برخی از صفحات کشتی روس‌زبان در فضای مجازی از تصمیم رئیس فدراسیون کشتی این کشور برای تمدید قرارداد جامبولات تدیف خبر داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از دهه ۱۹۹۰، دانشمندان دریافتند که انبساط کیهان در حال افزایش است و فضای بین کهکشان‌ها در حال حاضر سریعتر از میلیارد‌ها سال پیش گسترش می‌یابد. دانشمندان منبع اسرارآمیز این شتاب را انرژی تاریک نامیدند - موجودی نامرئی که به نظر می‌رسد برخلاف گرانش عمل می‌کند و عظیم‌ترین اجرام کیهان را به جای اینکه به هم نزدیک کند، از هم دورتر می‌کند.
سرمربی تیم ملی ایران پس از یک دهه دوباره توانست جام قهرمانی به دست بیاورد.
محمد ولی‌زاده در امتیازات پایانی دیدار برابر ایتالیا پر اشتباه ظاهر شد.
تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد ایران با نتیجه ای فوق العاده مسابقات آسیایی را به پایان رساند، نتیجه ای که علاقه مندان کشتی را به آینده امیدوارتر کرد.
حماس خواستار حضور گسترده نمازگزاران و معتکفین فلسطینی در ده روز پایانی ماه مبارک رمضان با هدف شکست توطئه‌های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی شد.
مخالفان اردوغان یک ائتلاف شش نفره با عنوان «ائتلاف ملت» میان شش حزب مخالف اردوغان تاسیس کرده‌اند. دو هفته قبل زمانی که این ائتلاف، کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری‌خواه خلق را به عنوان نامزد نهایی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرد، مرات آکشنر، رهبر حزب خوب اعلام کرد که از این ائتلاف کناره‌گیری می‌کند. با این حال زمانی که مقرر شد اکرم امام‌اوغلو و منصور یاواش معاونان او باشند، آکشنر از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد و بار دیگر به ائتلاف موسوم به میز شش نفره بازگشت.
سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی به بیش از یک دهه حکمرانی سرمربیان خارجی روی نیمکت ملی فوتبال ایران خاتمه داد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مُهر پایانی بر همه توطئه‌هاست و از طرفی برای ناکام گذاشتن دشمنانی است که در طی ۱۲۰ روز برای براندازی نظام خیز برداشتند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مُهر پایانی بر همه توطئه‌هاست و از طرفی برای ناکام گذاشتن دشمنانی است که در طی ۱۲۰ روز برای براندازی نظام خیز برداشتند.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از صدور یک روزه شناسنامه‌های جدید در میز خدمت این سازمان طی ایام دهه فجر خبر داد.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:۵۴۶ طرح ورزش دانش آموزی در کشور تا پایان دهه فجر افتتاح می‌شود.
بندرعباس - همزمان با ایام دهه فجر، پایانه صادراتی و وارداتی بندر شهید رجایی نفت، به‌صورت ویدیو کنفرانس با دستور وزیر نفت به بهره‌برداری رسید.
رستم قاسمی چهره‌ای است که از نیمه دهه هشتاد خورشیدی در رسانه‌ها بیشتر دیده می‌شود. این زمانی است که با حکم فرمانده سپاه، به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء منصوب شده است. قاسمی تحصیلاتش را با مدرک کارشناسی‌ارشد مهندسی عمران در دانشگاه شهید عباسپور وابسته به دانشگاه شهید بهشتی به اتمام رسانده بود. شیفت کاری وی به سمت پروژه‌های نفت‌وگاز و پتروشیمی هم از همین زمان کلید می‌خورد. زمانی که در شرکت مهندسی نیروی نفت مشغول به کار می‌شود.
دوره‌ای از پیشرفت به پایان رسیده و شما از آن چه در آینده خواهد آمد خوش‌تان نمی‌آید. در دهه ۲۰۰۰ میلادی چهار تحول همزمان با یکدیگر به دوره زمانی طولانی قرن بیستم پایان دادند و در کنار یکدیگر ممکن است پایانی بر زمان میل بشر به سوی اتوپیا (آرمانشهر) باشند.
مشهد ـ نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از پیش بینی ۷۰ هزار واحد اسکان اضطراری در دهه پایانی ماه صفر در مشهد خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: فرودگاه مشهد هم اکنون آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر است.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امسال موج بازگشت زائران دهه پایانی صفر و ازدحام آنها برای خروج از مشهد را با تغییر ساختار فروش بلیت و ایجاد فهرست انتظار در پایانه مسافربری مشهد مدیریت می‌کنیم.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: در ایام دهه پایانی ماه صفر، ظرفیت تولید نان در این شهرستان افزایش یافته و تمهیدات ویژه برای تامین نان زائران و مجاوران در نظر گرفته شده است.
مشهد ـ رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی در ایام دهه پایانی ماه صفر بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه را تدارک دیده است.
با بهره‌برداری از اَبَرپروژه آبرسانی به شهر همدان، مردم این شهر پس از دو دهه به صورت پایدار با مشکل آب شرب خداحافظی می‌کنند.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: زائران پیاده، با طی کردن صدها کیلومتر، به حرم رضوی مشرف می‌شوند و لازم است که اقدامات مقتضی در رابطه با اسکان و حمل‌ونقل آنها انجام دهیم.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: زائران پیاده، با طی کردن صدها کیلومتر، به حرم رضوی مشرف می‌شوند و برماست که اقدامات مقتضی در رابطه اسکان و حمل‌ونقل انجام دهیم.
علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: وزیر نیرو : همدان از دهه ۷۰ دچار تنش آبی است. هفده سال پیش عملیات آبرسانی به همدان کلید خورده و به دلایلی پیشرفت کندی داشته است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ