سخنگوی رسمی و رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیام‌ هایی جداگانه ضمن تسلیت به ملت‌های سوریه و ترکیه، برای امدادرسانی به زلزله‌ زدگان اعلام آمادگی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه با وجود اینکه پاریسی‌ها قصد کوتاه آمدن از مواضع خود را ندارند هیچ تلاشی برای پیوستن زودهنگام به رئال مادرید انجام نداده است.
کیومرث هاشمی: برای گرفتن هیچ پستی لابی و تلاش نکردم
ستاره فصل اخیر استقلال تاکید کرد هیچ تلاشی برای ماندن او در این تیم انجام نشده است.
خاویر تباس، رئیس لیگ اسپانیا، تاکید کرد از هیچ تلاشی برای توسعه فوتبال عراق دریغ نخواهد کرد.
صدراعظم سابق آلمان مدعی است که در دوران صدارتش، برای جلوگیری از وقوع جنگ جاری در اوکراین از هیچ تلاشی دریغ نکرده است!
اهواز- رئیس جمهور جمهور با بیان اینکه اشتغال اولویت خوزستان است، گفت: برای گره گشایی از مشکل خوزستان و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
نمایندگان در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره)، تاکید کردند که در راستای رفع هر گونه فقر و محرومیت تا گسترش تمدن اسلامی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد.
سرمربی تراکتور پس از شکست برابر پرسپولیس گفت به بازیکنانش بابت تلاشی که در این مسابقه داشتند، افتخار می‌کند.
وزارت کشور با صدور بیانیه‌ای اطمینان خاطر داد موضوع مسمومیت دانش‌آموزان با جدیت در حال پیگیری است و تاکید کرد: سلامت دانش‌آموزان اولویت اصلی همه مسوولان است و برای ایجاد آرامش و تامین آسایش آنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
ابدالی تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست از هیچ تلاشی برای پیروز فروگذار نکرده است. همه در تلاش هستیم تا کلیه پیروز به حالت نرمال بازگردد.
جریانی که مدعی است برای «آزادی» از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، تا جایی در یادگیری الفبای واژه آزادی رفوزه شده که نظر مخالف خود را، از سوی مردم و چهره‌های مختلف برنمی‌تابد و به آن حمله می‌کند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توسعه دیپلماسی دریایی و همکاری با نیروهای دریایی کشورهای همسایه و دوست را همواره مدنظر قرار داده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌ایم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توسعه دیپلماسی دریایی و همکاری با نیروهای دریایی کشورهای همسایه و دوست را همواره مدنظر قرار داده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌ایم.
هافبک تیم ملی و باشگاه برنتفورد انگلیس می‌گوید ایران برای تاریخ‌سازی به جام جهانی می‌آید.
صرفنظر از آن که راه حل مصالحه به چه شکلی باشد نباید از هیچ تلاشی برای دستیابی به آن با توجه به مخاطرات موجود دریغ کرد. واشنگتن و تهران با برداشتن یکی از موانع اصلی احیای برجام درگیری نظامی در حال جوشش در خاورمیانه را خنثی خواهند کرد.
پردیس احمدیه در نقش نادی دختری منفعل و پذیراست که تنها واکشنش در مقابل سختگیری‌های پدر، گریه است. علی نصیریان در نقش پدربزرگ، یکی از بدترین بازی‌های خود را در مقابل دوربین برده است و بهناز جعفری با همان چند خط دیالوگی که در کل فیلم دارد، هیچ تلاشی برای نشان دادن و جا انداختن نقش مادر برای بیننده نمی‌کند. بماند که گریمور با یک گریم سنگین چنان به صورت اغراق‌آمیز چهره‌اش را پیر کرده است.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس از هیچ تلاشی برای ماندن به عنوان شماره یک تیم ملی ایران فروگذار نمی شود.
سرمربی سابق تیم ملی برای اینکه از تلاش خبرنگاران برای مصاحبه فرار کند طی دو سه روز گذشته از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
مدافع راست نساجی می گوید برای شادی هواداران تیمش از هیچ تلاشی در بازی های آینده دریغ نخواهند کرد.
این روز‌ها می‌بینیم افراد و عناصر وبعضی برنامه‌های تلویزیونی که چشم خود را برکثیفترین اتفاقات اخلاقی و مالی و فرهنگی و... بسته‌اند و تاکنون در برابر این همه نه تنها ککشان نگزیده که نقش ماله کش را هم بازی کرده و در انحراف وفریب افکار عمومی و دادن آدرس‌های غلط برای حواس مردم را پرت کردن از متن واصل ماجرا‌ها از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده
گوترش گفت: ما نیاز داریم تا همه کشور‌ها بار دیگر به یک جهان عاری از تسلیحات هسته‌ای متعهد شوند و از هیچ تلاشی برای آمدن به پای میز مذاکره به منظور کاهش تنش‌ها و پایان دادن به رقابت هسته‌ای، یکبار و برای همیشه، دریغ نکنند.
امیرعبداللهیان در این دیدار تاکید کرد: وزارت امور خارجه از هیچ تلاشی برای آزادی اتباع خود فروگذار نخواهد کرد.
وزیر خارجه قطر در واکنش به موافقت گروه های چاد برای توقف درگیری ها در این کشور گفت که دوحه از هیچ تلاشی برای تحقق صلح در چاد فروگذار نخواهد کرد.
ایشان حج را برنامه مدبرانه الهی با زوایا و ابعاد و گستره‌ای متفاوت از سایر برنامه‌های دینی خواندند و گفتند: قرآن کریم حکمت حج را در یک جمله کوتاه «قیاماً للناس» یعنی ستون زندگی بشر بیان می‌کند. حج در بردارنده تعالیم و تمرین‌هایی است که به بشر و نسل‌های پی در پی می‌آموزد چگونه ارکان زندگی خود را انتخاب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ