مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارها کاله و ذوب آهن به مصاف هم می روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از فرار تحسین برانگیز یک جوان فلسطینی از دست ارتش اشغالگر صهیونیستی در اردوگاه شعفاط را مشاهده می‌کنید.
ماموران پلیس در نهایت با شلیک به لاستیک خودرو این پراید دزدیده‌شده را متوقف کرده و موفق به دستگیری سارق شدند.
دستگاه اطلاعات ملی عراق از دستگیری یکی از خطرناک‌ترین فرماندهان ارشد داعش در جنوب بغداد پس از ماه‌ها عملیات اطلاعاتی امنیتی خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در خیابان فداییان اسلام تهران خبر داد.
تصاویری از تعقیب و گریز دنا سرقتی توسط پلیس آگاهی پایتخت را مشاهده می‌کنید.
در این ویدئو تعقیب و گریز هیجان انگیز از عقاب و خرگوش را مشاهده می‌کنید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مهم تعقیب و گریز و تیراندازی در شاهرود خبر داد و گفت: دو قاچاقچی مواد مخدر با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند.
با بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد خودروی بنز چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن و مرد سارق در تعقیب و گریز طولانی در جنوب تهران خبر داد.
اتوبان چمران، ترافیک، تعقیب و گریز بین دو خودرو، شلیک و در نهایت برخورد تیر به پیشانی یک کودک ۵ ساله... (این کودک در حال حاضر ۹ سال دارد)
یک جوان که خودرویی را به سرقت برده بود در تعقیب و گریز در خیابانهای پر تردد شهر لس آنجلس و شلیک متعدد گلوله باعث وحشت مردم شده بود. در نهایت پلیس موفق به دستگیری وی شد.
تصادف مرگبار در حین تعقیب و گریز با پلیس باعث کشته‌شدن یک نفر و فرو ریختن ساختمان در شرق بالتیمور شد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شب گذشته مأموران مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر مستقر در جاده فَرعی شرق اصفهان که در آن چندین مورد درگیری و هلاکت اشرار و قاچاقچیان و همچنین شهادت مأموران انتظامی وجود داشته در هنگامه غروب به یک دستگاه خودروی سواری با پلاک غیربومی مشکوک و فرمان ایست می‌دهند، اما راننده به مسیر خودادامه و فرار می‌کند.
ماجرای دردناک شلیک مرگبار در عملیات تعقیب و گریز پلیس
تیم ملی بسکتبال ایران درحالی فردا آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی را برگزار می‌کندکه نتیجه این دیدار و همچنین عملکرد قزاق ها در دیدار همزمان بااسترالیا، تکلیفش را برای صعود مشخص می‌کند.
تیم ملی بسکتبال ایران درحالی فردا آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی را برگزار می‌کندکه نتیجه این دیدار و همچنین عملکرد قزاق ها در دیدار همزمان بااسترالیا، تکلیفش را برای صعود مشخص می‌کند.
یکی از دلخراش‌ترین مرگ‌هایی که به‌واسطه زلزله ترکیه شنیده شد فوت کریستین آتسو ۳۱ ساله ستاره تیم هاتای اسپور ترکیه بود. روز گذشته رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان این بازیکن هم از زیر آوار خارج شده است. این وینگر ۳۱ ساله غنایی سابقه بازی در پورتو، چلسی، نیوکاسل و مالاگا را دارد و در هاتای اسپور نیز فقط سه بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند تا دوران فوتبالی او به تراژیک‌ترین حالت ممکن خاتمه یابد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از ­کشف ۱۲۵ کیلو مواد مخدر در تعقیب و گریز پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از ­کشف ۱۲۵ کیلو مواد مخدر در تعقیب و گریز پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.
جزئیات بازداشت مهاجم کوکایینی پرسپولیس بعداز تعقیب و گریز
سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه گفت: مدتی است به همراه دوستم، اقدام به سرقت میله‌های فلزی بین سنگ‌های نمای ساختمان‌ها می‌کنیم. این فلزات گرانقیمت است و در بازار با مبلغ خوبی می‌فروشیم. شب حادثه در حال سرقت فلزات نمای ساختمانی بودیم که پلیس متوجه ما شد و در جریان تعقیب و گریز و تیراندازی، همدستم کشته شد.
کراپ الوند موفق شد از گیتی‌پسند اصفهان سبقت بگیرد و در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال بایستد.
مسابقات لیگ برتر بسکتبال پس از دو ماه برگزاری فردا دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته یازدهم به نیم فصل می‌رسد.
مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارها کاله و ذوب آهن به مصاف هم می روند.
افسران پلیس ایالت فلوریدای آمریکا در یک تعقیب و گریز سارق یک خودرو را دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ