باشگاه پاری سن ژرمن با ارائه پیشنهاد به مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی، قصد داشت به نوعی قدرتش را به این باشگاه نشان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، دلیل شادی های گل پر سر و صدایش را علاقه فرزندانش دانست.
لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید دلیل علاقه بازیکنان توماس توخل به او را فهمیده است.
دلیل علاقه این روزهای پی اس جی به جذب عثمان دمبله، ناکامی این باشگاه در خرید بردلی بارکولا، مهاجم جوان لیون، است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرباز نیز اظهارکرد: امسال به دلیل شدت گرمای هوا مارگزیدگی بیش از سال‌های گذشته در این شهرستان رخ داده است. مار‌ها به دلیل علاقه به محیط گرم و مرطوب به سمت خانه‌های روستایی می‌خزند و اهالی را نیش می‌زنند.
اگر چه این ماهی‌ها بومی آمریکای جنوبی هستند، اما در سالیان اخیر به دلیل علاقه مردم به نگه داشتن حیوانات خانگی متفاوت سر از زیستگاه‌های تازه از جمله آب‌های شیرین آمریکای شمالی هم درآورده‌اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما قدرتمند هستیم و دشمنان ما دیگر هر روز نمی‌گویند که گزینه روی میز داریم که فقط به دلیل توان موشکی و نظامی ما نیست، بلکه به دلیل پشتیبانی مردم است و هر چقدر علاقه مردم به نظام بیشتر باشد، پایه‌های نظام اسلامی بر قلب‌های مردم است.
حاج‌آقا لابد علاقه و نظر خودش را می‌گه مادر. پوشیدن لباس سیاه کلا مکروهه. شاید به این دلیل که حرارت خورشید را جذب می‌کنه و باعثِ گرما‌زدگی می‌شه. شاید هم به این دلیل که کدورت رنگ، اسباب کدورت خاطر و ملال و پژمردگی می‌شه. در قرآن آمده که: والْقواعِدُ مِن النِّساءِ اللّاتِی لا یرْجُون نِکاحًا فلیْس علیْهِنّ جُناحٌ أنْ یضعْن ثِیابهُنّ غیْر مُتبرِّجاتٍ بِزِینهٍ وأنْ یسْتعْفِفْن خیْرٌ لهُنّ واللّهُ سمِیعٌ علِیمٌ. یعنی اینکه: بر زنانی در سن و سال شما ایرادی نیست که حجاب و پوشش خود را بردارند.
حاج‌آقا لابد علاقه و نظر خودش را می‌گه مادر. پوشیدن لباس سیاه کلا مکروهه. شاید به این دلیل که حرارت خورشید را جذب می‌کنه و باعثِ گرما‌زدگی می‌شه. شاید هم به این دلیل که کدورت رنگ، اسباب کدورت خاطر و ملال و پژمردگی می‌شه. در قرآن آمده که: والْقواعِدُ مِن النِّساءِ اللّاتِی لا یرْجُون نِکاحًا فلیْس علیْهِنّ جُناحٌ أنْ یضعْن ثِیابهُنّ غیْر مُتبرِّجاتٍ بِزِینهٍ وأنْ یسْتعْفِفْن خیْرٌ لهُنّ واللّهُ سمِیعٌ علِیمٌ. یعنی اینکه: بر زنانی در سن و سال شما ایرادی نیست که حجاب و پوشش خود را بردارند.
گفته می‌‎شود که همسر این ستاره آلمانی علاقه زیادی به حضور در کشور اسپانیا و زندگی کردن در شهر بارسلونا داشته و به همین دلیل او را مجاب کرده است که پیشنهاد ارائه شده از سوی این باشگاه را بپذیرد.
دکتر تن ساز گفت: دختر‌ها در سن بلوغ خیلی به مصرف ترشیجات تمایل پیدا می‌کنند و ممکن است در آینده دچار کم کاری تخمدان‌ها و ناباروری شوند؛ به همین دلیل بهتر است که از همان دوران بلوغ در مصرف خوراکی‌ها دقت داشته باشند. حتی آقایان هم در صورتی که مزاج سردی دارند بایستی در مصرف سردی‌ها خصوصا ترشیجات دقت داشته باشند.
مهرداد و میلاد محمدی هرگز علاقه خود به پرسپولیس را کتمان نکرده‌اند. آن‌ها از معدود بازیکنان معروف فوتبال ایران هستند که هواداری‌شان از پرسپولیس را رسانه‌ای و علنی کرده‌اند. به همین دلیل و در سال‌های اخیر نیز چندین بار بحث حضور آن‌ها در پرسپولیس مطرح شده است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان بار دیگر به صورت غیرمستقیم به پرسپولیس حمله کرد و آنها را به دلیل بازی در خانه مقابل پیکان به چالش کشید.
هاروی الیوت هافبک جوان لیورپول، فاش کرد به دلیل علاقه خانواده‌اش به باشگاه لیورپول، پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط بدنی مهاجم مورد علاقه اش در تمرینات این تیم راضی نیست.
استاد بزرگ آذربایجانی می‌گوید که مگنوس کارلسن مرد شماره‌ یک شطرنج جهان به دلیل اینکه همه را شکست‌ داده‌ است، علاقه ای به شطرنج ندارد.
حمید خدابنده‌لو به دلیل مشکلات مالی چوکا سرانجام تصمیم به جدایی از تیمی گرفت که علاقه زیادی به آن داشت.
طارمی علاقه ویژه‌ای به پورتو دارد و در لیگ پرتغال هم بخوبی جا افتاده و به افتخارات بسیاری دست یافته. به همین دلیل او بی‌میل نیست قراردادش را با پورتو تمدید کند
«امینه اقدس» یکی از زنان حرمسرای ناصری به دلیل علاقه وافری که به برادرش داشت فرزند او را بیشتر مواقع به حرم می‌برد. این طفل که علاقه زیادی به گربه داشت، در اندرون با چند گربه بازی می‌کرد که یکی از آن‌ها همان ببری‌خان بود.
استقلال شب گذشته در حالی موفق به پیروزی برابر صنعت نفت آبادان شد که ۳ مهره اصلی خودش را به دلیل دریافت کارت زرد، در بازی آینده در اختیار نخواهد داشت.
ماه‌های گرم سال که فرا می‌رسید، علاقه ناصرالدین‌شاه به شکار هم گل می‌کرد. برخی می‌گویند هر وقت شاه قاجار خلقش تنگ می‌شد، باید او را به شکار می‌بردند تا شاید چادرزنی در روستای خوش آب و هوای دوشان تپه و شکار آهو، گوزن و خرگوش وحشی دلش را شاد کند. نقل است که ناصرالدین‌شاه به همین دلیل به روستای دوشان تپه علاقه بسیار داشت؛ آنقدر که شکار در تپه‌های این روستا و دعوت و پذیرایی از مهمان‌های خارجی در این منطقه او را بسیار سرخوش می‌کرد. نام دوشان‌تپه هم نشان از وفور خرگوش در محدوده این روستا دارد.
لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی، تایید کرد که به عثمان دمبله علاقه داشتند ولی در نهایت از خرید او منصرف شدند.
محمد جواد شکوری مقدم مدیر و مالک آپارات و فیلیمو در ویدئویی کوتاه خبر از تعطیلی پلتفرم آپارات گیم که درگاه داخلی مورد علاقه گیمرهای ایرانی بود داد. او در این ویدئوی انتقادی از نقش مستقیم پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در این تعطیلی سخن گفته است و فشارهای او درباره مستهجن بودن فضای این شبکه پخش محتوا را دلیل این تعطیلی اعلام کرده است.
محله اکباتان یا شهرک اکباتان یکی از تجربه‌های موفق شهرنشینی در تهران مدرن است. دلیل این ماجرا را به‌خوبی می‌توان از بافت معماری و البته ساکنانش مشاهده کرد. علاقه ویژه‌ای که ساکنان شهرک اکباتان به محل زندگی خود دارند، تفاوت‌های ویژه‌ای را با سایر محله‌های تهران رقم زده است.
دلیل اینکه در این سال ها کار شما در امور اداری و حقوقی دچار مشکل شده، ولی از سوی دیگر کار آقای فتحی ساخته و به پخش رسیده است، چیست؟ چون ایشان معروف هستند؟ غفارزاده: هم معروف است، هم سابقه اش زیاد است، هم مردم به ایشان و آثارش علاقه دارند؛ به هرحال فیلمساز خوبی است. من خودم سریال «شهرزاد» را می دیدم و دوست داشتم ولی این دلیل نمی شود کار خطای دوستم و کارگردانی که به او علاقه دارم، نادیده بگیرم. اگر محصول اندیشه و فکر شما را بدزدند چه حسی به شما دست می دهد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ