دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور سیاسی در گفتگو با فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه بر لزوم ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه به زلزله‌زدگان سوریه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار مسئولان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با دستیار وزیر علوم مالزی بر توسعه همکاری‌های دوجانبه بین ایران و مالزی تاکید شد.
محمد سعید احدیان، دستیار محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در توییتی نوشت که در صورت تصویب لایحه حجاب، «طاقچه» دو ماه سودش را از دست می‌دهد. او تاکید کرده است که «تازه این برای بار اول است چه برسد به تکرار».
در ششمین دیدار معاون اول رئیس جمهور و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه بر ضرورت پیگیری و اجرای هر چه سریعتر تفاهم نامه ها و توافقات بین تهران-مسکو تاکید شد.
با درخواست سرمربی فولاد خوزستان، این باشگاه به دنبال استخدام دستیار سابق ژوزه مورینیو برای حضور در ایران است.
رسانه ایتالیایی حضور مربی این کشور در کادرفنی تیم ملی ایران را تایید کرد.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی پیشنهاد جالبی به فدراسیون فوتبال داده است. اینکه دستیار خارجی اش هدایت تیم امید را برعهده بگیرد تا بین کادر فنی تیم ملی و تیم امید هماهنگی های لازم وجود داشته باشد. نکته ای که فدراسیون فوتبال هم روی آن تاکید دارد.
همانطور که رجب‌زاده دستیار عنایتی در کنفرانس خبری تاکید داشت، امروز مهم‌ترین مسابقه فصل نفت مسجد سلیمان در پیش است.
دستیار پاکو خمس می‌گوید تراکتور اماده پیروزی بر تیم تراکتور است.
دستیار کارلوس کی‌روش ضمن تایید امضای قراردادش با تیم ملی فوتبال قطر، بر ماموریت مشترک در این تیم همانند دوره حضورش در تیم ملی ایران اشاره کرد و گفت: بازیکنان زیادی برای انتخاب وجود ندارد.
دستیار امیر قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان مذاکره این مربی برای نیمکت تیم ملی ایران را تایید کرد.
دستیار امیر قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان مذاکره این مربی برای نیمکت تیم ملی ایران را تایید کرد.
نماینده، ولی فقیه در گیلان، با تاکید بر لزوم تسریع در بهره برداری از راه آهن رشت - انزلی و رشت - آستارا، عنوان کرد: حضور دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در گیلان می‌تواند زمینه ساز تکمیل هرچه سریع‌تر کریدور شمال به جنوب و در نتیجه شکوفایی اقتصاد گیلان و ایران باشد.
کیسینجر تاکید کرد که در ماه خرداد آتش بسی را پیشنهاد کرده بود که بر اساس آن روسیه باید به خطوط قبل از تهاجم اسفند عقب نشینی کند. همچنین کریمه موضوع «مذاکره» خواهد بود. میخائیلو پودولیاک، دستیار رئیس جمهور اوکراین در پاسخ به اظهارات کیسینجر در تلگرام خود نوشت: «آقای کیسینجر هنوز قضیه را نفهمیده است... نه ماهیت این جنگ را و نه تأثیر آن بر نظم جهانی را. نسخه‌ای که وزیر خارجه پیشین خواستار آن است، اما می‌ترسد با صدای بلند بگوید، ساده است: با قربانی کردن بخش‌هایی از اوکراین و تضمین عدم تجاوز علیه سایر کشور‌های اروپای شرقی، با متجاوز مماشات کنید.».
دستیار کارلوس کی‌روش حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی را تایید کرد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به دیدار امروز(شنبه) سفیر چین با دستیار آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: در این ملاقات نسبت به ورود بیانیه مذکور به موضوع تمامیت ارضی ایران ابراز ناخرسندی شدید و تاکید شد جزایر سه گانه ایرانی خلیج فارس جزء لاینفک تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است که مانند هر بخش دیگر از سرزمین ایران هرگز موضوع مذاکره با هیچ کشوری نبوده و نخواهد بود.
کارلوس کی‌روش اعلام کرد که مارکار آقاجانیان به کادرفنی او برای جام جهانی اضافه خواهد شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان تأکید کرد، دفاع از رتبه چهارمی جهان یکی از اهداف او و شاگردانش در مسابقات سال آینده خواهد بود.
دستیار وزیر انرژی آمریکا بر تعهد این کشور برای کمک به حل بحران انرژی در قاره اروپا تاکید کرد.
طرح مجدد نام جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در برنامه جمعه "شب‌های فوتبالی" با واکنش قابل انتظار باشگاه فولاد مواجه شد.
او به آبادانی‌ها هم تاکید کرده اگر دستیار کی روش نشود هدایت این تیم را می‌پذیرد، ولی اول باید تکلیف حضورش روی نیمکت تیم ملی مشخص شود!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه انتخاب اول و آخرش برای دستیار ایرانی جواد نکونام است، گفت: خدا را شکر که در جام جهانی با انگلیس بازی داریم.
راجر یکی از نفرات مورد اعتماد کی روش است. این مربی در تیم ملی فوتبال مصر هم دستیار کی روش بود و سابقه کار در باشگاه‌های آفریقای جنوبی به عنوان سرمربی را هم دارد.
گرشاسبی تاکید کرد که نکونام در صحبتی که با او داشته است دستیاری در تیم ملی را نپذیرفته و تنها سرمربیگری تیم ملی پیشنهادی است که روی آن فکر می‌کند.
ایگور لویتین دستیار رییس‌جمهور روسیه امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ