مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت تا به امروز ۱۶۰ مرکز درمانی و بهداشتی در مناطق محروم جامعه به بهره برداری رسانده و امسال هم ۱۳ مرکز درمانی دیگر را افتتاح می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکتاپرست گفت: ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته، ۱۳ نفر از مسافران این اتوبوس، در راه بازگشت به اراک ۱۵ کیلومتری سمنان، بعد از صرف غذا در کاروان با علائم تهوع و استفراغ به مراکز درمانی اعزام شدند.
رئیس‌کل بانک مرکزی در جریان پاسخگویی برخط اعضای دولت سیزدهم به تماس‌های تلفنی شهروندان، در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافت و از ساعت ۱۳ به مدت ۲ ساعت پاسخگوی سوالات بود.
بر اساس مصوبه دولت ساعت کار تمام دستگاه‌‌‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌‌‌ها و به طور کلی همه نهادهای عمومی و مراکز کار و فعالیت به جز بخش خصوصی در فاصله نیمه خرداد تا نیمه شهریور ۶ صبح تا ۱۳ تعیین شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از یک‌طرفه شدن جاده چالوس به سمت تهران از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز ۸ اردیبهشت خبر داد.
ساعت ۱۳:۱۵ امروز تصادف سه خودروی سمند، پراید و رنو با ۱۲ سرنشین حوالی روستای گوگ‌تپه در آق قلا از سوی اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان اعلام شد.
این دومین آزمایش موشک AGM-183 بود که در تاریخ ۱۳ مارس صورت گرفت. آزمایش نخست که در ۹ دسامبر انجام شد بر خلاف رویداد اخیر نتایج موفقیت‌آمیزی داشت.
از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به فعالیت تعدادی از مراکز در روز‌های تعطیل حتماً جهت اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش ساعت کاری مرکز معاینه فنی آبشناسان و فعالیت این مرکز در دو شیفت کاری از ساعت ۷ صبح الی ۱۸ و ۱۸ الی ۴ صبح در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
ری- مدیرعامل هلال احمر استان تهران از ریزش یک سوله در حال ساخت در فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: ۱۳ کارگر مصدوم شدند.
داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران نیز در ایام تعطیلات نوروز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ دایر خواهد بود و در روز‌های غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت ۷/۳۰ صبح تا ۱۶/۳۰ ارائه خدمت خواهد کرد. همچنین داروخانه مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) روز‌های غیر تعطیل از ساعت ۷/۳۰ صبح تا ۱۳ فعال خواهد بود.
زاهدی با اشاره به اینکه پیشینه دمای هوای همدان از یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشتر نشد، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته رزن با ۱۳ درجه سانتی‌گراد زیر سفر سردترین نقطه استان و ملایر با ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین دمای استان را ثبت کردند.
هفتمین روز از حراج سکه بورسی درحالی آغاز شده که با درخواست بانک مرکزی دامنه نوسان معاملات ۳۰ درصد شده و متقاضیان خرید ربع سکه بورسی از ساعت ۹ صبح امروز تا ۱۳ برای ثبت سفارش فرصت دارند.
فرمانده کل ارتش از تحویل۲۳ هزار باب مسکن سازمانی و ۱۳ هزار مسکن شخصی به کارکنان ارتش خبر داد و گفت: با تحویل مسکن های طرح مهر ولایت تا سال ۱۴۰۳ دیگر هیچ مشکلی در حوزه ساخت مسکن نداریم.
جرقه اولین درایوین سینما در ایران در سال ۱۳۳۷ شکل گرفت. پس از ملی شدن صنعت نفت و رواباط گسترده صنعتی و فرهنگی با آمریکا. ۲۵ اسفند سال ۳۷ ایده ساخت اولین درایوین سینمای ایران پس از موافقت اداره نمایش وزارت کشور با انتخاب قطعه زمینی در کیلومتر ۱۳ جاده کرج شکل گرفت. نقشه‌های کار و بخشی از عملیات ساختمانی انجام گرفت. در فروردین سال ۳۹ مجوز کار صادر شد، ولی به دلایلی نامعلوم عملیات ساخت متوقف شد!
شهردار منطقه ۱۳ تهران از افزایش تشکیل پرونده ساخت و ساز در بافت فرسوده این منطقه، پیرو ابلاغیه ضوابط خاص ساخت و ساز مسکن و ساختمان در محدوده بافت فرسوده شهر تهران خبر داد.
سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حال حاضر چهار پارکینگ در دست احداث است و حدود ۱۳ زمین نیز در حال مطالعه برای طراحی و ساخت پارکینگ هستند.
دومین مرحله از تعهد شرکت عمران شهرهای جدید برای ساخت مسکن در شهرهای جدید به تعداد ۱۰۰ هزار واحد در ۱۳ شهر با دستور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
چین تصمیم دارد با ساخت یک مزرعه بادی جدید با ظرفیت تامین برق ۱۳ میلیون خانه تا قبل از ۲۰۲۵ میلادی، رکورد خود برای بزرگترین مزرعه بادی جهان را بشکند.
این کسوف از دقایقی قبل از مناطق غربی ایران آغاز شده و از ساعت ۱۳:۲۸ دقیقه در ارومیه و ۱۳:۳۸ دقیقه در ایلام قابل مشاهده بوده است و به تدریج شهر‌های دیگر رو به مرکز و شمال شرق کشور شاهد آغاز این خورشیدگرفتگی جزئی خواهند بود. خورشیدگرفتگی در ایران حدود ساعت ۱۵ به اوج خود می‌رسد.
شهردار منطقه ۱۳ از کنترل و ایمن سازی تاور کرین ساختمان های در حال ساخت به منظور تأمین امنیت شهروندان خبر داد و گفت: تمامی تاورکرین های محدوده دارای گواهی تائیدیه هستند.
در روز چهارشنبه مورخ ۱۳ مهرماه مراکز معاینه فنی بیهقی، شهید آبشناسان، الغدیر، سراج، خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحد‌های سیار هنگام و کلاهدوز از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۴ فعال هستند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: از ساعت ۲۴ تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز حدود ۴۲ هزار زائر از مرزهای زمینی و هوایی خارج شدند .
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساعت ۱۳ و ۴۷ دقیقه ۱۵ مردادماه سال جاری یک مورد حمله خرس به مردی ۴۵ ساله به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ