هدایت آقایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برخی احساس می‌کنند در شکل ظاهر باید نشان دهند اسلام عمود خیمه‌اش در اینجاست و از نظر آن‌ها نماد اسلام هم برخورد با موسیقی، کم حجابی و مظاهر شاد‌های مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکو خمس، سرمربی تراکتور، در اولین مصاحبه مطبوعاتی امسال خود تلاش کرد توجه خبرنگاران را از موضوع کهکشانی بودن تیمش در رقابت‌های این فصل منحرف کند.
تصاویری از فرار تحسین برانگیز یک جوان فلسطینی از دست ارتش اشغالگر صهیونیستی در اردوگاه شعفاط را مشاهده می‌کنید.
ماموران پلیس در نهایت با شلیک به لاستیک خودرو این پراید دزدیده‌شده را متوقف کرده و موفق به دستگیری سارق شدند.
تصاویری از تعقیب و گریز دنا سرقتی توسط پلیس آگاهی پایتخت را مشاهده می‌کنید.
در این ویدئو تعقیب و گریز هیجان انگیز از عقاب و خرگوش را مشاهده می‌کنید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مهم تعقیب و گریز و تیراندازی در شاهرود خبر داد و گفت: دو قاچاقچی مواد مخدر با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند.
با بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد خودروی بنز چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند.
تعطیلی لیگ در بهترین زمان ممکن برای محمد عمری شکل گرفته و او فرصت این را خواهد داشت تا به طور کامل از بند مصدومیت خلاص شود.
یک جوان که خودرویی را به سرقت برده بود در تعقیب و گریز در خیابانهای پر تردد شهر لس آنجلس و شلیک متعدد گلوله باعث وحشت مردم شده بود. در نهایت پلیس موفق به دستگیری وی شد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شب گذشته مأموران مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر مستقر در جاده فَرعی شرق اصفهان که در آن چندین مورد درگیری و هلاکت اشرار و قاچاقچیان و همچنین شهادت مأموران انتظامی وجود داشته در هنگامه غروب به یک دستگاه خودروی سواری با پلاک غیربومی مشکوک و فرمان ایست می‌دهند، اما راننده به مسیر خودادامه و فرار می‌کند.
معاون وزیر دفاع آمریکا گفت: در زمان اجرای برجام نقطه گریز هسته‌ای ایران ۱۲ ماه بود، اما اکنون این زمان به ۱۲ روز رسیده است.
تیم ملی بسکتبال ایران درحالی فردا آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی را برگزار می‌کندکه نتیجه این دیدار و همچنین عملکرد قزاق ها در دیدار همزمان بااسترالیا، تکلیفش را برای صعود مشخص می‌کند.
تیم ملی بسکتبال ایران درحالی فردا آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی را برگزار می‌کندکه نتیجه این دیدار و همچنین عملکرد قزاق ها در دیدار همزمان بااسترالیا، تکلیفش را برای صعود مشخص می‌کند.
یکی از دلخراش‌ترین مرگ‌هایی که به‌واسطه زلزله ترکیه شنیده شد فوت کریستین آتسو ۳۱ ساله ستاره تیم هاتای اسپور ترکیه بود. روز گذشته رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان این بازیکن هم از زیر آوار خارج شده است. این وینگر ۳۱ ساله غنایی سابقه بازی در پورتو، چلسی، نیوکاسل و مالاگا را دارد و در هاتای اسپور نیز فقط سه بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند تا دوران فوتبالی او به تراژیک‌ترین حالت ممکن خاتمه یابد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از ­کشف ۱۲۵ کیلو مواد مخدر در تعقیب و گریز پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از ­کشف ۱۲۵ کیلو مواد مخدر در تعقیب و گریز پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.
کراپ الوند موفق شد از گیتی‌پسند اصفهان سبقت بگیرد و در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال بایستد.
مسابقات لیگ برتر بسکتبال پس از دو ماه برگزاری فردا دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته یازدهم به نیم فصل می‌رسد.
مدیریت سیت‌های سهام عدالت بر اساس اصل اقتصادی «مدیریت زنجیره ارزش زیرنظر نهاد تخصصی» به وزارتخانه‌های تخصصی واگذار شده است تا امکان پاسخگویی توسط وزرا وجود داشته باشد و از طرفی مدیران باید در حوزه اختیارات خود تخصص داشته باشند تا توسعه گری اتفاق بیفتد‌.
مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارها کاله و ذوب آهن به مصاف هم می روند.
مادامی که برای مردم یک فضای امن و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری ایجاد نشود، مداوم شاهد خروج سرمایه حقیقی‌ها از بازار خواهیم بود؛ لذا باید هرچه سریع‌تر اقداماتی که در وعده داده شده بود، اجرایی شود
وب سایت هوانوردی FlightGlobal گزارش می‌دهد که هفته گذشته کره جنوبی پهپاد وفادار خود را معرفی کرده که پیش بینی می‌شود این پهپاد در کنار هواپیماهای جنگی سرنشین دار کار کند و در دسته‌های خودمختار عمل نماید.
مسئولان معاونت دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست امروز دوشنبه ۳۱ شهریور در نشست خبری به مناسبت هفته دولت پاسخگوی خبرنگاران بودند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر به دانشگاه‌ها نگاه کنید، یک رخوت و سستی بر دانشگاه‌ها حاکم است چون جوانان حاضر به فعالیت سیاسی نیستند و از پرونده‌سازی و اینکه آینده‌شان به خطر بیفتد، می‌ترسند. بنابراین این وظیفه حاکمیت است که بر اساس آموزه‌های دینی و قانون اساسی میدان را برای فعالیت نسل جوان و انتقاد از خود آماده کند و جوانان نیز از نقد کردن هراسی نداشته باشند.
با تصویب هیأت مدیره بانک ملت مبنی بر پرداخت سود سهام سنواتی سهامداران این بانک از طریق سامانه سجام، سود سهام سهامداران حقیقی که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت سود سهام خود نشده‌اند، در هفته جاری به حساب سجامی آنان واریز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ