وزارت دفاع روسیه از انهدام دو جنگنده بمب افکن ساخت آمریکا در دونتسک و کشته شدن بیش از ۲۴۰ نظامی اوکراینی در محورهای مختلف جنگ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق مسلح مواد مخدر با کشف یک تن و ۱۳۹ کیلو گرم انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس استان خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام ۴ باند قاچاق موادمخدر و کشف بیش از دو تن و ۴۰۰ کیلو گرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در درگیری مسلحانه توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
وزیر دفاع روسیه از کشته شدن ۳۵۰ نظامی و انهدام ۳۰ تانک اوکراین در حمله پیشگیرانه روسیه در محور زاپروژیا خبر داد.
وزیر خارجه اسبق آمریکا نسبت به افزایش تنش‌ها بین این کشور و چین و احتمال درگیری نظامی بین دو کشور هشدار داد.
فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام باند بزرگ و سازمان یافته قاچاق موادمخدر و کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر طی دو عملیات جداگانه در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.
مهاجری گفت: نتیجه رفتار جریانی که دنبال خالص‌سازی است، به انهدام رکن اصلی جمهوری اسلامی یعنی اتکا به رای واقعی مردم منجر می‌شود و از مردمسالاری، یک کاریکاتور مضحک به نمایش می‌گذارد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری دو سارق خبر داد که از شهروندان زورگیری می کردند.
این موشک بالستیک کوتاه برد در ترکیب با کشنده برپاگر پرتابگر (TEL) در صورت عملیاتی بودن رقیبی برای موشک مشهور اسکندر روسیه به شمار می‌رود. هر کشنده پرتابگر گروم - ۲ می‌تواند دو موشک حمل کند.
انهدام دو امتیاز استقلال در قائمشهر با آرپی‌چی کلانتری!
بزرگترین فرصتی که هر خواننده‌ای می‌تواند در طول فعالیت حرفه‌ای خود برای عرض اندام و به رخ کشیدن هنرش داشته باشد فاصله ۱۵دقیقه‌ای بین دو نیمه سوپربول است. یک اجرای چشم‌نواز و زیبا در مقابل چشمان ۱۵۰میلیون بیننده، می‌تواند یک خواننده را ظرف همین چند دقیقه به دریافت لقب افسانه یا اسطوره مفتخر کند.
وزارت دفاع روسیه از انهدام دو راکت انداز ساخت آمریکا در دونتسک و کشته شدن بیش از ۲۴۰ نظامی اوکراینی در محورهای مختلف جنگ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از انهدام دو جنگنده بمب افکن ساخت آمریکا در دونتسک و کشته شدن بیش از 240 نظامی اوکراینی در محورهای مختلف جنگ در 24 ساعت گذشته خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند چهار نفره زورگیری در محدوده شهر ری خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۹ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و دو قبضه سلاح سرد (قمه) کشف شد.
سرپرست فرمانداری گرمسار گفت: با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) اعضای دو هسته عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین با دستور قضایی دستگیر شدند.
رسانه‌های فلسطینی امروز دوشنبه گزارش دادند که نظامیان رژیم اسرائیل منزل دو شهید فلسطنی را در شهرک کفر دان در غرب شهر جنین با دینامیک تخریب کردند. خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست برای تخریب منزل خانواده شهیدان احمد ایمن ابراهیم عابد و عبدالرحمن هانی صبحی عابد که حدود سه ماه و نیم پیش عملیاتی علیه نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی در الجلمه انجام داده بودند، به شهرک کفر دان واقع در غرب جنین حمله کردند.
واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از انهدام دو مخفیگاه تروریستها در دیالی در پی حمله هوایی نیروی هوایی عراق خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انهدام باند سلاح و مهمات غیر مجاز در آبادان، از دستگیری دو نفر از این باند و کشف بیش ۶ هزار و ۷۰۰ فشنگ جنگی در این زمینه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت دو مامورنما، انهدام باند سرقت از منازل در شهرک غرب تهران و ... خبرداد.
تکمیل همایون با آن اندام تنومند و با سخنان شیرین و با لحن همیشه آرام و مطمئن که حاصل عمری تجربه بود، خدمت‌های بیشماری در طول بیش‌از ۶۰ سال به فرهنگ ایران کرد. دو جلد یادنامه او یعنی «همایون‌نامه» و مقالات متعددی که درباره او نوشته شده و خواهد شد، گواه این امر است که البته همگی تنها بخشی از شخصیت این بزرگوارِ نادر زمانه خود را نشان می‌دهند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ماجرای شناسایی و انهدام این دو باند بزرگ سرقت را روایت کرد و در این‌باره گفت: «اولین باندی که توسط پایگاه یازدهم کشف شد، باند سرقت خشن و قاپ‌زنی است که از چهار سارق تشکیل شده. اعضای این باند اقدام به قاپیدن گوشی‌های تلفن همراه مردم کرده بودند. آن‌ها خیلی زود از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان در صورت مقاومت مردم با چاقو آن‌ها را تهدید کرده و گوشی و سایر وسایل همراه آن را نیز به سرقت می‌بردند. این گروه، جزو باند‌های خشن بود که منهدم شد.
ملی‌پوش پرورش اندام ایران موفق به کسب دو مدال نقره در مسابقات قهرمانی آسیا شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از انهدام باند بین المللی قاچاق و ترانزیت کوکائین از کشورهای آمریکای جنوبی به ایران و دستگیری دو تبعه خارجی خبر داد.
روسای دو فدراسیون اسکیت و بدنسازی و پرورش اندام کاندیدای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک شدند.
به دنبال بارش‌های سیل‌آسای دیروز در بزرگراه مدرس، محدوده شمال به جنوب واقع در کنارگذر بزرگراه، شاهد پس‌زدگی آب از نهر طولی بدلیل گرفتگی در اتصال کانال خشایار و انسداد کانال منجر به رسیدن آب به سطح زمین بودیم که باعث تخریب آسفالت محدوده دریچه نهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ