شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد بیش از 19 هزار واحدی مواجه شده تا قبل از تعطیلات 3 روزه برآیند تقریبا خوبی را ثبت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹.۷ درصد از عرصه‌های ملی، قریب به ۱۳۳ میلیون هکتار از پهنه‌های ملی کشور حدنگاری و منتج به صدور سند شده است.
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از ۱۶هزار واحدی جایگاه ۲ میلیون واحد را پس گرفته و صعودی شد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، سهامداران بانک آینده بخوانند، چند خبر مهم برای بورس فردا ۱۹ تیرماه ، مجمع خمحور ۱۴۰۲ | دو خبر خوب برای سهامداران، بیشترین رشد قیمت در این سه نماد، ریزش ۱۰۰ میلیاردی ارزش سهام شرکت‌ها در راه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس تهران در روز چهارشنبه توانست بار دیگر به مسیر صعودی خود ادامه دهد و در حالی که شروع سرخ رنگی داشت، رشد ۰.۸۷ درصدی را در پایان بازار به ثبت رساند. بورس امروز شنبه چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس در اولین ساعات بازگشایی بازار سرمایه با رشد۱۳ هزار و ۱۷۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۲ هزار و ۴۶۸ واحدی قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: در پنج روز گذشته ۴۶۲ مورد احیای موفق داشتیم که از این تعداد، ۳۹ مورد تکنسین‌ها در جاده عملیات احیا را انجام دادند.
سخنگوی باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: ۲.۴ میلیون تن کالا به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار به آفریقا صادرات داشتیم که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۹ درصدی در وزن و ۱۹ درصدی در ارزش داشته است.
رئیس جمهور ارتقای رفاه و معیشت مردم را از اهداف بودجه ۱۴۰۲ دانست و گفت: افزایش متوسط یا میانگین رشد ۲۰ درصد حقوق کارکنان و بازنشستگان و رعایت عدالت از طرق پرداخت‌های پلکانی صورت گرفته است.
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد، در یک ماه اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از میانگین حدود هزار و ۵۰۰ دوز در روز، در هفته گذشته به میانگین بیش از ۹ هزار تزریق در روز رسیده است؛ افزایش شش برابری که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و نشان از درک اوضاع توسط شماری از هموطنانمان دارد که می‌دانند بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، واکسیناسیون است.
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد که در یک ماه اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از میانگین حدود هزار و ۵۰۰ دوز در روز، در هفته گذشته به میانگین بیش از ۹ هزار تزریق در روز رسیده است. افزایش شش برابری که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و نشان از درک اوضاع توسط شماری از هموطنان مان دارد که می‌دانند بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، واکسیناسیون است.
شاخص کل بورس امروز با رشد نزدیک به ۱۹ هزار واحدی مواجه شده و در آستانه فتح قله یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد قرار گرفت.
بجنورد- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ۵۰ درصد بازنشستگان سطح کشور مربوط به بازنشستگی پیش از موعد است در حالی که در سال ۹۲ این عدد ۱۹ درصد بود.
واردات خودرو مانعی ندارد، پرداخت وام خرید لوازم خانگی ایرانی، عدم افزایش قیمت شوینده‌ها و رشد ۱۲ تا ۱۹ درصدی تولید فولاد از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۷ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۲ تا ۱۹ درصدی داشته و در مقابل صادرات کاهش یافته و مصرف داخلی رشد کرده است.
الله‌کرم رضایی‌زاده کارگردان «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به بهانه اکران این مستند با موضوع تاریخچه و هواداران تیم فوتبال ملوان بندر انزلی،‌ به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
قیمت نفت روز سه شنبه تحت تاثیر افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در چین که نگرانی‌ها نسبت به مصرف کمتر سوخت در بزرگترین واردکننده نفت جهان را برانگیخت و تنزل برآورد اوپک از میزان رشد تقاضای جهانی، کاهش پیدا کرد.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد؛ یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برایمان تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برای ما تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برای ما تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: رشد مانده تسهیلات اعطایی از ۱۹ درصد در ۵ ماه اول سال گذشته به ۸.۲ درصد در ۵ ماه اول سال ۱۴۰۱ کاهش یافته است.
داده‌های ماه آوریل تا ژوئن، امروز دوشنبه نشان داد که اقتصاد ژاپن در نهایت بهبودی با تاخیر زیاد را از رکود ناشی از کووید آغاز کرده است اما چشم‌انداز همچنان به دلیل افزایش مجدد عفونت‌های کووید-۱۹، کاهش رشد جهانی، محدودیت‌های عرضه و افزایش قیمت موادخام که هزینه‌های زندگی خانوارها را افزایش می‌دهد، نامطمئن است.
سخنگوی گمرک از تجارت غیرنفتی ۱۱ میلیون تنی کشور به ارزش ۹ میلیارد دلار در تیرماه خبر داد که نسبت به مدت مشابه با رشد ۱۹ درصدی همراه بوده است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۸۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
تیم اقتصادی دولت هنوز زمان واریز یارانه نقدی مرحله ۱۳۷ یا همان تیر ماه ۱۴۰۱ را اعلام نکرده اند. اما جدول زمان بندی مراحل گذشته واریز یارانه‌ها به ما نشان می‌دهد که در طول دو فصل گذشته، دولت یارانه‌ها را در روز بیستم همان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ