حسین زرگر داور پیشین لیگ برتر ایران در یادداشتی ویژه عملکرد پیام حیدری، داور دربی، را بررسی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اصلی‌ترین دلایلی که افراد را در به خواب رفتن با مشکل روبه‌رو می‌کند این است که زمانی که دراز می‌کشیم و آماده خوابیدن می‌شویم ذهنمان مورد هجوم افکار متعددی قرار می‌گیرد. در این میان ترفندی موسوم به تکنیک تنفس ۴-۷-۸ می‌تواند به آرام کردن ذهن و دور شدن از این افکار و به خواب رفتن تدریجی شما کمک کند.
هری کین در اولین بازی فصل بوندسلیگا و اولین بازی‌ای که برای بایرن مونیخ فیکس به میدان رفته بود پاس گل اول تیمش را به لروی سانه داد.
بیست‌وچهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه ۲۷ مرداد با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.
اوریول رومئو و فرانکی دی‌یونگ در اولین دیداری که کنار هم به میدان رفتند، تحسین ژاوی را باعث شدند.
دیوان عالی کشور در حکم خود، شیوه‌های مدیریتی محکومان را درباره عرضه ارز فردایی که به دستور مقامات‌بالاتر انجام شده و ضمنا در دولت‌های پیشین نیز ساری و جاری بوده بدون اشکال دانسته است.
منابع صهیونیستی از بررسی دادخواست برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پست خود، توسط دادگاه عالی این رژیم خبر دادند.
پونه کوهی (اورگانو) یک ادویه غذایی بسیار خوش عطر و قوی محسوب می‌شود و می‌توان از این چاشنی برای درمان سرطان پروستات استفاده کرد.
تا استقلال به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کند و رای این کمیته مبنی بر بازگشت آبی ها به لیگ قهرمانان آسیا صادر شود، بازی تراکتور در برابر حریف آسیایی برگزار شده است.
یکی از مشکلاتی که معمولا خانم‌ها با آن سروکار دارند، تمیز کردن تشک خوشخواب است. معمولا تشک خوش خواب بعد از مدتی استفاده کدر می‌شود و یا ممکن است لکه‌هایی روی آن بیفتد که پاک کردنش کار سختی است.
اگر هنوز راهی برای لاغر شدن پیدا نکرده اید به شما پیشنهاد میکنیم از یک روش ساده برای آب شدن شکم در خواب استفاده نمایید.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، شورای عالی مسکن مکلف شد هر ساله نسبت به تعیین سقف یا میزان افزایش اجاره بهای مسکن اقدام کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شورای عالی مسکن را مکلف کردند هر ساله نسبت به تعیین سقف یا میزان افزایش اجاره بها و قرض موضوع شرط آن اقدام کند.
صبح امروز رئیس جمهور طی حکمی یکی از مشرف‌ترین چهره‌های کشور در مسائل امنیت ملی را به عنوان دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی منصوب کرد.
دادگاه عالی برزیل دستور داده تحقیقاتی درباره مدیران ارشد اجرایی تلگرام و گوگل انجام شود. آنها به راه اندازی کمپینی برای انتقاد از لایحه قانونمندسازی اینترنت متهم شده اند.
دیوان عالی پاکستان اعلام کرد که با توجه به غیرقانونی بودن بازداشت نخست‌وزیر این کشور، وی باید فورا آزاد شود.
دادگاه عالی طالبان اعلام کرده است که محاکم حکومت طالبان در سراسر افغانستان تاکنون ۱۷۵ حکم قصاص، ۳۷ حکم سنگسار و ۴ حکم آوار کردن دیوار بر محکومان را صادر کرده است. عبدالمالک حقانی، معاون این دادگاه گفته این احکام در صورت تایید شورای رهبری و کابینه طالبان «مرحله به مرحله» اجرا خواهد شد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی مرجع تصویب سند ملی و دانش بنیان امنیت غذایی است.
موضوع حجاب و عفاف دومین دستور جلسه امروز بود که اعضا با اشاره به اینکه دشمن با برنامه و نقشه به این موضوع ورود کرده و تلاش دارد از این طریق به کانون خانواده نیز آسیب جدی وارد کند، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
کریستیانو رونالدو با انتشار تصاویری از اولین حضور در لباس النصر، پیروزی تیمش را تبریک گفت.
زن ۳۷ ساله گفت: همسرم را راضی کردم تا پولی را که برای خرید خانه پس انداز کرده بود برای انجام عمل پیکرتراشی من هزینه کند. پزشک معالج مدعی بود فقط یک هفته در بیمارستان خصوصی بستری می‌شوم و بعد از آن به زندگی عادی بازمی گردم، اما بعد از انجام عمل جراحی تازه سیاهی روزگار به سراغم آمد. تب و لرز شدید، حالت تهوع و انواع و اقسام عوارض دیگر درحالی به طرز دلخراشی آزارم می‌داد که همه پیکرم با نخ‌های بخیه دوخته شده بود. شب‌ها نیز حالم بدتر می‌شد. پزشک جراح مرا دلداری می‌داد که این‌ها از عوارض طبیعی هستند، اما وضعیت جسمانی من به اندازه‌ای وخیم شد که چند بار بیهوش شدم و به کما رفتم. مدتی بعد جراح مذکور گفت: باید عمل جراحی دیگری روی پیکرم انجام بدهد.
علی تیموری گفت: به نظره من شروع بازیگری کاری دشوار است برای یک علاقه‌مند، چرا که بازیگری امروزه حرفه شلوغ و شاید زیاده از حد پر ازدحامی است و رقابت در آن در بدست آوردن یک نقش، هر چند کوتاه، ولی بسیار شدید است وجود خیلی عظیمی از بازیگران با تجربه باعث شده است که این موضوع تشدید بشود و اینکه هوش و خلاقیت (بازیگر باید فرد باهوشی باشد تا بتواند سریعا با روند فیلم آشنا و متن محتوا فیلمنامه را حفظ کند. همچنین در بسیاری موارد که پیش می‌آید باید از خلاقیت دانش بداهه خود در ایفای نقش بهتر بهره بگیرد.)
کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با یکی از فرماندهان ارشد مرزبانی عراق گفت: عالی ترین سطح همدلی میان ملت های ایران و عراق بر قرار است.
کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با یکی از فرماندهان ارشد مرزبانی عراق گفت: عالی ترین سطح همدلی میان ملت های ایران و عراق بر قرار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ