حاج‌آقا لابد علاقه و نظر خودش را می‌گه مادر. پوشیدن لباس سیاه کلا مکروهه. شاید به این دلیل که حرارت خورشید را جذب می‌کنه و باعثِ گرما‌زدگی می‌شه. شاید هم به این دلیل که کدورت رنگ، اسباب کدورت خاطر و ملال و پژمردگی می‌شه. در قرآن آمده که: والْقواعِدُ مِن النِّساءِ اللّاتِی لا یرْجُون نِکاحًا فلیْس علیْهِنّ جُناحٌ أنْ یضعْن ثِیابهُنّ غیْر مُتبرِّجاتٍ بِزِینهٍ وأنْ یسْتعْفِفْن خیْرٌ لهُنّ واللّهُ سمِیعٌ علِیمٌ. یعنی اینکه: بر زنانی در سن و سال شما ایرادی نیست که حجاب و پوشش خود را بردارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
واشنگتن‌پست نوشته است که کمیته اقدام سیاسی رئیس جمهور سابق آمریکا در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ برای دفاع از وی در پرونده‌های حقوقی، حدود ۴۰ میلیون دلار هزینه کرده است.
ماموریت ناسا یک سیاهچاله بسیار پرجرم را مشاهده کرده‌است که جریانی بسیار پرانرژی را مستقیماً به سمت زمین می‌فرستد. با این حال، هنوز وحشت نکنید. هر چقدر هم که این رویداد کیهانی وحشتناک است، در فاصله بسیار امنی در فاصله حدود ۴۰۰ میلیون سال نوری از ما قرار دارد.
رعد و برق در زمین و مشتری شبیه هم است. تصاویری وهم انگیز از این رعد و برق‌ها با فضانورد جونو ناسا ثبت شده است.
اگر روی عطارد فرود بیایید، اولین چیزی که توجه تان را به خود جلب می‌کند این است که این سیاره تا چه حد به خورشید نزدیک است. در حقیقت عطارد نزدیک‌ترین سیاره به توپ بزرگ آتشین منظومه شمسی است. با این حال، گرم‌ترین سیاره محسوب نمی‌شود. این عنوان به سیاره زهره تعلق دارد. ۳۶۵ روز طول می‌کشد تا زمین یک دور به دور خورشید بگردد و این زمان برای عطارد ۸۸ روز است.
در حال حاضر، فضاپیمایی که کمترین زمان را برای رسیدن به مشتری صرف کرده، فضاپیمای «نیو هورایزنز» (New Horizons) ناسا است که در سال ۲۰۰۷، طی ۴۰۵ روز معادل یک سال و یک ماه و ۹ روز به غول گازی رسید.
مراسم گرامیداشت مرحوم «صلاح الزواوی» سفیر پیشین فلسطین در ایران عصر جمعه (۵ اسفند ۱۴۰۱) با حضور تعدادی از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و فعالان حوزه فلسطین در مسجد امیرالمومنین (ع) دزاشیب برگزار شد. سلام الزواوی سفیر فلسطین و دختر صلاح الزواوی در این مراسم از شرکت کنندگان استقبال کرد.
سازمان امور عشایر ایران و بسیج وزارت جهاد کشاورزی با هدف توسعه همکاری‌های مشترک و اجرای طرح ملی ساخت سکوی نصب سیاه چادر در استقرارگاه‌های عشایر تفاهمنامه منعقد کردند.
سعید جلیلی در هدایت هر جای دیگری از دولت رییسی در سایه باشد، در سیاست خارجی در متن بوده و احتمالا تا انتها نیز حاکم بلامنازع و در روشنایی این حوزه باقی می‌ماند.
هواداران استقلال هر چقدر هم با خطای پنالتی سیاوش یزدانی کنار بیایند، خنده‌های او پس از این اتفاق را درک نمی‌کنند.
مواجهه با آنچه در جامعۀ ما «بی‌حجابی» نامیده می‌شود باید کاملاً هوشمندانه و واقع‌بینانه باشد. چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدار دادند ضعف حجاب بعضی از بانوان را نباید به معنای بی‌اعتقادی آنان به مبانی دینی و مخالفت آنان با انقلاب و جمهوری اسلامی دانست
پس از مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر یک بازیکن غیر منتظره برای بازی در پست دفاع راست از روی نیمکت بلند شد.
زاهدی، چاقی را از دیگر علل نارسایی دریچه‌های قلبی و علل ایجاد واریس برشمرد و ادامه داد: وقتی فرد دچار اضافه وزن می‌شود هر چقدر که فشار بیشتری به اندام‌ها وارد شود زمینه نارسایی دریچه‌ها و ماندن خون در سیاهرگ‌ها و به دنبال آن ایجاد واریس را فراهم‌ می‌کند.
ایران نوشت: در تجمع غیرقانونی جمعه اخیر که پس از اظهارات تفرقه‌انگیز امام جمعه مسجد مکی صورت گرفت، فیلمی از حضور زنان به‌اصطلاح معترض بلوچ منتشر شد که با لهجه تهرانی شعار می‌دادند. جالب اینکه برخی از این افراد حتی لباس سنتی زنان بلوچ را هم بر تن ندارند و صرفاً یک چادر سیاه پوشیده‌اند. لهجه غیربومی این زنان که تعدادشان اندک و کمتر از انگشتان دو دست بود، به‌گونه‌ای بود که تعجب کاربران فضای مجازی را در پی داشت.
این کشف پیامدهایی برای شکارچیان بیگانه دارد. چنین اطلاعاتی برای یافتن اینکه چقدر محیط‌های مشابه زمین رایج هستند و چقدر ممکن است حیات فرازمینی در کیهان فراوان باشد، حیاتی است.
والری سولوی، تحلیلگر سیاسی مدعی شده که پوتین از چندین بیماری جدی از جمله سرطان، پارکینسیون و اختلال اسکیزوفرنی رنج می‌برد. سولوی معتقد است که سلامتی پوتین به طور چشمگیری رو به وخامت بوده است. او معتقد است که وضعیت پزشکی پوتین بر قضاوت و تصمیم گیری او در مورد جنگ اوکراین تاثیرگذار بوده است.
ایران در دو موقعیت متوالی تیرک دروازه ولز را به لرزه درآورد.
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه گیلان عنوان شده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط ۲ زن غیر بومی و یک مرد از اهالی رشت که ضمن ضرب و شتم، سعی در برداشتن چادر از سر این بانو داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریعترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.
دانیال اسماعیلی‌فر و سیامک نعمتی دو مدافع راست این فصل پرسپولیس خواهند بود.
دانیال اسماعیلی‌فر و سیامک نعمتی دو مدافع راست این فصل پرسپولیس خواهند بود.
امروز مطالبی همچون خبر مهم بانک مرکزی برای بازار ارز چیست؟، ۱۰ خبر تاثیرگذار بورس امروز، سهامداران پتروشیمی پارس بخوانند، پیش بینی بورس| توجه دوباره به سهام شرکت‌های بزرگ و بنیادی، نماد‌های شاخص ساز تحت تاثیر عوارض صادراتی، تحلیل بنیادی کاوه | کاوه در ۹ ماهه چقدر فروخت؟، افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی یک نماد، هند چرا صادرات گندم را ممنوع کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با گرامیداشت روز ولادت امام هادی(ع) اظهار کرد: افتخار ما این است که پیرو خاندان پیامبر(ص) و ائمه طاهرین(ع) هستیم و این پیروی تنها در ذهن و گفتار نیست و در مقام عمل نیز باید سعی کنیم از این خاندان درس بگیریم.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ