مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب گفت: پروژه جدید تامین آب همدان تا دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد و شایعات آلوده بودن آن صحت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور با اشاره به برنامه های وزارت نیرو برای تامین آب شرب گفت: ۲۵۰ طرح تامین و استحصال آب در کشور در حال انجام است.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: وعده کردیم دوستان با سرعت کار را دنبال می‌کنند و انتظار بیش از یک دهه شما به سر خواهد رسید.
سمنان- استاندار سمنان با اشاره به خشکسالی و کمبود آب در استان گفت: اولویت ما تامین آب شرب سالم برای مردم است.
مقیمی با اشاره به رفع کدورت آب شرب شهرکرد، گفت: میزان کدورت آب چشمه کوهرنگ با انتقال آب به تصفیه‌خانه‌ای در 15 کیلومتری شهرکرد و به‌کارگیری تمهیدات لازم کاهش یافت.
اصفهان- مدیر عامل آب و فاضلاب استان اصفهان از تدوین برنامه عملیاتی تحت عنوان گذر از تابستان گرم با رویکرد تامین پایدار آب شرب مردم خبر داد.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه بحث آب شرب یکی از مطالبات به‌حق منطقه کالپوش است، گفت: از مسئولان استانی می‌خواهیم که مشکل آبرسانی این منطقه را به رفع کنند.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی بر لزوم تامین آب صنایع از محل باز آب و سرمایه گذاری صنعت در بخش پساب تاکید کرد.
معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی گفت: انتظار می رود که دستاوردهای شرکتهای دانش بنیانی که مورد حمایت قرار می گیرد برای محرومیت زدایی در روستاها مورد بهره برداری قرار گیرد.
این دمنوش برای داشتن شکم صاف موثر است و به‌خصوص پس از صرف شام توصیه می‌شود. کمی زنجبیل تازه را در یک لیوان آب جوش بریزید. پس از چند دقیقه، کمی آب لیموترش و عسل به آن اضافه کرده و میل کنید.
بنا بر آمارهای شرکت منابع آب ایران، در حال حاضر ۵۵ درصد از ۹۸ میلیارد مترمکعب آبی که به صورت سالانه در کشور به مصرف می‌رسد.
بنا بر آمارهای شرکت منابع آب ایران، در حال حاضر ۵۵ درصد از ۹۸ میلیارد مترمکعب آبی که به صورت سالانه در کشور به مصرف می‌رسد.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: بخشی از پروژه تامین ۵۶۰ میلیون مترمکعب از منابع آب جنوب استان اصفهان آغاز شده اما برای ادامه نیاز به مساعدت و همراهی وزارت نیرو است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هوشمندسازی سامانه‌ها و تاسیسات را از نقاط قوت صنعت آب و فاضلاب کشور برشمرد و گفت: این موضوع راهگشا و یاری‌رسان ما در شرایط دشوار و بحران‌ها خواهد بود.
اصفهان- سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با توجه به آغاز فصل بارش‌، در حال حاضر مشکل و نگرانی برای تامین آب شرب استان اصفهان وجود ندارد.‌
مشهد ـ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: تأمین آب مشهد از محل سد دوستی با توجه به کاهش بارندگی‌ها، اکنون به کمتر از ۳۰ درصد رسیده است.
نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس تامین آب و تعیین آب‌بها را از موضوعات مهم در اجرای الگوی کشت دانست و بر همکاری وزارت نیرو در این زمینه تاکید کرد.
استاندار همدان اعلام کرد: براساس آزمایشات دانشگاه علوم پزشکی همدان و تهران، وزارت نیرو و چند دستگاه دیگر که ما مأمور کردیم، در مجموع نتیجه آزمایشات این است که نگرانی در این زمینه وجود ندارد و به جرأت اعلام می‌کنیم تصفیه خانه شهید بهشتی و تصفیه خانه مهاجران جزء تصفیه خانه‌های پیشرفته و مدرن ما هستند که می‌توانند همه آلودگی‌ها و فلزات سنگین را تصفیه و سلامت آب را تضمین کنند.
معاون حقوقی، پشتیبانی و پارلمانی وزارت نیرو گفت: امسال آب و برق پایدار در مرزها ایجاد کردیم که هم برای مردم منطقه بماند و هم در سال‌های آینده قابل استفاده برای زائران باشد.
معاون تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: همدان تنها از یک منبع آبی سد اکباتان برای تامین منابع آبی استفاده می‌کرد و متاسفانه اَبرپروژه آبرسانی به این شهر در طی ۱۷ سال گذشته زمین مانده بود، اما با تاکید دولت سیزدهم مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این طرح بزرگ نیز در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تکمیل شده است.
قدس- وزیر نیرو گفت: عمدتاً مصرف شهر همدان ۱۷۰۰ لیتر در ثانیه بود، که با اقدامات انجام شده تا امشب شاهد تأمین ۱۶۰۰ لیتر آب در ثانیه هستیم.
قدس- وزیر نیرو گفت: عمدتاً مصرف شهر همدان ۱۷۰۰ لیتر در ثانیه بود، که با اقدامات انجام شده تا امشب شاهد تأمین ۱۶۰۰ لیتر آب در ثانیه هستیم.
بندرعباس - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: تامین آب شرب با رعایت مسائل محیط زیستی اولویت نخست کشور است.
در پی کاهش جدی بارش‌ها و خشکسالی ناشی از آن، ذخیره آب سد‌های استان همدان به ویژه سد اکباتان به عنوان منبع اصلی تامین آب شهر همدان بسیار کاهش یافته است.
محرابیان، وزیر نیرو گفت: با توجه به وضعیت تامین آب همدان و خشکسالی ممتد این استان قرار شد این طرح جزء طرح‌های ویژه و اولویت دار دولت قرار گیرد و هر چه سریعتر برای تکمیل آن اقدام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ