معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در ۳ ماهه گذشته حدود ۱۹ هزار تماس از سوی دانش آموز و ۵ هزار تماس از سوی والدین با خط ملی ۱۵۷۰ جهت مشاوره تلفنی ثبت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانکی که شعار ارزش آفرینی بوده، اما در این سال ها، به نظر می‌رسد کاری جز زیان آفرینی نداشته است؛ چراکه در یک کلام زیان انباشه بانک دی تا پایان خردادماه امسال به بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان رسیده است.
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد بیش از 19 هزار واحدی مواجه شده تا قبل از تعطیلات 3 روزه برآیند تقریبا خوبی را ثبت کند.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از شرکت ۱۹ هزار نفر عضو جوان این سازمان، در طرح سراسری، «نه به اعتیاد» خبر داد.
آمار تلفات حوادث رانندگی در سال گذشته (۱۴۰۱)، ۱۹ هزار و ۴۹۰ نفر گزارش شده، این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۶ هزار و ۷۷۸ نفر بود، ۱۶.۲ درصد بیشتر شده است.
تربت حیدریه ـ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه گفت: در سال جاری ۱۹ هزار جعبه تخم نوغان به شهرستان وارد شده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ازجابه جایی بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزارمسافر نوروزی تادوازدهم فروردین ماه خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۱۹ هزار و ۴۵۷ زائر خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۱۹ هزار و ۴۵۷ زائر خبر داد.
اردوغان با اشاره به عمق شدید خسارت و تخریب زلزله در ۱۰ استان جنوبی ترکیه و حجم تخریبات زیاد آن در مساحت ۵۰ کیلومتری خط زلزله گفت: تردد در برخی از جاده‌ها و خیابان‌ها به علت ریزش آوار ناشی از زلزله و نیز برخی مسیر‌های جاده‌ای نیز به علت شرایط جوی و بارش برف مسدود شد و همین امر امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که مجموع تلفات زلزله‌های ترکیه و سوریه از ۱۹ هزار تن عبور کرده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز نوزدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۴۵۳ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان است.
امروز قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز با افت قیمت مواجه شده و سکه امامی به قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز یازدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۱۹میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم یک میلیون و ۸۵۹ هزار تومان است.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند که برق هزاران نفر در مناطق شمالی این کشور به دلایل نامعلوم قطع شده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
کشت قراردادی گندم در سطح ۱۹ هزار هکتار در اراضی کشاورزی استان خوزستان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون اجرا شده است.
آبان ماه بانک مرکزی از بسته ۱۰۰ هزار سکه‌ای به صورت عرضه اوراق در بورس کالا خبر داد تا بتواند مانع از روند صعودی قیمت ها در بازار طلا و سکه شود. این در حالی بود که پیش تر رئیس کل بانک مرکزی نیز از «ضرب سکه ۱۴۰۱» با طلای آب شده خبر داده بود تا حداقل انتظارات کاهشی در این بازار شکل بگیرد؛ اما تا به امروز این اهداف محقق نشده است.
شاخص کل در معاملات امروز با ریزش ۱۹ هزار واحدی به یک میلیون و ۲۷۷ هزار واحدی رسید.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد؛ یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برایمان تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برای ما تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
شهردار تهران گفت: در تهران ظرفیت جمع آوری بیش از ۱۹ هزار معتاد متجاهر وجود دارد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ