کراپ الوند موفق شد از گیتی‌پسند اصفهان سبقت بگیرد و در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال بایستد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ مافی گفت: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات به تعقیب موتورسیکلت متهمان پرداختند که موتورسیکلت پس از برخورد با ۳ دستگاه خودرو پارک شده متوقف و متهم که قصد فرار داشت به صورت پیاده داشت نهایتاً در پارک نهج‌البلاغه دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سردی که با آن اقدام به زورگیری و تخریب خودرو کرده بود کشف شد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه ادامه داد: متهمین آمریکایی حدود ۹۷ تن هستند که دستگاه قضایی باید برای همه آنها، تحقیقات کاملی را با کمک ضابطین قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام می‌داد و مستندات ضمیمه پرونده می‌شد؛ از این تعداد برای ۷۳ تن قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست و برای ۲۴ تن دیگر هم قرار منع تعقیب صادر شد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه ادامه داد: متهمین آمریکایی حدود ۹۷ نفر هستند که دستگاه قضایی باید برای تمام آن ها، تحقیقات کاملی را با کمک ضابطین قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام می‌داد و مستندات ضمیمه پرونده می‌شد؛ از این تعداد برای ۷۳ نفر قرار جلب به دادرسی و کیفر خواست و برای ۲۴ نفر دیگر هم قرار منع تعقیب صادر شد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری یکی از اعضای سارق به عنف در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری دو متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.
روز اول از هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با پیروزی سپاهان و ادامه صدرنشینی این تیم در جدول رتبه بندی دنبال شد.
یونیون برلین با پیروزی 3-0 برابر اشتوتگارت در هفته بیست و ششم بوندسلیگا، به تعقیب دورتموند و بایرن مونیخ در صدر جدول ادامه می‌دهد.
جک گریلیش، وینگر منچسترسیتی، پس از پیروزی 4-1 برابر لیورپول در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، ابراز خوشحالی کرد.
المپیک مارسی در چارچوب هفتع بیست و هشتم لیگ فرانسه، با پیروزی 2-1 برابر رنس به مسیر پیروزی‌های خود بازگشت.
جیدون سانچو در نقشی جدید ، اونانا روزنه امید اورتون ، حرکت سینوسی لیورپول و تعقیب و گریز ادامه دار پپ و میکل.
در بررسی‌های میدانی با توجه به شکستگی شیر آب، این طور به نظر می‌رسید که قاتل و مقتول با هم درگیر شده و در این درگیری شیر آب شکسته است. قاتل نیز برای جلوگیری از جاری شدن آب، شیر فلکه را می‌بندد. در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت نیز تصویر مردی با مو‌های بور بدست آمد که وارد خانه مقتول شده و ساعاتی بعد سراسیمه از آنجا خارج شده است. در ادامه بررسی‌ها، تیم جنایی به سراغ خانواده مقتول رفت و تصویر مرد مو بور به برادر مقتول نشان داده و متهم شناسایی شد.
تحقیقات پس از یک ماه از جنایت ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، متهم را در ایستگاه اتوبوس "دماوند" مشاهده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای، مرد جنایتکار را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند. متهم پس از بازداشت با دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی نیا؛ قاضی کشیک دادسرای امور جنایی، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
عضو حقوقدان شورای نگهبان نوشت: تعقیب پمپئو و ترامپ به اتهام ترور مقامات رسمی ایران و عراق تا اجرای عدالت ادامه دارد.
زن جوان توضیح داد: فرزندم در صندلی عقب نشسته بود و من در حال رانندگی بودم که ناگهان ۲ مرد موتورسوار به ماشینم نزدیک شدند. مردی که ترک موتور نشسته بود قمه‌ای به من نشان داد و تهدیدم کرد که توقف کنم. من که وحشت کرده بودم به حرکت ادامه دادم. اما موتورسواران دست از سرم برنداشتند و به تعقیب من ادامه دادند تا اینکه یکی از آن‌ها با قمه شیشه ماشینم را شکست و کیفم را که روی صندلی شاگرد بود به سرقت برد.
سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق گفت که نیروهای امنیتی به عملیات پیش دستانه خود علیه داعش و افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی ادامه می دهند.
پیکان با غلبه بر ذوب آهن جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر والیبال زنان را حفظ کرد. همچنین سریک مس رفسنجان را شکست داد.
تیم‌ پیکان در هفته ششم لیگ برتر زنان موفق به شکست سایپا شد و تیم ذوب‌آهن در بازی خانگی نتیجه را به سریک گنبد واگذار کرد.
موسوی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی خانواده‌های ارزشی و ولایت مدار شهر اراک، دستور لازم جهت شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شده و پرونده فوق الذکر تا حصول نتیجه در دستور کار دستگاه عدلیه استان قرار می‌گیرد.
جوان ۲۴ ساله گفت: من و طاهره درحالی پای سفره عقد نشستیم که حدود یک ماه بعد از این ماجرا متوجه رفت و آمد‌های مشکوک نامزدم به مغازه سبزی فروشی محله شدم. این موضوع سوء ظن مرا برانگیخت و به همین دلیل به طور پنهانی همسرم را تعقیب کردم تا این که متوجه شدم طاهره با پسر مرد سبزی فروش قبل از ازدواج با من ارتباط داشته و به این ارتباط خیابانی بعد از ازدواج با من نیز ادامه می‌دهد و تازه فهمیدم که چرا پدرم مخالف این ازدواج بود و نمی‌خواست من با طاهره ازدواج کنم.
با وجود اینکه قایق وارد آب شده و شروع به حرکت کرد مردم به تعقیب کیم ادامه دادند، در حالی که کیم جونگ اون دستان خود را از قایق خارج کرد و از آن‌ها خواست که دور شوند.
در آخرین دیدار از هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال با گل به خودی و دیرهنگام برابر ذوب آهن به پیروزی رسید تا به رقابت نزدیک خود با پرسپولیس در بالای جدول ادامه بدهد.
نبرد پالایش نفت آبادان و پیکان برای صدرنشینی ادامه دارد، نصر با هفت امتیاز و سه تیم شش امتیازی دیگر در تعقیب پالایش و پیکان هستند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: دو جوان که با رفتار‌های نامتعارف و خطرناک، رانندگان عبوری را به ترس و وحشت انداخته بودند و رهگذران را به فرار وا می‌داشتند، ناگهان در محاصره نیرو‌های گشت خودرویی کلانتری طبرسی شمالی قرار گرفتند و به قصد فرار از چنگ پلیس به داخل پیاده رو گریختند، اما نیرو‌های انتظامی به تعقیب آن‌ها ادامه دادند و پس از یک درگیری کوتاه، دستبند‌های قانون را بر دستان راکب و ترک نشین موتورسیکلت حلقه زدند.
وحید خانلری و حبیب‌اله اژدهاکش به ترتیب معاونان مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، در نشست‌های جداگانه تلفنی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، به سوالات و مباحث مطرح شده از جانب مشتریان بانک در حوزه اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، پاسخ دادند.
متهم پیش از این نیز پرونده‌های قضایی متعدد و مشابهی داشته که قریب به اتفاق آن‌ها با اغماض و با هدف اصلاح متهم و با خودداری دادگاه از محکوم کردن متهم به مجازات‌های اشد، منتهی به منع تعقیب شده است؛ به‌طوری‌که حداقل در پنج مورد از موارد مشابه با رافت اسلامی مواجه شده است؛ اما این فرد از فرصت‌های ارائه شده در جهت اصلاح رفتار خود استفاده نکرده و بر اتهام‌زنی بی‌اساس به افراد مختلف ادامه داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ