اندی رابرتسون با ساختن گل امشب برای صلاح و ثبت پنجاه و چهارمین پاس گل خود، نامش را در تاریخ لیگ برتر ثبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارل رابینسون، دستیار سابق سم آلاردایس، درباره پشت پرده اظهارات جنجالی فصل گذشته او و مقایسه خودش با پپ گواردیولا و یورگن کلوپ توضیح داد.
رابینسون گفت: «ما نشان داده‌ایم که این سم مورچه‌ها سلول‌های عصبی ارسال کننده سیگنال‌های درد را هدف قرار می‌دهند. به طور معمول، کانال‌های سدیم در پاسخ به یک محرک فقط برای مدت کوتاهی باز می‌شوند. ما کشف کردیم که سموم مورچه‌ها به کانال‌های سدیم متصل شده و باعث می‌شوند آن‌ها راحت‌تر باز و فعال بمانند، که باعث درد طولانی می‌شود.»
رئال مادرید به صورت جدی به دنبال جذب اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، در تابستان پیش‌رو است.
لایی دیدنی قلی زاده به رابینسون، بازیکن تیم ملی آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز دوباره سوژه فیفا شد. منبع: فارس
ماجرای درگیری عجیب اندی رابرتسون با کمک داور بازی لیورپول-آرسنال با آشتی طرفین ختم به خیر شد.
اتحادیه فوتبال انگلیس از باشگاه لیورپول خواست مدارک خود را درباره ماجرای درگیری اندی رابرتسون با کمک‌داور دیدار این تیم با آرسنال را به اتحادیه ارسال کند.
حرکت عجیب روز گذشته کمک داور بازی لیورپول-آرسنال، روی جلد روزنامه‌های ورزشی انگلیس رفته است.
مارک کلاتنبرگ، داور بازنشسته انگلیسی، معتقد است که اندی رابرتسون مقصر درگیری‌اش با کمک داور دیدار روز گذشته لیورپول-آرسنال بوده است.
در اتفاقی عجیب، کمک داور بازی لیورپول و آرسنال، ضربه ای را به صورت مدافع لیورپول وارد کرد.
اندی رابرتسون به صحبت‌های رودری که اسکاتلند را به ارائه تاکتیک‌های "مزخرف" در مقابل اسپانیا متهم کرده بود، پاسخ داد تا تنش‌های دیدار این دو تیم ملی به بازی پیش روی لیورپول و سیتی کشیده شود.
کودی خاکپو، مهاجم هلندی لیورپول، گل اول خود را در دیدار برابر منچستریونایتد، روی پاس اندرو رابرتسون به ثمر رساند.
میشل لاوون رابینسون اوباما، وکیل، نویسنده آمریکایی است که به مدت هشت سال بانوی اول ایالات‌متحده آمریکا بود. او در سن ۲۸ سالگی با باراک اوباما ازدواج کرد و نخستین بانوی اول آمریکایی آفریقایی‌تبار در تاریخ ایالات‌متحده آمریکاست. میشل و باراک اوباما از ازدواج خود دو دختر دارند. او در انتخابات ۲۰۱۶ ایالات‌متحده آمریکا از حامیان هیلاری کلینتون بود که در حمایت از او چندین سخنرانی داشت. او در این سخنرانی‏‌ها مواضع تندی علیه ترامپ نامزد جمهوری‏‌خواه داشت.
آنتونی رابینسون، ستاره تیم ملی آمریکا، مدعی شده است که مشکلات قلبی که مانع پیوستنش به میلان شد به خاطر مصرف بیش از حد قهوه بوده است.
آنتونی رابینسون، مدافع ملی‌پوش آمریکا، که گریه‌های رامین رضائیان در آغوش او در جام جهانی قطر خبرساز شده بود، جزئیات جدیدی از برخوردش با این ستاره ایرانی فاش کرد.
آنتونی رابینسون، مدافع ملی‌پوش آمریکا، که گریه‌های رامین رضائیان در آغوش او در جام جهانی قطر خبرساز شده بود، جزئیات جدیدی از برخوردش با این ستاره ایرانی فاش کرد.
باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرد یولیان رایرسون، دفاع راست 25ساله یونیون برلین، را با قراردادی سه سال و نیمه به خدمت گرفته است.
اندی رابرتسون رکورد بیشترین پاس گل توسط یک مدافع در لیگ برتر را در جریان پیروزی 3-1 لیورپول برابر استون ویلا در روز باکسینگ دی ثبت کرد.
اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، با ستایش از داروین نونیز می‌گوید مقایسه دائمی او با ارلینگ هالند منصفانه نیست.
تابلو نقاشی اثر «ژان میشل باسکیا» که در آن «شوگر ری رابینسون» بوکسور مشهور به تصویر کشیده شده است، در حالی به زودی برای فروش ارائه خواهد شد که کارشناسان ارزش آن را ده‌ها میلیون دلار برآورد کرده‌اند.
میلز رابینسون، مدافع تیم ملی امریکا تنها غایب قطعی این تیم در جام جهانی قطر خواهد بود.
اندرو رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، مدعی شد آلیسون بکر بهترین دروازه بان جهان است.
اندی رابرتسون به علت مصدومیت زانو در بازی مقابل ناپولی، مسابقه فردا مقابل آژاکس را از دست خواهد داد.
پل رابرتس مقام سابق آمریکایی تاکید کرد که مهمترین اشتباه میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق، اعتماد وی به وعده آمریکایی ها بود.
اندرو رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، اعتراف کرد این تیم اصلا نمایش خوبی مقابل منچستریونایتد نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ