تبریز- آیین بهره‌برداری از طرح بهسازی و بازسازی و تکمیل رختکن‌ها، موتورخانه و پروژکتورهای استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل، سازوکارهای مختلفی برای تامین مالی تولید پیش‌بینی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به اقدامات نظامی مشکوک آمریکا در این کشور هشدار داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۵۵۰ باب مدرسه در مناطق کم‌ برخوردار استان اصفهان در دستور کار ویژه طرح شهید عجمیان است و بهسازی و شاداب‌سازی خواهند شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها اجرا می‌شود.
گرگان- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۱۰ هزار مدرسه کشور تابستان امسال با مشارکت گروه‌های جهادی، میزبان برنامه‌های بهسازی و شاداب سازی است.
مشهد ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس طرح تحول بهسازی راه‌های خراسان رضوی حداقل ۲۳۵۰ کیلومتر از راه‌های استان در دوره دو ساله بازسازی می‌شود.
اهواز- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از بهسازی ۱۰ هزار مدرسه کشور در قالب طرح شهید «عجمیان» خبر داد.
شهردار منطقه ۶ تهران از اجرای طرح بهسازی و بازسازی در بوستان‌های سطح این منطقه خبر داد و گفت: معابر بوستان لاله برای تردد سالمندان و شهروندان مناسب سازی شد.
معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۹۸ هزار واحد مسکونی روستایی نهضت ملی در مرحله بهسازی و بازسازی قرار دارد میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده را ۶۰ درصد عنوان کرد.
برای اصلاح شیوه جمع آوری پسماند در تهران قرار است طرح نوین جمع‌آوری پسماند در تهران اجرایی شود که منجر به بهسازی سطل های زباله خواهد شد.
آئین بهره‌برداری همزمان از ۴۵ طرح بهسازی، مقاوم سازی و بازسازی فضاهای آموزشی و تربیتی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان برگزار شد.
شهردار منطقه ۱۵ گفت: عملیات عمرانی بهسازی رفیوژ میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا (ع) همزمان با طرح خدمت آغاز شد.
شهردار منطقه ۱۵ گفت: عملیات عمرانی بهسازی رفیوژ میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا (ع) همزمان با طرح خدمت آغاز شد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به مطالعات صورت گرفته از سوی سازمان نوسازی شهر تهران برای محله تاریخی برازجان در منطقه ۱۲ از تهیه و تدوین طرح احیا و بهسازی این محله تاریخی خبر داد.
بانک مرکزی ضوابط پرداخت تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در سال ۱۴۰۱ را ابلاغ کرد.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرای طرح خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی به‌مدت یک هفته و برطرف شدن معضلات شهری خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرایی شدن عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم به مساحت بیش از ۵۰ هزار متر مربع همزمان با اجرای طرح خدمت خبر داد.
تربت حیدریه ـ شهردار تربت حیدریه گفت: در آخرین روز هفته دولت دو پروژه مهم طرح بندی و بهسازی میدان بسیج و مجموعه دوچرخه سواری بانوان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
بانک مرکزی آمادگی خود را برای اعطای تسهیلات طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اعلام کرد.
آیین بهره‌برداری از طرح بهسازی ورزشگاه شهید وطنی مازندران با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
شهردار منطقه ۱۲ از تداوم اجرای طرح جداره‌سازی در بازارهای پاچنار، کفاش‌ها، گذر منوچهرخانی، میدان سیداسماعیل و غیره خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ