شاخص کل در معاملات امروز با ریزش ۱۹ هزار واحدی به یک میلیون و ۲۷۷ هزار واحدی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در معاملات روز سه‌شنبه بیست و چهارم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۸ هزار و ۸۶۳ واحد ریزش کرد و به سطح یک میلیون و ۹۷۸ هزار و ۱۶۷ واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته باز هم شاخص منفی می‌شود؟
شاخص کل بورس امروز باز هم برای چندین بار شاخص ۲ میلیون واحد را فتح کرد.
شاخص کل بورس امروز با یک چرخش از مثبت باز هم به سمت منفی رفت.
امروز با وجود ریزش شاخص کل بورس اما باز هم نمادهایی پرتقاضا بودند
امروز با وجود این که شاخص کل بورس ریزش را تجربه کرده و عقب نشینی کرد اما باز هم نمادهایی دارای وضعیت مثبت بودند.
شاخص کل بورس طی معاملات روز پایانی کار خود را با یک افزایش خوب به پایان رساند و در محدوده ۲.۲۰۲ میلیون واحدی ایستاد. آیا امروز شنبه بازار سرمایه باز هم سبز رنگ خواهد شد؟
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۶۸۴۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۰۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس تهران در روز چهارشنبه در حالی برای سومین روز متوالی شاهد رشد بود که توانست با ۱۵ هزار واحد افزایش به ارتفاع دو میلیون و ۳۴۵ هزار واحدی صعود کند. بازهم بورس تهران شاهد ریزش خواهد بود؟
در معاملات روز شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۳ هزار و ۳۲۴ واحد نزول کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۱۰ واحد پایین آمد. شاخص کل هم وزن بورس نیز با ریزش ۴ هزار و ۱۱۲ واحدی در رقم ۷۶۰ هزار و ۹۷۴ واحدی ایستاد. امروز در آخرین روز اردیبهشت ماه شاخص کل باز هم منفی خواهد شد؟
امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل باز هم با کاهش همراه بود و این بار بیش از ۶۳ هزار واحد دیگر عقب نشست. در روز قرمز بورس، کدام گروه ها ورود پول حقیقی داشتند؟
شاخص کل در ابتدای معاملات امروز باز هم با رشد مواجه شده و سقف جدیدی را زده است.
علی فراقی کارشناس بازار سرمایه گفت: تقاضا در این هفته دوباره به بورس بازگشته و شاهد قدرت نمایی شاخص کل هستیم.
بورس امروز در ادامه معاملات پرعرضه‌ای که از نیمه روز گذشته آغاز شد، با فشار فروش نسبتا زیادی کار خود را آغاز کرد و برای دومین روز متوالی شاخص کل بورس ریزش کرد و با کاهش ۱.۸۵ درصدی، بار دیگر کانال ۱.۸ میلیون واحدی را از دست داد. فردا بازار باز هم نزولی خواهد بود؟
شاخص کل بورس امروز با رشد ۷۷۴۱ واحدی توانست باز هم برای فتح کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد قدم بردارد.
شاخص کل در ابتدای معاملات بیش از ۷ هزار واحد رشد کرده است.
معاملات امروز بازار سرمایه در شروع معاملات حاکی از ریزش ۵۹۹ واحدی شاخص کل دارد.
شاخص کل امروز با رشد ۹۶۶۲ واحدی باز هم به ناحیه یک میلیون و ۳۱۳ هزار واحدی رسید.
شاخص کل امروز با رشد ۹۶۶۲ واحدی باز هم به ناحیه یک میلیون و ۳۱۳ هزار واحدی رسید.
شاخص کل امروز با رشد ۹۶۶۲ واحدی باز هم به ناحیه یک میلیون و ۳۱۳ هزار واحدی رسید.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بخشی از دلایل ریزش بازار به عدم نفع در شش الی هفت ماه گذشته باز می‌گردد، زیرا در آن زمان در اوج قیمت‌های کامودیتی‌ها می‌توانست صادرات صورت پذیرد، اما به دلیل اشتباه نابخشودنی وزیر صمت در عوارض صادراتی باعث شد که نزدیک به سه میلیون تن مقادیر فولادی در انبار‌های فولادسازان انباشته شود.
این آخرین جام جهانی است که قدرت‌های کلاسیک فوتبال آسیا انحصار صعود را در اختیار دارند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام ۷۶ باند سرقت از منزل، زورگیر و موبایل قاپ خبر داد و گفت: ۳۵۲ نفر از سارقین شهر تهران دستگیر شدند.
باند‌های تکدی‌گری برای تحریک حس ترحم مردم، کودکان را سرچهارراه‌ها می‌کشانند و حتی به آن‌ها آموزش می‌دهند که از مردم غذا قبول نکنند و فقط تقاضای پول کنند. آمار‌ها نشان می‌دهند که ۱۵ هزار متکدی در تهران مشغول هستند که حدود ۸ هزار نفر از آن‌ها کودک هستند.
اعلام خبر کشته شدن ایمن الظواهری رهبر القاعده در حمله هوایی آمریکا در کابل افغانستان، گمانه زنی ها درباره جانشین وی افزایش داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ