وب سایت هوانوردی FlightGlobal گزارش می‌دهد که هفته گذشته کره جنوبی پهپاد وفادار خود را معرفی کرده که پیش بینی می‌شود این پهپاد در کنار هواپیماهای جنگی سرنشین دار کار کند و در دسته‌های خودمختار عمل نماید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظهر امروز یک فروند پهپاد اسرائیلی به دلیل اختلال فنی در شهرک زیتون نوار غزه سقوط کرد.
طبق سناریوی این ویدئوی شبیه سازی شده، هدف اصلی پهپاد‌های ایرانی، سایت رادار پاتریوت است. در تصاویری جذاب که با اضافه کردن افکت‌های صدا و موسیقی فضایی دراماتیک پیدا کرده، شاهد اوج گرفتن و پرواز پهپاد‌ها هستیم.
منابع عراقی از سقوط یک پهپاد متعلق به ترکیه در استان سلیمانیه خبر دادند.
پهپادهای تولیدی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با حضور رئیس جمهور در مرکز نوآوری و فناوری ایران در نایروبی رونمایی شد.
پهپادهای تولیدی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با حضور رئیس جمهور در مرکز نوآوری و فناوری ایران در نایروبی رونمایی شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستور کار پدافند هوایی است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در بخش‌های مختلف علوم پدافندی به‌ویژه در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی با نیروی پدافند هوایی همکاری دارند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی با نیروی پدافند هوایی همکاری مثبت و رو به رشدی دارند.
منابع عراقی از سقوط پهپاد ترکیه در عراق خبر دادند.
پهپاد تحت کنترل «هوش مصنوعی» ارتش آمریکا در جریان آزمایش شبیه‌سازی، اپراتور انسانی خود را کشت!
رسانه‌ها از کشف پهپاد سوم در حومه مسکو و نیز تلاش برای خنثی‌کردن بمب انفجاری آن خبر می دهند.
یک پهپاد غیرمسلح ساخت آمریکا در نزدیکی پایتخت روسیه سقوط کرد.
بر اساس اسناد فاش شده پنتاگون، مشخص شده است که پهپاد‌های رادارگریز آرکیو ۱۷۰ سنتینل از اواخر تابستان گذشته حداقل ۹ سورتی پرواز برای جمع‌آوری اطلاعات درباره نیرو‌های روسیه در شبه جزیره کریمه و سایر مناطق درگیری در ساحل دریای سیاه انجام داده‌اند.
طبق اسناد افشاشده، پهپاد فوق‌پیشرفته چین از یک بمب‌افکن پرتاب می‌شود و می‌تواند با سه‌برابر سرعت صوت حرکت کند که کمی از پهپاد مرموز لاکهید مارتین SR-۷۲ Blackbird آمریکا سرعت پایین‌تری دارد. سرعت پهپاد آمریکا ظاهراً برابر ۶ ماخ است.
پایگاه اینترنتی «فلایت رادار ۲۴» اعلام کرد که آخرین باری که یک پهپاد آمریکایی «گلوبال هاوک» بر فراز دریای سیاه در سواحل کریمه پرواز کرد، ۲۱ ماه مارس گذشته یعنی حدودا یک ماه پیش بوده است.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از سقوط یک پهپاد این رژیم در سوریه خبر دادند.
نیروی پدافند هوایی ارتش در رزمایش روز ارتش تجهیزات و دستاوردهای جدید خود در حوزه راداری، کشف، سامانه‌های پهپادی، جنگال، انواع موشک و کنترل فرماندهی را به نمایش گذاشت.
«ژانگ لیو» که تیم تحقیقاتی را رهبری می‌کرد و در توسعه جنگنده رادارگریز J-۲۰ چین و سلاح‌های مافوق صوت شرکت داشت، گفت: شکل این هواگرد رادارگریز به دقت برای آیرودینامیک و رصد کم طراحی شده است.
پهپاد جدید بدون سطوح کنترل متحرک ممکن است اشاره‌ای به فناوری‌هایی داشته باشد که در جنگنده نسل ششم بعدی چین به نمایش گذاشته می‌شود.
در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد مهاجم در نقش نیروی متخاصم که قصد نزدیک شدن به حریم هوایی ایران داشت با کشف به‌موقع توسط رادار سامانه موشکی بومی مرصاد در فاصله ۱۵۰ کیلومتری سرنگون شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: پهپاد تهاجمی رادار چند جهته P-۱۸ و ایستگاه رادار ۳۶D۶ نیرو‌های مسلح اوکراین را در منطقه خرسون با دقت مورد اصابت قرار دادند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری، فضایی و ... با رویکرد هدف محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به بازدارندگی مطلوب در سطح قابل توجهی برسد که جدیدترین دستاورد آن باعث شده است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت‌های دست نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیاندازد.
امیر صباحی فرد گفت: ما در آزمایش اخیر موفق شدیم در برد ۳۰۴ کیلومتری، پهپاد را هدف قرار دهیم. در واقع این سامانه، کوچک‌ترین پهپاد با سطح مقطع راداری بسیار کم را کشف کرده و مرود هدف قرار می‌دهد.
سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش گفت: در دومین روز رزمایش پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد انجام تمرینات رزمی با استفاده از مهمات و تسلیحات واقعی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ