سرمربی سابق استقلال معتقد است کاوه رضایی بهترین خرید آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، معتقد است که لیونل مسی با آرامش خاطر قرار است در این تیم درخششی باورنکردنی داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کند مبلغ قرارداد علیرضا بیرانوند نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.
مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس از انگیزه زیادی در بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان برخوردار است و کاملا مشخص است که کیفیت او نیز نسبت به گذشته تغییر زیادی داشته است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به حاشیه های امروز جلسه هیات مدیره و مخفی شدن خودش زیر کت بطور خوابیدا در صندلی عقب اتومبیل گفت: نمی دانم از کجا خبرنگاران پیدایم کردند!
براد دابلیو.سِتسِر، کارشناس تجارت جهانی و امور مالی در شورای روابط خارجی می‌گوید: «اقتصاد نسبتا قوی در چند فصل گذشته محصول سیاست‌های ناپایدار بوده است. بنابراین به احتمال زیاد یک انقباض یا رکود وجود خواهد داشت.» او درباره پول محلی گفت: «ترک‌های کارگر وقتی ارزش لیر کاهش یابد احساس فقر بیشتری خواهند داشت. مردم برای یافتن شغل و دریافت حقوقی که هزینه‌های زندگی را پوشش می‌دهد، کار سخت‌تری خواهند داشت.»
روسو با ایده تقدم سیاست، انقلابی در ساحت نظریه سیاسی برپا کرد و حتی فضیلت آدمیت را نیز منوط به سیاست کرد: «به‌طور اساسی، همه‌چیز منوط به سیاست است»، زیرا با تبدیل انسان به شهروند است که آدم «به‌معنای دقیق کلمه به انسان تبدیل» می‌شود. آیا این، خود بازگشتی به این ایده ارسطو نیست: «آن‌کس که از روی طبع و نه بر اثر تصادف، بی‌وطن است موجودی یا فروتر از آدمی است یا برتر از او و به همان مردی می‌ماند که هومر در نکوهش او گفته است: بی‌قوم، بی‌قانون و بی‌خانمان.»
روزنامه پرتغالی و معروف اوجوگو نسبت به صحبت های روز گذشته ریکاردو ساپینتو واکنش نشان داده است.
لیونل مسی نسبت به چند روز پیش اوضاع و حال و احوال کاملاً متفاوتی را تجربه می‌کند.
در جریان اتفاقات اخیر، کاربران انقلابی و اصولگرا در توییتر نسبتا با سکوت از کنار پیام‌های او گذشته‌اند و این کاربران برانداز و مخالف جمهوری اسلامی بوده‌اند که با شدت به مراتب بیشتری نسبت به گذشته، علیه خاتمی موضع‌گیری کرده‌اند. امری که بیانگر تغییراتی در فضای توییتر در طول اعتراضات و پس از آن است.
عزت پورقاز در هوادار فصل متفاوتی را به نسبت فصل گذشته (سپاهان) پشت سر می گذارد. 4 گل و 3 پاس گل بدین معنی است او تاثیرگذارترین مدافع میانی این فصل از بازی هاست.
سرمربی تیم فوتبال پیکان نسبت به ناراحتی شرزود تمیروف از تعویض و قهر این بازیکن واکنش نشان داد.
رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی بعد از تحمل یک دوره بیماری، صبح روز پنجشنبه، ۱۷ آذرماه درگذشت. شب گذشته در شیفت دوم خدام حرم رضوی نوبت کشیک او بوده است.
سرپرست دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران، مدافع سیاست‌های این کمیسیون در حوزه شهرسازی است. او گفت: کمیسیون ماده ۵ با سیاست حل مشکلات شهر و گره‌گشایی از کار مردم، تسهیل در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر در شش ماه اخیر یعنی از اول فروردین فعالیت‌هایش را سرعت داده است. همکاران ما و اعضای کارگروه فنی و همین‌طور اعضای کمیسیون با وقت‌گذاری بسیار خوب و با کار‌های شبانه‌روزی به کار سرعت بخشیده؛ به طوری که تقریبا می‌توانیم بگوییم نسبت به گذشته سرعت کار دبیرخانه بیش از چهار برابر شده ا
مصاحبه روز گذشته چاچیچ در مورد یکی از مربیان بزرگ فوتبال کرواسی حالا برای او حاشیه‌ساز شده است.
سامی اتوئو به طرز عجیبی مدعی شده که نیکولاس آنلکا، ستاره نه چندان دور سالهای گذشته فرانسه نسبت به تیری هانری بهتر بوده و اسطوره آرسنالی ها در قد و قواره او نیست.
مربی استقلال خوزستان به حواشی مربوط به درگیری با محمود فکری در حاشیه دیدار با سایپا پاسخ داد.
نمایش 75 دقیقه‌ای یورگن لوکادیا پیشرفت او نسبت به هفته گذشته را نشان می‌داد.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار که یک بانوی ۳۴ ساله است و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است؛ بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است، افزود: افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
دکتر کوین اوکانر می‌گوید بایدن احساس خوبی دارد و پس از نظارت‌هایی که در روز‌های گذشته نسبت به شرایط جسمی او صورت گرفته، بالاخره روز شنبه جواب تست او هم منفی شده است.
بر اساس ضوابط شرکت استارتاپی تپسی مربوط به یک شرکت حمل و نقل اینترنتی است که در فرابورس پذیرفته شده و باتوجه به اطلاعیه های منتشر شده در کدال احتمالا در هفته‌های آینده سهام این شرکت در فرابورس عرضه اولیه شود. جزییات ارزش گذاری سهام «تپسی» را در مطلب زیر بخوانید.
وزیر کار رفت اما هنوز موج حضور پرتنش او در کابینه وجود دارد از سوی دیگر وزرایی مشابه او در کابینه کم نیستند که احتمال استعفا و استضاح آن ها شدت گرفته است زیرا با گذشت یکسال از دولت رئیسی کابینه او چندان نتوانسته است جامعه را نسبت به وضعیت موجود امیدوار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ