عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی نیازی به مصوبه هیات رئیسه ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شایعه انحلال انجمن کیک بوکسینگ در فدراسیون ورزش های رزمی واکنش هایی را در پی داشته است.
متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، هرگونه احتمال جذب بازیکن را محتمل دانست ولی ترجیح داد از بازیکنی نام نبرد.
سعید مظفری‌زاده، مدیر تیم تراکتور، در مورد شایعه جذب ایسکو واکنش نشان داد.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در یک توییت هرگونه معاوضه بازیکن با سرخابی‌ها را رد کرد.
انتشار خبری مبنی بر مذاکره قرمزهای پایتخت با ستاره سپاهان در لیگ بیست و دوم، واکنش این باشگاه اصفهانی را در پی داشت.
روابط عمومی شبکه ورزش سیما درخصوص پایان برنامه فوتبال ۱۲۰ بیانیه صادر کرد.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی به اشتباهات داوری در جام تختی واکنش نشان داد.
در شرایطی که تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال طولانی شده و خبر‌هایی از مذاکره با مربیان دیگر مطرح شده است، این باشگاه امروز تاکید کرد که «مذاکرات مثبت» با مربی پرتغالی در جریان است.
باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی از صحنه خطای عجیب کریستیانو رونالدو، آن را با فنون کشتی نمایشی مقایسه کرد.
نکته جالب این است که بار قبل هم جایی این ابرها دیده شدند که فاصله بسیاری از محل زلزله داشت و اصلا در آن شهر زلزله احساس نشد. بر این اساس به نظر می سد شایعات درباره ارتباط میان این ابرها و زلزله نمی تواند واقعیت داشته باشد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی ایران یک استوری اینستاگرامی جدید منتشر و حکم رسمی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرده است!
فدراسیون فوتبال پرتغال رسماً به خبر جنجالی که امروز درباره کریستیانو رونالدو منتشر شد واکنش نشان داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت تا روبرت لواندوفسکی را به خاطر اخراج در بازی برابر اوساسونا و واکنش تندی که نسبت به داور داشت، سه جلسه محروم کند.
فدراسیون شمشیربازی طی مکاتبه با وزارت ورزش آمادگی رسمی خود را برای آغاز روند انتخابات این فدراسیون اعلام کرده اما این وزارتخانه تا به امروز واکنشی به این مسئله نداشته است.
فدراسیون شمشیربازی طی مکاتبه با وزارت ورزش آمادگی رسمی خود را برای آغاز روند انتخابات این فدراسیون اعلام کرده اما این وزارتخانه تا به امروز واکنشی به این مسئله نداشته است.
استعفا دادن از سمت روند اداری و رسمی خود را دارد و سوریان نامه کتبی به فدراسیون نداده است که مورد پذیرش یا رد رئیس فدراسیون قرار بگیرد.
فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در واکنش به اظهارات توهین آمیز حسن عباسی علیه اهالی فوتبال اقدام به شکایت از این فرد کرده است.
محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان به پیشنهاد جدید میانجی آمریکایی درباره ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
صفحه رسمی فدراسیون جهانی والیبال در اینستاگرام پستی را درباره تیم ملی والیبال ایران منتشر کرد.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
فدراسیون جهانی والیبال با انتشار مطلبی در صفحه رسمی خود به مصاف ایران و برزیل در رقابت های قهرمانی مردان جهان اشاره کرد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال: هیئت رئیسه تصمیم به حفظ اسکوچیچ گرفت و وی قطعا سرمربی تیم ملی خواهد بود.
شرکت بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم تعلیق نماد معاملاتی شرکتهای سرمایه‌گذای استانی سهام عدالت در بورس خبر داد. این نمادها تا چه تاریخی تعلیق شدند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ