پیشکسوت و عضو کمیته فنی و داوری فدراسیون تیراندازی گفت: اگر مدیریت درست باشد حضور دو مربی در تیم ملی تپانچه لطمه‌ای نخواهد زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجرای طرح‌های «ذوالفقار ۱» و «صابر ۱»
آبادان- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان گفت: گاز گرفتگی در منطقه ذوالفقاری شهرستان آبادان چهار نفر را مصدوم کرد.
تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز جمعه ۲۸ آذرماه سال ۱۳۹۹ پسر جوان در منطقه ذوالفقاری ردیابی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در همان تحقیقات ابتدایی به قتل خواهرش با شلیک گلوله اعتراف کرد. جوان آبادانی پس از تحقیقات تکمیلی و اعترافاتش روانه زندان شد تا اینکه خانواده‌اش با حضور در دادگاه رضایت خود را برای بخشش پسرشان که دست به قتل خواهرش زده بود اعلام کردند.
ایوب ذوالفقاری به عنوان مدیرفنی تیم تراکتور منصوب شد.
تا ساعت پنج صبح که با صدای آتشبار‌های ضدهوایی ساختمان بیدار شدم، خوابیدم. پس از نماز و صبحانه برای عیادت مجروحان جنگ به بیمارستان شرکت نفت رفتم. دیشب یک شهید و یک مجروح آورده بودند. روحیه بیماران و وضع بیمارستان خوب بود. ساعت هشت و نیم به دیدن فداییان اسلام در هتل آبادان رفتم؛ اکثر مجروحان از نیرو‌های فداییان بودند که بخشی از جبهه ذوالفقاری را اداره می‌کردند. در مجموع آنچه که از رشادت و ایثار مدافعان این جبهه سرنوشت ساز شنیده بودم کمتر از حقایق ملموس صف و میدان در آبادان و خرمشهر است.
ایجاد فرصت اشتغال و درآمدزایی برای فروشندگان امسال با آماده‌سازی فضایی در قالب بازارچه فراهم شده است. این بازارچه در خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، تقاطع ذوالفقاری قرار دارد و با سازه سبک فلزی ساخته شده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از ارتش جمهوری اسلامی ایران به علت برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ قدردانی کردند.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد. فرمانده کل ارتش در پایان رزمایش گفت که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورتی که تهدیدی از رژیم صهیونیستی متوجه هر یک از نقاط ایران شود به طور قاطعانه و چند برابر پاسخ خواهند داد.
تصاویری زیبا از حضور سامانه‌های پدافندی کوتاه برد مجید در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران و تست عملیاتی در شب و روز.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالکردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش پایان یافت.
در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، عملیات های مختلفی از جمله «انهدام پهپادهای حمله‌ور توسط سامانه‌های بومی پدافندهوایی مجید و خاتم»، «عملیات بالگردهای هوانیروز در شرایط نامساعد آب و هوا»، «عملیات ترکیبی بالگردهای نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش» و «حضور موفق ابابیل ۵ در رزمایش ذوالفقار ارتش» به اجرا درآمد.
سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در حکمی، کریم ذوالفقاری را به سمت رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی منصوب کرد.
در ادامه مراحل اولیه عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپادهای آرش، باور و ابابیل ۵ با پرتاب از عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «سهند» هدف شبیه‎‌سازی شده را در ساحل منهدم کردند.
در ادامه مراحل عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد‌های انهدامی و رزمی آرش، باور و ابابیل ۵ با پرتاب از عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «سهند» و پرواز از پایگاه پهپادی ارتش در منطقه غرب از فواصل دوردست، اهداف ساحلی را منهدم کردند.
فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: اجرای موفق این رزمایش به دشمنان نشان می‌دهد که هر زمان و هر کجا علیه تمامیت ارضی کشور اقدام کنند، جواب پشیمان‌کننده‌ای دریافت خواهند کرد.
امیر سرتیپ شیخ، بیان کرد: یگان‌های پیاده، زرهی، مکانیزه، سامانه‌های پدافندی، دریایی و شناورهای زیرسطحی و سطحی که از روزهای قبل در منطقه عمومی رزمایش حضور یافته‌اند، از دقایق قبل مرحله اصلی و عملیاتی خود را آغاز کردند.
امیر دریادار سیاری گفت: مرحله اصلی و فاز عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با مشارکت یگان‍هایی از نیروهای چهارگانه ارتش در مناطق جنوب شرق، سواحل مکران، حد فاصل شرق تنگه هرمز تا نزدیکی بندر گواتر و دریای عمان تا مدار ۱۰ درجه در شمال اقیانوس هند از امشب آغاز می شود.
نشست خبری فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱
فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: این رزمایش از امشب با رمز یا زهرا سلام‌الله علیها در منطقه جاسک و شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه شمالی در شمال اقیانوس هند آغاز خواهد شد.
در حکمی از سوی سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، کریم ذوالفقاری به سمت سرپرست مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ