پاکو خمس می‌گوید ورزشگاه یادگار امام برای فصل آینده باید از زمین چمن باکیفیتی برخوردار باشد تا تراکتور در حضور هوادارانش با زمین مناسب به مصاف حریف برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ابتدا قرار بود که بنایی برای سرای سالمندان در این زمین طرح‌ریزی شود، اما این تصمیم هرگز به اجرا در نیامد و به سود ساختن پارک عمومی و استفاده همگانی از صحنه کنار رفت. سال ۱۳۵۶ این منطقه شمایل یک پارک عمومی را پیدا کرد و به یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم پایتخت تبدیل شد. پارک سنگی جمشیده را دو بار بازسازی کرده‌اند. یک بار هم ۱۶ هکتار به وسعت آن افزوده شد. این قسمت اضافه شده که به بوستان سنگی فردوسی مشهور است دارای جذابیت‌ها و البته ابتکاراتی در ساخت آن است تا بتواند برای جذب گردشگر با پارک اصلی رقابت کند.
در بین دو نیمه بازی تراکتور و پیکان یک اتفاق عجیب رخ داد که اعتراض اعضای دو تیم را به همراه داشت.
بیشتر آبادی‌های تهران از اسامی اشخاصی نامگذاری شدند که زمین‌های آن نواحی به آن‌ها تعلق داشت. معمولا هم این حق برای اربابان و ثروتمندان بود تا نام خود را بر روی یک زمین به یادگار بگذارند، اما ماجرای نامگذاری خیابان سمنگان در محله نارمک کمی متفاوت است.
شهریار مغانلو در مصاف فشرده طلایی‌پوشان مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام مطابق انتظار یکی از شاخص‌ترین بازیکنان تیمش بود.
یکی از عجیب‌ترین اتفاقات بازی تراکتور - سپاهان در لحظه گرم‌کردن محمدرضا اخباری رخ داد.
هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد که دیدار با سپاهان آخرین دیدار تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تا زمان ترمیم این استادیوم خواهد بود.
کوچه هلند که در دل خیابان زرکش و در میان کوچه‌های مدرسه ارامنه و زرین آرام گرفته روایت‌های زیادی از گذشته محله زرکش برای تعریف کردن دارد. این کوچه یکی از مقصد‌های گردشگری تهران است.
دایی در این تصویر زیر برج ایفل با علی لطیفی تصویری به یادگار انداخته. این عکس مربوط به حضور تیم ملی ایران در فرانسه برای مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ است. لطیفی در آن زمان یکی از بازیکنان جوان تیم ملی محسوب می‌شد که البته در جام جهانی به کار گرفته نشد.
پاکو خمس به مدیران باشگاه اعلام کرد که با این وضعیت چمن استادیوم یادگارامام، به هیچ وجه قصد ندارد که تیمش را در این ورزشگاه به زمین بفرستد.
یک هواداران خردسال رئالی پیش از شروع ال‌کلاسیکو وارد زمین شده و با ستاره های محبوبش عکس یادگار گرفت.
عارف غلامی، مدافع تیم استقلال در پایان بازی با ملوان عکسی به یادگار در کنار پدر در زمین استادیوم آزادی انداخت.
سرمربی تراکتور در پایان بازی با فولاد، انتخاب زمین برای بازی های آتی را منوط به کیفیت چمنی دانست که امروز از آن راضی نبود.
گونه عجیب و غریب جدید مار کوتوله کشف شده در مناطق استوایی اکوادور «یادگار زمان» نامیده شده است.
این خوراک قدمتی بین ۲ تا ۵هزار سال دارد، گواه این موضوع در دستور غذا‌های نادر میرزا، نوه فتحعلی شاه قاجار که با همراهی همسرش تهیه شده بود، آمده است. در دستور غذای قورمه سبزی این شاهزاده قجری آمده که این خورش یادگار دوران پیشدادیان و کیان است و سپس دستور پخت آن را آورده است.
رقابت های هفته سوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) طی روزهای ۱۱ لغایت ۱۳ آبان ماه در شهرهای تاکستان، قائمشهر، ساری و رامسر برگزار می شود.
رقابت های هفته سوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) طی روزهای ۱۱ لغایت ۱۳ آبان ماه در شهرهای تاکستان، قائمشهر، ساری و رامسر برگزار می شود.
سازمان لیگ فدراسیون کشتی زمان آغاز بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) را آبان ماه سال جاری اعلام کرد.
سازمان لیگ فدراسیون کشتی زمان آغاز بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) را آبان ماه سال جاری اعلام کرد.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی کشور جام یادگار امام (ره) در روز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه خبر داد.
بازسازی ورزشگاه یادگار امام تقریبا با دو ماه تاخیر نسبت به زمانی که گفته شده بود، به پایان می رسد.
ساکت الهامی در بیست و پنج دقیقه پایانی دیدارشان برابر تراکتور، بازیکن هجده ساله هوادار را در جو سنگین ورزشگاه یادگار به زمین بازی فرستاد‌.
پیش از پایان نیمه اول بازی تراکتور و هوادار دو تماشاگر تیم حریف وارد زمین شدند که سرنوشت متفاوتی داشتند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.
سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال که زودتر از سایر نفرات تیم برای گرم کردن به زمین تمرین رفته بود با دیدن گروهی از بانوان در استادیوم مقابل آن‌ها رفت و با آن‌ها عکس یادگاری گرفت. او ملقب به آقای کلین شیت است و خیلی از دختران او را با این نام صدا می‌زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ