اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعودی ها قصد دارند تا داور کهنه کار و بازنشسته اسپانیایی را به خدمت بگیرند.
فرمانده کل ارتش گفت: شهیدان در فیضیه ارتش درس شجاعت را در مکتب دلاور مردانی همچون شهید موسی نامجوی فرا گرفتند و الگوی ما و نسل جوان امروز شدند.
مانوئل پیگیرینی، مربی بتیس، معتقد است کارت زرد دوم به ادگار در بازی شب گذشته برابر بارسا درست نبود و داور در میدان اختیاری از خودش نداشت.
پرسپولیس در شرایطی برابر تراکتور به برتری دست یافت که اعتراض به عملکرد داوری نیز بین دو مربی در دقایق مختلف شکل گرفت.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید، امروز به قضیه رسوایی داوری بارسلونا (بارساگیت) واکنش نشان داد.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک امیدوار است بدون توجه به مسائل داوری برنده بازی با صنعت نفت باشند.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تاکید کرد اشتباه فاحش داوری منجر به از دست رفتن پیروزی آنها مقابل تیم هوادار شد.
پیشکسوت و عضو کمیته فنی و داوری فدراسیون تیراندازی گفت: اگر مدیریت درست باشد حضور دو مربی در تیم ملی تپانچه لطمه‌ای نخواهد زد.
پیشکسوت و عضو کمیته فنی و داوری فدراسیون تیراندازی گفت: اگر مدیریت درست باشد حضور دو مربی در تیم ملی تپانچه لطمه‌ای نخواهد زد.
شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی، در یک مصاحبه خواندنی و‌ مفصل در باره این‌مسابقه جذاب صحبت کرده است.
ما دست کم یکی دو بار به لحظه فاجعه بار آخرالزمانی نزدیک شده‌ایم. در سال ۱۹۸۳ میلادی «استانیسلاو پتروف» افسر زمان شوروی مردی که واقعا باید از او مجسمه‌هایی در سراسر جهان ساخته نصب شود با خودداری از اعتماد به سیستم‌های هشدار زودهنگام ما را از دچار شدن به فاجعه دور نگه داشت.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آلومینیوم اراک تنها یک موقعیت گل داشت، گفت: ما در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم که همه را از دست دادیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.
هافبک اسبق ذوب آهن و مربی کنونی این باشگاه امیدوار است تیمش با ارائه نمایشی با برنامه در جدال با استقلال به اهداف خود دست یابد.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه قضاوت داوران حاشیه های زیادی را برای فوتبال ایران درست کرده است، گفت: اکثر تیم‌های لیگ برتری از اشتباهات داوری ضرر کرده اند.
در دور اول شمارش، زاهدی وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد که با اعتراض برخی نمایندگان به بازشماری آرا رفت. پس از بازشماری آرا، زاهدی‌وفا با ۱۳۶ رای موافق، ۱۲۵ رای مخالف و ۹ رای ممتنع وزیر کار نشد. با توجه به ۲۷۲ رای ماخوذه وزیر پیشنهادی باید حداقل ۱۳۷ رای می‌آورد.
مربی گل گهر سیرجان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بحث پنالتی درست بود اما تنها چیزی که اتفاق افتاد ما چون مکرر اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما اتفاق افتاده بود این حساسیت در تیم و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مسئله این حساسیت و اتفاقات گذشته تیم ما را چه روی نیمکت و چه در زمین بازی اذیت می‌کرد و این تاثیر عصبی بزرگی داشت. به کرات این اتفاق در بازی با استقلال و بازی های گذشته افتاده بود و این نکته سیاه این بازی بود.
در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد زن جوانی در پیاده روی خلوت خیابان در حال حرکت بود که مردی جوان با کلاهی سفید از پشت سر به وی نزدیک شد و در یک لحظه دست راستش را دور گردن زن جوان حلقه و او را از زمین بلند کرد و چند متری عقب عقب با خود کشید تا اینکه زن جوان از هوش رفت.
در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد زن جوانی در پیاده روی خلوت خیابان در حال حرکت بود که مردی جوان با کلاهی سفید از پشت سر به وی نزدیک شد و در یک لحظه دست راستش را دور گردن زن جوان حلقه و او را از زمین بلند کرد و چند متری عقب عقب با خود کشید تا اینکه زن جوان از هوش رفت.
خانواده دختر تحصیلکرده، قاتل فرزندشان را بخشیدند. مردی که پنج سال قبل پس از قرار با این زن ماساژور او را با ضربات مشت به قتل رساند. این مرد که بوکسور و کارمند بود، پس از ضربه‌های مشت، کار این زن را تمام کرد. او در ایستگاه آخر زندگی‌اش قرار گرفته بود و پای چوبه دار رفت، اما در لحظات آخر درست وقتی که دیگر ناامید شده بود، خانواده این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی پایتخت رضایت خود را اعلام کردند. به این ترتیب مرد بوکسور از مجازات اعدام رهایی یافت و به زندگی بازگشت.
مربی تیم فولاد می‌گوید که در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان کم‌ترین حق‌شان سه امتیاز بوده است.
جواد منافی می‌گوید نساجی حریف دست و پا بسته ای برای سپاهان نخواهد بود و آنها به چیزی جز کسب امتیاز از این مسابقه فکر نمی‌کنند.
بازی پر تنش چلسی و تاتنهام بارها به درگیری توخل آلمانی و کونته ایتالیایی منجر شد. بعداز درگیری بچگانه دو مربی بر سر شادی گل‌ها، در پایان مسابقه هم توخل هنگام دست دادن ، دست کونته را رها نکرد!! چیزی نمانده بود که دو مربی همدیگر را کنک بزنند. دربی لندن دو بر دو مساوی تمام شد. باوجود پایان مسابقه داور هردو مربی را اخراج کرد.
ریکاردو ساپینتو در نخستین دیدار فصل و در کنار زمین، پر شور و با حرارت و البته بسیار معترض نشان داد.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ