حمید مطهری می‌گوید توجیه و بهانه‌ای برای شکست مقابل ملوان ندارد و خود را مستحق جریمه می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خسروی می‌گوید اگر داوری با نیمکت‌های معترض برخورد نکند، با خودش برخورد خواهد شد.
داور بین‌المللی فوتبال ایران نسبت به پایین بودن دستمزد فعالان این عرصه در ایران گلایه کرد و آن را نسبت به فضاهای بین‌المللی ناچیز دانست.
این میان‌وعده عالی در هر رویداد اجتماعی حاوی مقدار زیادی کالری و نمک است، بنابراین چیپس‌ها می‌توانند باعث افزایش وزن ما شوند.به علاوه، آنها می توانند به اندازه چیپس سیب زمینی اعتیاد آور باشند!
ناظر داوری دربی حذفی در استادیوم آزادی علی خسروی بود. یکی از اعضای کمیته داوران. داوری که قبلا این بازی را قضاوت کرده بود.
انتصاب ترکی که فاقد هرگونه سابقه و تجربه بنگاه داری می‌باشد به مدیر عاملی صندوقی که یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشور گامی بلند به طرف وخامت بیشتر اوضاع صندوق بود؛ شاید بتوان گفت تنها صلاحیت ترکی برای این مسئولیت هم استانی بودن با وزیر است!
حسین زرگر داور پیشین لیگ برتر ایران در یادداشتی ویژه عملکرد پیام حیدری، داور دربی، را بررسی کرده است.
علی صفایی بعد از سه ماه غیبت، این هفته به داوری بازخواهد گشت.
علی خسروی با انتشار متنی درگذشت حمید خوشخوان پیشکسوت داوری فوتبال ایران را یاد آوری کرده است.
ذوب آهن موفق شد با غلبه بر نساجی سال را با رتبه تک‌رقمی به پایان برساند.
اگر در « ترین های » هفته عنوانی هم برای خوش شانس « ترین » داور هفته داشتیم بدون شک سید مهدی سید علی لایق ترین فرد برای کسب این عنوان بود‌.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
مازیار زارع پیروزی ملوان برابر نفت مسجدسلیمان را به علی دایی تقدیم کرد.
علی فیروزی، سرپرست صنعت نفت آبادان، پس از شکست برابر استقلال نسبت به عملکرد داور مسابقه انتقاد کرد.
محمد مایلی‌کهن یکی از مهمترین چهره‌های فوتبال ایران در تاریخ معاصر به حساب می‌آید.کسی که بازیکن ملی، سرمربی ملی، کاپیتان و مربی پرسپولیس بوده و در دوره اوج یک هافبک طراح عالی نیز بود.
نقش مدیریت عالی و تصمیمات درست شیمون مارسینیاک در تبدیل شدن دیدار امشب آرژانتین و فرانسه به یکی از بهترین فینال‌های تاریخ جام جهانی را نباید دست کم گرفت.
علی قلی‌زاده در دقیقه ۱۵ اولین گل ایران را به ثمر رساند. داور این گل را آفساید اعلام کرد.
توپ دیدار خاطره‌انگیز میان آرژانتین و انگلیس که با گل به‌یادماندنی و نمادین دیگو آرماندو مارادونا فوق ستاره فقید آلبی سلسته همراه شد، در اختیار علی بن‌ناصر داور تونسی آن دیدار بوده است.
هافبک استقلال ابراز امیدواری کرد که تیمش با فتح سوپرجام راهی تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر شود.
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از پایان بازی با پرسپولیس صحبت‌های تندی را علیه علی صفایی داور این دیدار انجام داد که با واکنش صفایی همراه بوده است و این داور قصد دارد از سرمربی ملوان به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکایت کند.
علی علیزاده پس از شکست مس برابر پرسپولیس به قضاوت داور مسابقه اعتراض کرد.
رسانه رسمی فولاد با انتشار دو صحنه مدعی متضرر شدن از داوری در بازی با مس کرمان شده است.
معاون باشگاه استقلال گفت: نمی‌توانیم اشتباهات داوری را عادی و ساده بدانیم و مسئولان باید فکری جدی برای این موضوع کنند.
معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران گفت: اشتباهات داوری همیشه هست ولی نکته این است که وقتی می‌شود اسمش را اشتباه بگذاریم که هم ضرر کنیم و هم سود کنیم.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: با وجود اینکه وزنه‌برداران یک ماه در اردو نبودند و دوران آماده سازی خوبی را پشت سر نگذاشتند اما بدون آسیب دیدگی توانستند بجنگند و عملکرد راضی کننده بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ