رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس، با مکس آلگری سرمربی این تیم مشکل پیدا کرده و ممکن است به همین خاطر بیانکونری را ترک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنخل دی‌ماریا، ستاره تیم ملی آرژانتین، بازی کنار لیونل مسی را بهترین اتفاق دوران حرفه ای خود می داند.
دریبل تماشایی آنخل دی‌ماریا، بازیکن بنفیکا، مقابل کریستیانو رونالدو، بازیکن النصر عربستان، در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
آنخل دی‌ماریا، بازیکن بنفیکا، در دیدار تدارکاتی با النصر عربستان روی حرکت انفرادی یک گل تماشایی به ثمر رساند.
تغییرات گسترده‌ای که در یوونتوس در راه است باعث شده که امشب به آخرین شب حضور بسیاری در این تیم تبدیل شود.
آنخل دی‌ماریا، هافبک یوونتوس به انتقاد تند یک طرفدار این تیم در اینستاگرامش پاسخ صریحی داد.
حذف از نیمه نهایی لیگ اروپا و احتمال به دست نیاوردن سهمیه اروپایی برای فصل آینده سبب شده تا یوونتوس در بعضی از برنامه‌هایش، از جمله تمدید قرارداد آنخل دی‌ماریا تجدیدنظر کند.
آنخل دی‌ماریا اعتراف کرد که سبک بازی یووه در ابتدا برایش مشکل‌ساز شده و زمان برده تا به آن عادت کند.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، پس از زدن سه گل در پیروزی 3-0 تیمش مقابل نانت، تایید کرد مدت‌ها بود که انتظار چنین فرصتی را می‌کشید.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، پس از زدن سه گل در پیروزی 3-0 تیمش مقابل نانت، تایید کرد مدت‌ها بود که انتظار چنین فرصتی را می‌کشید.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل نانت، آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی تیمش را مورد ستایش قرار داد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، مدعی است پی‌اس‌جی اقتدار کامل رهبری این تیم را در اختیار کیلیان امباپه گذاشته ولی فراموش کرده که اسطوره‌ای به نام مسی در این تیم حضور دارد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره یوونتوس، می‌گوید هنوز درباره تمدید قراردادش با این باشگاه تصمیم نگرفته است.
دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، از آنخل دی‌ماریا به خاطر این که اجازه داد او پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد تشکر کرد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، بعد از شکست 2-0 مقابل مونزا گفت تمرکز کردن برای بازیکنان بیانکونری بعد از کسر 15 امتیاز دشوار است ولی هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.
آنخل دی‌ماریا رسما اعلام کرد که فعلا قصد خداحافظی از تیم ملی آرژانتین را ندارد.
جشن و شادی آنخل دی‌ماریا به مناسبت فتح جام جهانی همچنان ادامه دارد. او امروز تصویری منتشر کرد که نشان می‌دهد جام طلایی را خالکوبی کرده است.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتین امروز در تمرین تیم ملی این کشور به صورت عادی تمرین کرد و رسانه‌ها خبر دادند او می‌تواند در فینال جام جهانی برای آلبی‌سلسته به میدان برود.
آنخل دی‌ماریا، ستاره تیم ملی آرژانتین، معتقد است پاسی که به لیونل مسی داد افتضاح بوده اما او از همان پاس هم استفاده کرده است.
آنخل دی ماریا پس از شکست شوکه‌کننده آرژانتین در جام جهانی مقابل عربستان مدعی شد حق این تیم کسب پیروزی بوده است.
سرقت از خانه آنخل دی‌ماریا، ستاره یوونتوس، در حالی رخ داد که دوشان ولاهوویچ مهمان این بازیکن بود.
آنخل دی‌ماریا، ستاره یوونتوس، می‌گوید لیاقت بازی برابر میلان را به خاطر اشتباهی که کرده است ندارد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، شایعات درباره اینکه او از باشگاهش خواسته در ماه نوامبر و پیش از شروع جام جهانی برای یووه بازی نکند را تکذیب کرد.
آنخل دی‌ماریا که به دلیل اخراج شدن در دیدار یوونتوس و مونزا با انتقاد شدید هواداران مواجه شده است با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی از آنها عذرخواهی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ