اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ از عملکرد این تیم مقابل سیتی دفاع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان این که ملی پوشان رشته شمشیربازی استان تهران نگرانی و دغدغه ای برای پیگیری تمرینات خود نداشته باشند، گفت: حمایت لازم را از ملی پوشان رشته شمشیربازی استان تهران داریم.
پیروزی ایران در مقابل تحریم‌های آمریکا و پیشبرد پرونده هسته‌ای صلح آمیز در کنار تمجید از سرباز مصری که عملیات ضدصهیونیستی انجام داد، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
فدریکو دی‌مارکو و الساندرو باستونی، دو مدافع اینتر، در آستانه فینال لیگ قهرمانان برای منچسترسیتی خط و نشان کشیدند و گفتند اینتر برای قهرمانی بازی خواهد کرد.
یحیی حالا پاسخ مبهم به سوالات جدایی نمی‌دهد، او صراحتا می‌گوید اگر شرایط خوب نباشد، بعد از دبل قهرمانی از پرسپولیس میرود...
پپ گواردیولا، سرمربی تیم سیتی، اعلام کرد کمی نگران آمادگی تیمش مقابل برایتون بعد از جشن قهرمانی اخیر بود.
توماس توخل در آستانه دیدار بایرن مونیخ با لایپزیش که روز شنبه برگزار می‌شود با شرایط بغرنجی مواجه شده است.
معاون قهرمانی وزارت ورزش در آخرین گفتگوی خود ضمن رد نگرانی بابت حذف قرمزهای پایتخت، حذف استقلال از لیگ قهرمانان را قطعی دانست.
در حالی که استقلال تقریبا قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را از دست رفته می بیند، و در چند بازی اخیر نیز آبی‌ها دچار افول شده اند، حجت کریمی مدام از جمله نگران نباشید استفاده می‌کند.
شاگردان یحیی گل‌محمدی که با بردن دربی در موقعیت «برتر» میان سه مدعی قهرمانی قرار گرفتند، برای این که به خواسته شان برسند باید سه گام برای بالا بردن جام بردارند که اولین آن بردن پیکان است.
در آستانه آغاز جام باشگاه های آسیا یک خبر عجیب درباره نماینده ایران مطرح شده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از ناکامی اخیر شاگردانش در عملکرد تهاجمی ابراز نگرانی کرد.
منچستریونایتد بهترین روزهای خود در چند سال اخیر را تجربه می‌کند اما شادی ناشی از قهرمانی در جام اتحادیه باعث نشده هواداران مصدومیت کریستین اریکسن را فراموش کنند.
برخاستن دود و خروج خاکسترهای آتشفشانی از کوه های اطراف شهر قهرمان ماراش ترکیه، ساکنان این شهر را مجددا نگران ساخته است.
میثم تیموری معتقد است مشکل گلزنی مس رفسنجان حل شده و این تیم قطعا در نیم فصل دوم، گل‌های بیشتر به ثمر می‌رساند.
قهرمانی مسی و یارانش با اینکه آرژانتین را غرق شادی و افتخار خواهد کرد اما برای تیمهای مثل منچستریونایتد، منچسترسیتی و تاتنهام خبر خوبی نخواهد بود.
کی‌روش ادامه داد: ما نباید نگران هوادارنماها باشیم. نباید به حرف‌های این تماشاگرنماهای غیرواقعی و هیجان زده توجه کنیم. برای تبدیل شدن به یک مدل و قهرمان واقعی باید هزینه زیادی بپردازید.
ریکاردو ساپینتو در شروع کار با استقلال مجبور بود تنها به یک چیز فکر کند. نتیجه چرا که استقلال پیش از او یک فصل را بدون شکست پشت سر گذاشت و قهرمان شد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نتایج کشتی آزاد در مسابقات جهانی صربستان را خوب، اما نگران کننده توصیف کرد.
چرا قهرمانی به عظمت حسن یزدانی که تمام دنیا علاقه‌مند به دیدن کشتی‌های هنرمندانه‌اش هستند و بدون شک اکثریت ایرانیان هم مشتاق دیدن مسابقات او هستند و کشتی‌های او را تماشا می‌کنند و لذت می‌برند و بیش از یک دهه است که با پیروزی‌های مکرر او شاد می‌شوند، اکنون نه‌تن‌ها باید تلخ‌ترین شکست اخیرش را در مقابل تیلور تحمل کند بلکه باید نگران افکار مردم هم باشد و احساس شرمندگی کند؟
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، عملکرد این تیم را نگران کننده توصیف کرده است.
قهرمان پارالمپیک کشورمان تأکید کرد اگر چه حضور محمود خسروی‌وفا در کمیته المپیک خیر خواهد بود اما نگران رفتن او از پارالمپیک هستند.
میلاد عبادی پور در آستانه مسابقات قهرمانی جهان دچار آسیب دیدگی شده که البته معلوم نیست که چقدر جدی است.
دروازه استقلال در دو بازی ابتدایی یعنی در دیدار برابر سپاهان و ملوان 3 بار باز شده است و این آمار کمی در مورد قهرمان فصل پیش نگران کننده است.
طارمی و دوستانش دغدغه‌ای برای دخالت نماینده‌های مجلس نداشته‌اند بلکه بیشتر نگران وضعیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. دو نماینده مجلس درباره حضور مهدی تاج در انتخابات هشت شهریور هشدار داده‌اند و حالا دقیقا مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به همان نماینده‌ها در جهت حمایت از مهدی تاج تاخته‌اند! اینجاست که دیگر سناریو متفاوت می‌شود. طارمی مشخصا از شخصیت «قهرمان» داستان تبدیل به «قربانی» می‌شود. همان نقشی که رفقای او هم در این ماجرا پذیرفته‌اند. آن‌ها قربانی احتمالی «تاج و تخت» هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ