رئیس‌جمهور با اشاره به روند رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان خوی، بر تداوم امدادرسانی تا سامان یافتن وضعیت آسیب‌دیدگان از این حادثه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۲۳۵۳ نفر در حوادث هفته گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به شرکت ۳۹ تیم امدادی در عملیات امداد و نجات در حوادث جوی، از امدادرسانی به حادثه دیدگان در ۵ روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۳ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی و‏ اسکان اضطراری حادثه دیدگان خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۵۰۰ نفر در هفته گذشته خبرداد.
سمنان_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه هلال احمر استان طی یک هفته گذشته در ۳۱ حادثه مختلف حضور داشته است، گفت: در مجموع این حوادث دو نفر در اثر تصادف جاده ای جان باختند.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در یک هفته گذشته از امدادرسانی به ۹۰۹ نفر خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به این که سه استان مازندران، اصفهان و گلستان، پرحادثه‌ترین استان‌ها در هفته گذشته بوده است، اعلام کرد: در هفته گذشته، به ۱۳۱۴ نفر امدادرسانی شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به متاثرین حوادث جوی در ۵ استان کشور خبر داد.
وضعیت وخیم مردم زلزله‌زده سوریه و کاستی ها در امداد رسانی به آنها نتیجه تحریم این کشور از سوی آمریکا و ممانعت از کمک رسانی به آنهاست.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی عملکرد دستگاه‌های امدادرسان و اجرایی در زلزله خوی با حضور مسئولان دستگاه‌های مربوطه در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
تحریم‌های ظالمانه آمریکا  علیه سوریه تاکنون مانع اصلی امدادرسانی مناسب به زلزله‌زدگان این کشور بوده و سبب افزایش چشمگیر تلفات انسانی شده است.
درحالی که گروه‎های امدادرسان در حال جستجو برای نجات مردم بودند، ناگهان بقایای آوار یکی از منازل ویران شده بر سرشان ریخت و از سرنوشت امدادرسانی که زیر آوار گرفتار شدند، اطلاعی در دست نیست.
مرجع عالیقدر شیعیان عراق خواستار افزایش تلاش ها در راستای کمک و امداد رسانی به زلزله زدگان در حوادث اخیر شد.
سخنگوی رسمی و رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیام‌ هایی جداگانه ضمن تسلیت به ملت‌های سوریه و ترکیه، برای امدادرسانی به زلزله‌ زدگان اعلام آمادگی کردند.
رئیس جمهور گفت: ایران همواره در روزهای سخت کنار ملت و دولت سوریه بوده و اکنون نیز برای امدادرسانی فوری به زلزله‌زدگان سوریه‌ای آمادگی دارد.
دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور سیاسی در گفتگو با فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه بر لزوم ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه به زلزله‌زدگان سوریه تاکید کرد.
این روزها اخبار متفاوتی از شهر زلزله‌زده خوی در رسانه‌ها منعکس می‌شود. برای پی بردن به وضعیت حقیقی مردم پای صحبت یکی از فعالان میدانی این روزهای امدادرسانی نشسته‌ایم.
بر اثر وقوع زلزله در ترکیه گروه های امدادی همچنان به دنبال کسانی هستند که زنده زیر آوار گیر افتاده اند.
رئیس جمهور در تماس با استاندار آذربایجان غربی و رئیس جمعیت هلال احمر کشور بر ضرورت تسریع در امدادرسانی به ویژه تامین سرپناه مناسب، خوراک و وسایل گرمایشی زلزله‌زدگان تاکید کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی، اهم اقدامات هلال‌احمر، در امدادرسانی به زلزله‌زدگان تشریح کرد.
دبیر کل جمعیت هلال احمر از پایان عملیات امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر از آمادگی هلال احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ترکیه خبر داد.
وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، آخرین وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی را جویا شد و بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها در امدادرسانی به مردم آسیب دیده تاکید کرد.
وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، آخرین وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی را جویا شد و بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها در امدادرسانی به مردم آسیب دیده تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ