مسابقه دسته فوق سنگین وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ساعت ۱ بامداد آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: این اتفاق که دختران ما در هر مسابقه بوی مدال بدهند دور از دسترس نیست و خیلی به آن نزدیکیم.
ادموند نازاریان پسر آرمن نازاریان بزرگ قهرمان ارمنی – بلغاری کشتی فرنگی جهان که در تورنمنت مجارستان حضور داشت، نتوانست مدالی از آخرین مسابقه رنکینگ‌دار UWW بگیرد.
دارنده مدال طلای وزنه برداری جهان پس از چندماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت در رقابتهای رکوردگیری تیم ملی شرکت کرد.
وزنه‌بردار ملی پوش ایران در مسابقات جایزه بزرگ کوبا وزن‌کشی کرد اما وزنه نزد و به این ترتیب اولین مسابقه گزینشی المپیک خود را پشت سر گذاشت.
روز دوم مسابقات کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ‌دار بیشکک با قهرمانی سه کشتی‌گیر قرقیزستانی در 8 وزن به پایان رسید.
با برگزاری مرحله دوم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، سه کشتی گیر برتر در اوزان بدونِ مدال آمریکایی ها برای رویارویی با قهرمانان مرحله اول، در فاینال ایکس مشخص خواهند شد.
مسابقه کشتی آزاد آمریکا در حالی برگزار می‌شود که ۲ مدال‌آور جهانی این کشور هم وارد رقابت خواهند شد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: رکوردگیری با شرایط واقعی مسابقه روز ۴ اردیبهشت برگزار می شود و در انتخاب ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تعیین کننده است.
قهرمان وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو که در دومین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در یک وزن بالاتر کشتی گرفت؛ به فینال این رقابت‌ها نرسید.
یک ورزشکار اهل رومانی عنوان قهرمانی مسابقه سیلی‌زنی در سنگین وزن و جایزه پنج هزار یورویی را به دست آورد، اما این قهرمانی به قیمت تغییر شکل صورتش تمام شد.
یک مسابقه فوتبال غیرمعمول در کشور آفریقایی غنا برگزار شد. در این مسابقه فوتبال زنان چاق پا به توپ شدند و هدف از برگزاری این رویداد تشویق به کاهش وزن در غنا اعلام شده است.
شاگردان ساپینتو امروز به ریکاوری پس از مسابقه پرداختند و این در حالی‌ست که بر خلاف آخرین تمرین قبل از دربی خبری از چهره‌های خندان و با انگیزه در تمرین امروز آبی‌ها نبود. بازیکنان استقلال که امروز بیشتر در سالن وزنه به ریکاوری پرداختند با چهره‌های گرفته و سرد تمرینات خود را پشت سر گذاشتند که نشان می‌دهد از نتیجه بازی روز گذشته اصلا راضی نیستند.
مدیر تیم های وزنه‌برداری وزنه برداری توضیحاتی را در مورد عملکرد تیم زنان و مردان ایران در قهرمانی جهان 2022 بیان کرد و گفت: ما محکوم هستیم در هر مسابقه بهتر باشیم.
مسابقه دسته فوق سنگین وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ساعت ۱ با مداد آغاز می‌شود.
مسابقه دسته فوق سنگین وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ساعت ۱ بامداد آغاز می‌شود.
با انتشار فهرست نهایی اسامی شرکت کنندگان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان کلمبیا، به نظر می رسد که این مسابقه بزرگترین رویداد در تاریخ این رشته ورزشی نام خواهد گرفت.
با انتشار فهرست نهایی اسامی شرکت کنندگان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان کلمبیا، به نظر می رسد که این مسابقه بزرگترین رویداد در تاریخ این رشته ورزشی نام خواهد گرفت.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هنوز با انتظاری که از خودمان داریم تا وزنه‌برداران درخشش مورد نظر را داشته باشند، فاصله داریم اما سعی می‌کنیم بهتر شویم.
نایب‌ قهرمان سنگین وزن کشتی جهان می‌گوید تاکتیک مناسبی برای مبارزه با حریف سرشناس ترکش داشته اما در وقت دوم به دلیل اینکه بدن رضا کایالپ چرب بود، نتوانسته فن اجرا کند.
در جریان وقت دوم مسابقه فینال وزن ۹۲ کیلوگرم قهرمانی جهان بود که تلاش جیدون کاکس تنومند برای امتیاز گرفتن از کامران قاسم‌پور به مصدومیت این کشتی‌گیر مواجه شد و او مجبور شد تقریبا دو دقیقه آخر را با بانداژ به کار ادامه بدهد و درنهایت هم توانست ۲ امتیاز خود را حفظ کند و اولین طلایی مسابقات قهرمانی جام جهانی کشتی را به نام خودش بزند.
محمد نخودی و حسن یزدانی به دیدار فینال اوزان ۷۹ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد جهان در صربستان راه یافتند و امیرحسین زارع راهی دیدار رده بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم شد.
ناصر علیزاده به مسابقه رده بندی وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه پیدا کرد.
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان در حالی از هفته آینده در بلگراد پایتخت صربستان آغاز می‌شود که «حسن یزدانی» در وزن ۸۶ کیلوگرم، ۲۴ شهریور به مصاف رقبا می‌رود.
فدراسیون جهانی وزنه برداری قرار است نسبت به گرفتن تست های دوپینگ خارج از مسابقه قوانین سختگیرانه اعمال کند و سرپیچی از انجام این تست به منزله حذف از المپیک که پاریس خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ