دیدار پر حاشیه پرسپولیس و آلومینیوم اراک در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت تا پرسپولیس بالاخره صدر جدول را از دست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که سهم سه تیم مدعی قهرمانی بیشتر از بقیه است.
شاگردان مورایس این روزها با تمام وجود برای دو بازی باقی مانده لیگ برتر تمرین می‌کنند.
تیم فوتبال پرسپولیس که مدعی اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره لیگ برتر است، در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد پیکان را شکست دهد و صدر جدول را از رقیب اصلی‌اش پس بگیرد.
یکی از تغییرات ژوزه مورایس در مصاف برابر ملوان که درنهایت منجر به هدر رفتن دو امتیاز حساس شد، عدم استفاده از مسعود ریگی در ترکیب اصلی بود.
سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نکته مثبت لیگ برتر در هفته بیست و هفتم بازی های جوانمردانه تیم ها بود و بر همین اساس می گویم هنوز هم سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس قهرمانی دارند.
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی که تا دقایق پایانی بازی با ملوان از این تیم پیش بود، در نهایت به نتیجه تساوی رسید و صدر جدول را تقدیم پرسپولیس کرد.
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی که تا دقایق پایانی بازی با ملوان از این تیم پیش بود، در نهایت به نتیجه تساوی رسید و صدر جدول را تقدیم پرسپولیس کرد.
سپاهان برای بازگشت به صدر جدول به سه امتیاز خانگی برابر ملوان نیاز دارد.
دربی صد است و یکی از پیچیده ترین حالت‌های جدول تاریخ لیگ برتر، ۳ مدعی، سپاهان هم بالاتر از همه مترصد یک تساوی .
تیم فوتبال پرسپولیس با سه امتیاز خانگی و به لطف باخت سپاهان حداقل اختلاف را با صدر جدول پیدا کرد.
دیدار حساس و تاثیرگذار تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در شرایطی برگزار شد که نتیجه این دیدار با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس در بالای جدول تاثیرگذار بود.
پرسپولیس امروز آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار با سپاهان را پشت سر گذاشت.
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر هوادار به صدر جدول لیگ برتر بازگشت تا دیدار هفته آینده این تیم با پرسپولیس حساستر از قبل بشود.
سپاهان با شکست قاتل پرسپولیس، صدر را پس گرفت
خرید زمستانی ژوزه مورایس سرانجام در ششمین حضور با پیراهن سپاهان موفق شد اولین گل خود را به ثمر برساند.
سپاهان برای جبران فاصله با پرسپولیس و بازگشت به صدر جدول، چاره ای جز پیروزی در این بازی خانگی ندارد.
دو دیدار روز نخست هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر می تواند صدر جدول را دچار تغییر کند به شرط آنکه پرسپولیس زیر چرخ های تراکتور گیر نکند و هوادار هم یقه تیم صدرنشین را بگیرد.
تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفته اند. این دو تیم در لیگ برتر هم رقابت نزدیکی در صدر جدول دارند.
تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفته اند. این دو تیم در لیگ برتر هم رقابت نزدیکی در صدر جدول دارند.
تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی برابر آلومینیوم صدر جدول را پس از هفته‌ها از دست داد. در این دیدار داور برای نیمه اول وقت اضافه کم گرفت و در چند صحنه مشکوک به پنالتی هم تصمیم جنجالی گرفت.
پرسپولیسی‌ها با این برد 35 امتیازی شدند و مقتدرانه به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند و اختلاف خود با تیم دوم (سپاهان) را به پنج و با استقلال را به هشت امتیاز افزایش دادند.
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم نمایش ضعیف و دور از انتظاری داشتند. همین تساوی باعث شد تیم گل‌گهر صدرنشین لیگ در پایان هفته هشتم شود.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای چهامین هفته متوالی در لیگ برتر با نتیجه تساوی متوقف شد و گل گهر با برد مقابل پیکان جای پرسپولیس را در صدر جدول گرفت.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار با فولاد خوزستان شکست خورد تا ضمن ثبت اولین باخت این فصل، صدر جدول را به پرسپولیس بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ