برسم و در این صورت رقابت دیدنی در دسته ۸۱ کیلوگرم خواهیم داشت.
«دردکمر و کتف اجازه ارتقاء و افزایش رکورد را ازمن گرفته بود و در تمرینات خیلی اذیتم می‌کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتم از ادامه حضور در اردوی جهانی وزنه‌برداری انصراف بدهم.
قهرمان سابق جهان و المپیک گفت: وزنه‌برداری یک رشته رکوردی است و ملی‌پوشان باید ۹ ماه از سال در اردو باشند.
قهرمان سابق جهان و المپیک پس از بازگشت به فدراسیون وزنه‌برداری گفت: همه باید هم دل باشیم و کمک کنیم تا وزنه‌برداری به موفقیت برسد.
قهرمان وزنه‌برداری جهان معتقد است کسب سه مدال طلا رقابت‌های کشورهای اسلامی در کارنامه افتخارات او نقطه عطفی محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ