شهردار منطقه ۲ گفت: به منظور افزایش سرانه‌های خدماتی محلات دومین پمپ بنزین بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر شمال به جنوب با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاری‌سن‌ژرمن مقابل میزبان خود تولوز با نتیجه مساوی 1-1 متوقف شد.
پس از کناره‌گیری امین پایمرد از سِمَت مربیگری تیم فولاد زرند، مربی جدید این باشگاه مشخص شد
تیم میکس کشورمان در فینال برابر چین قرار گرفت و با نتیجه ۱۶ بر ۲ شکست خورد و صاحب گردن‌آویز نقره شد.
محراب دواسری وزنه‌بردار دسته ۶۱ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در جایگاه نخست قرار گرفت.
جام جهانی زنان، عرصۀ کامیابیِ کشور‌های پیشرفته بوده است: آمریکا، آلمان، نروژ، ژاپن، سوئد، هلند، برزیل، چین. در بین این هشت کشور، چین و برزیل تا حدی عقب‌تر از شش کشور دیگرند، ولی با این حال، چین دومین اقتصاد برتر جهان است و برزیل نیز در بین کشور‌های تازه توسعه یافته، جایگاه درخوری دارد.
در دومین روز از مسابقات شنای قهرمانی جهان به میزبانی فوگاکو ژاپن هومر عباسی در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت با حریفان جهانی خود به رقابت پرداخت و به کار خود پایان داد.
سرمربی سابق استقلال در دومین فصل حضور در باشگاه الاتحاد کلبا به دنبال ارتقای جایگاه تیمی است که مدیرانش به عملکرد او اعتقاد کاملی دارند.
روسیه به عنوان دومین قدرت بزرگ آسیایی بیانیه مشترکی با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس صادر کرد و اتفاقا در مورد جزایر سه‌گانه نیز همچون مورد چین اما با ادبیات متفاوت اقدام به موضع‌گیری کرد. با نزدیک شدن هر چه بیشتر و بی‌سابقه اعراب خلیج فارس به قدرت‌های شرقی این پرسش به میان می‌آید که منطقه در حال حرکت به سومی چه نظمی است و جایگاه ایران در این نظم جدید چه خواهد بود؟ با توجه به شواهد موجود می‌توان نظم جدید را در قالب همکاری برای دادوستد امتیازات تفسیر کرد.
تیم ملی والیبال ایران برای یازدهمین بار در طول تاریخ برابر فرانسه به میدان می‌رود و برای کسب دومین پیروزی مقابل این تیم که در جایگاه پنجم رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار دارد، تلاش خواهد کرد، اما شکست قهرمان المپیک کار آسانی نیست.
دومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، آمریکا، اسلوونی، لهستان و آرژانتین مقابل حریفان به برتری رسیدند.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق آمارهای تخمین زده شده سهم زبان فارسی در وب، ۱.۷ درصد است و این زبان دهمین زبان دنیا در فضای مجازی به شمار می آید.
تیم والیبال زنان پیکان در آخرین دیدار خود در مسابقات باشگاه‌های آسیا از سد حریف مغولستاتی گذشت.
فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۱۳۶۴ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۷۸۲ هزار واحدی دست یابد.
برای دومین سال متوالی هیچ بازیکنی از بارسلونا در تیم منتخب سال فیفا قرار نگرفت.
تیم فوتبال سایپا روز گذشته با تک گل ارزشمند حسن شوشتری از روی نقطه پنالتی موفق به شکست مس شهر بابک و حفظ جایگاه دومی شد.
دانیه عقیل در آستانه دومین حضور خود در رالی داکار از تلاش خود برای رسیدن به این جایگاه گفت.
دومین بازی بدون مهاجمان خارجی برای یحیی گل محمدی و او اینبار امیدوار است با برتری برابر پیکان، جایگاه تیمش در صدر بیش از این به خطر نیفتد.
ممفیس دیپای، ستاره تیم ملی هلند، با گل امشب خود به تیم ملی آمریکا، به دومین گلزن برتر تاریخ هلند تبدیل شد.
سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان با رسیدن به بیستمین پیروزی روی نیمکت این تیم در جایگاه دومین مربی برتر تاریخ فوتبال عربستان قرار گرفت.
هورسان رامسر در ادامه روند خوب خود موفق شد فولاد سیرجان را شکست دهد.
علیرضا فیروزجا در جایگاه دوم رقابت‌های شطرنج فیشر سنت لوئیس قرار گرفت و حدود ۳۱ هزار دلار برنده شد.
هافبک پرسپولیس بعد از درخشش در ترکیب این تیم حالا در اردوی تیم ملی به دنبال حفظ جایگاهش است.
با دریافت خبر درگذشت ملکه انگلیس، طرفداران وی در مقابل کاخ باکینگهام در لندن تجمع کردند و با گل گذاشتن جلوی قصر به وی ادای احترام کردند. سلطنت ملکه الیزابت دوم، ۷۰ سال و ۶ ماه و ۲ روز ادامه پیدا کرد و او عنوان طولانی‌ترین مدت سلطنت در بریتانیا و دومین جایگاه در میان پادشاهان جهان را، بعد از لوئی چهاردهم در فرانسه، بدست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ