سرمربی تیم فوتبال پیکان نسبت به ناراحتی شرزود تمیروف از تعویض و قهر این بازیکن واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرس آفتاب باغ وحش هانگژو حالا یکی از مشهورترین حیوانات دنیاست؛ البته بعضی‌ها شک کرده‌اند که او حیوان باشد و این شهرت تازه هم به خاطر همین تردیدهاست. اما واقعیت این است که این جانور بامزه انسان نیست بلکه یک گونۀ کمیاب و در خطر انقراض از خرس‌هاست که بیشتر افراد اطلاعات کمی دربارۀ آن دارند.
به عقیده لوتار ماتیوس بی تفاوتی لوکاس هرناندز به لطف بایرنی‌ها نشان می دهد که او یک آدم بی شخصیت است!
محمد ربیعی می گوید که به بار نشستن اهداف او در ذوب آهن و رسیدن به یک تیم ایده آل، به صبوری نیاز دارد.
یکی از اتفاقات جالب در این جلسه استماع احتیاط گراش هنگام صحبت کردن بود. او که حالا تحت سوگند صحبت می‌کرد حاضر نشد برخی ادعا‌هایی که پیش از این در رسانه‌های مطرح کرده بود را باز کند. برای نمونه او پیش از این از یک سفینه فضایی بزرگ به اندازه زمین فوتبال در اختیار دولت آمریکا به رسانه‌ها گفته بود، اما در این جلسه حاضر به صحبت درباره جزئیات این ادعا نشد و اعلام کرد به دلیل مسائل امنیتی تمایلی به صحبت در این باره ندارد.
فریدون صدیقی با حضور در برنامه یک عمر گفت: آدم هایی که در من مانده اند اندکند یکی از آن آدم های اندک شهید شاهچراغی است. به نظرم او شریف ترین مدیر کیهان بود. آقای صدیقی که سابقه کار در کیهان را از دهه پنجاه تا دهه هفتاد در کارنامه اش دارد با اشاره به دوران فعالیتش در زمان حسین شریعتمداری گفت: در دوران آقای شریعتمداری من چهار بار استعفا دادم. فریدون صدیقی در باره مهدی نصیری نیز نظراتی شنیدنی دارد. منبع: خبرآنلاین
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
خواهر حامد به عنوان شاهد ماجرا گفت: وقتی سر و صدای برادرم را شنیدم خودم را سراسیمه به کوچه رساندم. این ۳ مرد قصد داشتند با زور برادرم را سوار خودرویی کنند و حتی چند دقیقه‌ای هم او را در خودرو پژو ۲۰۶ حبس کردند که من مانع حرکت آن‌ها شدم. وقتی جمعیت جمع شد آن‌ها خودشان را مأمور معرفی کردند و گفتند که برادر من دزد است. اما بعد از اینکه مأموران گشت از راه رسیدند و دروغ این مردان آدم ربا در برابر چشم عابران فاش شد، مرد جوانی جلو آمد و به من گفت که هر چه را دیده شهادت می‌دهد.
انتقال الکس گریمالدو به لورکوزن انتقادهایی را از او به همراه داشته است.
یک گربه بالای تیر چراغ برق بود که ناگهان به سمت زمین سقوط کرد و بر سر مردی که در آنجا حضور داشت افتاد که برخورد منجر به مرگ او شد.
روسو با ایده تقدم سیاست، انقلابی در ساحت نظریه سیاسی برپا کرد و حتی فضیلت آدمیت را نیز منوط به سیاست کرد: «به‌طور اساسی، همه‌چیز منوط به سیاست است»، زیرا با تبدیل انسان به شهروند است که آدم «به‌معنای دقیق کلمه به انسان تبدیل» می‌شود. آیا این، خود بازگشتی به این ایده ارسطو نیست: «آن‌کس که از روی طبع و نه بر اثر تصادف، بی‌وطن است موجودی یا فروتر از آدمی است یا برتر از او و به همان مردی می‌ماند که هومر در نکوهش او گفته است: بی‌قوم، بی‌قانون و بی‌خانمان.»
یک هفته‌ای از قتل هولناک صحابه ۳ ساله می‌گذشت که گره معمای قتل او با دستگیری آدم ربایان و عاملان قتل باز شد. تحقیقات نشان می‌داد که زن جوان به نام افسانه به همراه دو دخترش و پسر دوستش به نام محسن نقشه کودک ربایی را کشیده بود.
امیلیانو مارتینز در این مراسم، ژست معروف خود را تکرار کرد تا مشخص شود او تحت تاثیر انتقادات قرار نگرفته است.
دبیرکل حزب موتلفه گفت: این احمق‌هایی که عقل‌شان نمی‌رسد که می‌روند آن بالا و می‌گویند مرگ بر دیکتاتور نمی‌فهمند، اولا دیکتاتوری نیست. تو در نهایت آزادی داری می‌گویی مرگ بر دیکتاتور و خانه‌ات مشخص است. صبح هم می‌خواهی بروی می‌توانند تو را بگیرند، ببرند. در نهایت آزادی شعار می‌دهی، بعد می‌خوابی و صبح هم می‌روی سرکارت. پس آیا اینکه آدم با آزادی بگوید مرگ بر دیکتاتور مسخره نیست؟
کریستین رومرو، ستاره آرژانتینی تاتنهام، تاکید کرد که رفتار عجیب بازیکنان این تیم با کیلیان امباپه، واکنشی به رفتارهای خود او بوده است.
گولسیانی می‌گوید داور بزرگنمایی بازیکنان را هم خطا می‌گرفت و بازی را از جریان می‌انداخت.
مریم همسر مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: زمان حادثه من و همسرم در خانه تنها بودیم که فردی با عنوان مأمور سازمان آب و فاضلاب زنگ خانه‌مان را زد و به محض اینکه در را باز کردیم دو مرد جوان به طور وحشیانه وارد خانه‌مان شدند. محمود ابتدا خواست تا مانع ورودشان شود که به او شوکر زدند و روی مبل افتاد. پس از آن من را با تهدید به داخل اتاق بردند و جعبه جواهراتم را گرفتند. در آن لحظه همسرم قصد داشت با سر و صدا از همسایه‌ها کمک بخواهد که آن دو نفر به او شلیک کردند و بعد هم بسرعت فرار کردند.
پیشکسوت استقلال می‌گوید ساپینتو یک آدم هیجانی و احساساتی است و‌‌ به سختی می توان او را کنترل کرد.
رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که همتای روسیه‌ای او «آدم بدی» نیست اما به ادعای وی، این دلیل نمی‌شود که علیه اوکراین جنگ راه بیندازد!
برای جوردی آلبا، مربی ای بهتر از لوئیس انریکه در دنیا وجود ندارد. او البته از ژاوی هم تعریف کرد و گفت که برای او حاضرند هر کاری انجام دهند.
من حسن یزدانی را یک آدم بزرگ در کشتی می‌دانم؛ او عمرش را برای کشتی گذاشته و کسب هشت مدال کار کمی نیست
برای من روشن بود که ترامپ بازیگر است. او آدم عادی نبود. هر لحظه بازی می‌کرد. یک هنرپیشه قابل بود. نگران بودم که خبر دیدار را منتشر کند و بعد بازی را بهم بزند. ما می‌گفتیم که اول دیدار انجام شود و بعد خبرش منتشر شود و خلاصه کار به جایی رسید که گفتند دیدار انجام شود و وسط جلسه، خبرش هم اعلام شود
میرشاد ماجدی تاکید کرد در صورتی که مهدی تاج قصد استخدام کارلوس کی‌روش را داشته باشد، او قطعا این قرارداد را امضا نخواهد کرد
ضیا عربشاهی در قامت یک مدافع تمام عیار برای رضا درویش ظاهر شده و می‌گوید ایجنت ها عامل اصلی ناکامی باشگاه پرسپولیس در خرید مهاجم هستند.
رسول الله (ص) فرموده است: «همه اعمال نیک فرزند آدم به خودش بر‌مى‏‌گردد، غیر از روزه که براى من است و من به او جزا خواهم داد» و در جای دیگر می‌فرماید: «هرکس ماه رمضان را روزه بگیرد و در آن از حرام و بهتان دورى کند، خداوند از او راضى شده و بهشت را بر او واجب مى‏‌کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ