معاون وزیر دفاع آمریکا گفت: در زمان اجرای برجام نقطه گریز هسته‌ای ایران ۱۲ ماه بود، اما اکنون این زمان به ۱۲ روز رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمریکا در یک بازی فوق العاده هیجان انگیز با شکست فرانسه راهی نیمه نهایی لیگ ملت‌ها شد.
توافق عادی سازی ایران و عربستان یک نقطه عطف مهم در زمینه درگیری‌های بین‌المللی به سمت تضعیف هژمونی آمریکا و به رسمیت شناختن نقش احتمالی برای ابرقدرت‌های در حال ظهور به نمایندگی از چین است. چالش‌های زیادی پیش روی دو کشور برای پیشرفت در پرونده‌های پیچیده بین آن‌ها وجود دارد و همچنین مشکلاتی پیش روی آمریکا و اسرائیل در یافتن ابزار‌های فشار یا اغواء برای برهم زدن توافق وجود دارد.
قانون تحریم‌ها در سال ۱۹۹۶ نقطه اوج یک‌سری تحریم‌های یکجانبه ایالات متحده علیه ایران و لیبی بود که طی دهه پایانی قرن بیستم اعمال شد. این قانون در آبان سال ۱۳۷۵ در حالی در سنای آمریکا تصویب شد که هنوز تاسیسات هسته‌ای ایران افشا نشده بود
یک تحلیلگر آمریکایی مشکلات عقلی و فراموشی را اصلی ترین مانع برای حضور جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ دانست.
همزمان با کاهش سرعت رشد اقتصادی در آمریکا که منجر به اخراج گسترده کارکنان غول‌های فناوری مانند مایکروسافت و گوگل شده، سر و صدای ChatGPT به سرعت توجه جهانی را به خود جلب کرد. این همزمانی را نباید اتفاقی دانست.
چت جی پی تی، چت رباتیک جدید هوش مصنوعی است که توسط شرکت اوپن ای آی و با پشتیبانی مایکروسافت عرضه شده، اما آیا باید این پدیده نوظهور را جدی بگیریم؟
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی ملی آمریکا با طرح اتهامات همیشگی درباره برنامه هسته‌ای ایران و نزدیک شدن ایران به نقطه ادعایی گریز هسته‌ای مدعی شد جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده بر اینکه به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد، تاکید کرده است.
طی روزهای گذشته منطه تگزاس آمریکا شاهد یک زلزله بزرگ بوده که البته این زلزله نفت‌خیزترین نقطه آمریکا را هم درگیر کرده است.
دولت آمریکا چند روز پس از اعلام موافقت با فروش بیش از ۸۰ موشک نقطه زن به فنلاند، با فروش موشک های ضد هوایی دوش پرتاب «استینگر» به این کشور موافقت کرد.
دولت آمریکا چند روز پس از اعلام موافقت با فروش بیش از ۸۰ موشک نقطه زن به فنلاند، با فروش موشک های ضد هوایی دوش پرتاب «استینگر» به این کشور موافقت کرد.
کارشناس فوتبال تاکید کرد که یکی از اصلی ترین دلایل شکست تیم ملی برابر آمریکا دادن خط میانی و هافبک به حریف بود.
فراتر از تمام چالش های سیاسی قدیمی و جدید بازی تیم های ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 یک جدال تمام عیار فوتبالی است.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 گفت: مهمترین عامل در رسیدن به پیروزی در جام جهانی انگیزه و روحیه بازیکنان است و تمرکز روی مسائل فنی و دوری از حاشیه‌ها.
رضا رجبی معتقد است تیم ملی با ادامه این روند می‌تواند پیروز دیدار با آمریکا هم باشد.
گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل ولز گفت آمریکایی‌ها تا لحظه آخر جنگیدند و در یک بازی بسیار دشوار عملکرد خوبی داشتند.
امیرعبداللهیان گفت: ما الان در نقطه ای قرار داریم که طرف آمریکایی از حسن نیت صحبت می کند و اینکه آنها اراده لازم را برای رسیدن به توافق دارند ولی برای ما مهم است که این حسن نیت روی زمین ترجمه شود، ما الان در چه نقطه ای قرار داریم در بحث مذاکرات، گفتگوها و تلاش هایی که برای لغو تحریم ها در حال انجام است.
امیرعبداللهیان گفت: ما الان در نقطه ای قرار داریم که طرف آمریکایی از حسن نیت صحبت می کند و اینکه آنها اراده لازم را برای رسیدن به توافق دارند ولی برای ما مهم است که این حسن نیت روی زمین ترجمه شود، ما الان در چه نقطه ای قرار داریم در بحث مذاکرات، گفتگوها و تلاش هایی که برای لغو تحریم ها در حال انجام است.
رضا حسن زاده نقطه قوت تیم ملی را تاج و کی روش اعلام می کند و در خصوص شرایط ملی پوشان صحبت هایی را مطرح می کند.
سفارت روسیه در واشنگتن اعلام کرد آمریکا در حالی خشونت را در یک نقطه از جهان محکوم می کند، که در نقطه دیگری از دنیا خود حامی آن است.
«اگر اروپا علاوه بر تحریم هایِ پنجم دسامبر علیه مسکو بخواهد تحریم های گسترده تری را علیه روسیه عملیاتی کند، عملا با چالش های به مراتب گسترده ای در بحث تامین انرژی خود رو به رو خواهد شد. درست در همین نقطه است که متوجه می شویم چرا اروپایی ها به نحوی فعال در حال میانجی گری میان ایران و آمریکا با هدف احیای برجام هستند.»
امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تا ساعت ۱۲ امشب آخرین جمع بندی خود را به صورت مکتوب به هماهنگ کننده اتحادیه اروپا ارائه می‌دهیم.
باربارا لیف، دستیار وزیر خارجه آمریکا درباره مذاکرات جاری در وین با ادعای اینکه ما همچنان در نقطه مشابه چند ماه گذشته خود هستیم، گفت: ظرف یکی دو روز آینده درک بهتری از مذاکرات بدست خواهیم آورد.
سفر پلوسی به تایوان با برنامه ریزی آمریکا برای ملتهب ساختن منطقه و به چالش کشیدن قدرت چین در حیات خلوتش انجام شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ