رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما قدرتمند هستیم و دشمنان ما دیگر هر روز نمی‌گویند که گزینه روی میز داریم که فقط به دلیل توان موشکی و نظامی ما نیست، بلکه به دلیل پشتیبانی مردم است و هر چقدر علاقه مردم به نظام بیشتر باشد، پایه‌های نظام اسلامی بر قلب‌های مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس صداوسیما گفت: در همه دوره‌های انتخابات در صدا و سیما این بحث وجود داشته که آیا نتیجه انتخابات برای این رسانه اهمیت دارد تا مجلس همسو بیاید یا اینکه مشارکت مردم بالا باشد؟ مقام معظم رهبری روی بالاترین میزان مشارکت تأکید داشته‌اند و صرف اجرای قانون و با ورود افراد تأیید صلاحیت شده، انتخابات باید با بالاترین مشارکت برگزار شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در برابر دستاوردهای امروز علوم انسانی اهل تقلید نیستیم و قرار نیست تا ابد شاگرد دیگران بمانیم.
رئیس مجلس در پیامی به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی تأکید کرد: تعامل حداکثری میان پارلمان‌های کشورهای اسلامی به عنوان یک ضرورت، اهمیت ویژه‌ای در مقابله با چالش‌های فراروی دنیای اسلام دارد.
رئیس مجلس در پیامی به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی تأکید کرد: تعامل حداکثری میان پارلمان‌های کشورهای اسلامی به عنوان یک ضرورت، اهمیت ویژه‌ای در مقابله با چالش‌های فراروی دنیای اسلام دارد.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. هشت لایحه مهم ما پشت در‌های مجلس شورای اسلامی مانده است؛ با این حال، مجلس اولویت‌های دیگری دارد؛ همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. ۸ لایحه مهم ما پشت درهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است،با این حال مجلس اولویت های دیگری دارد همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
نیکزاد گفت: برخی تلاش دارند مجلس یازدهم را غیرانقلابی معرفی کرده و نشان دهند بعضی‌ها عزم‌شان راسخ است که بگویند این مجلس انقلابی نیست، این‌ها با ما مشکل ندارند با، ولی فقیه زمان مشکل دارند و نفهمیده‌اند که هرکس با، ولی فقیه درافتاد ور افتاد.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره لزوم رعایت حجاب و عفاف گفت: کسی در این موضوع شک ندارد ولی راه‌های رسیدن به آن باید کاملا علمی، منطقی، شرعی وعقلی باشد. نمی‌شود که هر کسی بدون توجه به شرایط شرعی و عرفی و الزامات، به امر به معروف و نهی از منکر بپردازد؛ یکی با چوب دستی و دیگری با سطل ماست و آن یکی با باتوم.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: همسایگان ما حسن همجواری با نیاکان خود را فدای وسوسه صهیونیست‌ها نکنند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سه سال از عمر مجلس می‌گذرد و ما هنوز یک قانون درباره فضای مجازی نداریم که مطالبه رهبری است، جنگ ترکیبی اخیر و فیلترینگ هم نشان داد که فیلترینگ منتظر قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی نمی‌ماند این عیب بزرگ مجلس است که قانون‌گذاری را رها کرده و تصمیم‌گیری درباره فضای مجازی ندارد؛ لذا هیات رئیسه باید این موضوع را در دستور کار مجلس قرار دهد.
رئیس مجلس گفت: مگر مجلس مکلف است هر چه را که دولت گفته، تصویب کند و مغایرتی در بودجه نباشد. ما باید سقف بودجه را رعایت کنیم، اما ممکن است مغایرت باشد.
رئیس مجلس گفت: مگر مجلس مکلف است هر چه دولت گفته است را تصویب کند و مغایرتی در بودجه نباشد؟ ما باید سقف بودجه را رعایت کنیم، اما ممکن است مغایرت باشد.
پورابراهیمی با بیان اینکه ثبت سفارش‌های ارزی وضعیت نامناسبی دارد، گفت: به واقع ما شاهد تکرار اتفاقات سال ۹۷ در زمینه موضوعات ارزی هستیم، لذا بنده از هیات رئیسه مجلس خواهش می‌کنم حتما با حضور آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کنند تا دوستان در این جلسه حاضر شده و همفکری در این بخش صورت گیرد، ما هم تاکید داریم که به دوستان دولت کمک خواهیم کرد، چرا که این روش نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خدا به ما توفیق دهد قدردان وجود مادر باشیم و اگر در حقشان کوتاهی کرده‌ایم، جبران کنیم.
باید واقعیات را بپذیریم؛ ما نمی‌توانیم در کشور مردم را رها کنیم و آن‌ها تورم نقطه به نقطه بالای ۵۰ درصد را تحمل کنند و در عین حال بگوییم که مردم ما برای شما کار می‌کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مخاطب اصلی ما در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده، خانواده است چرا که این مسئله منجر به حل مشکلات اقتصادی و خانواده می‌شود.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس درباره بازداشت وریا غفوری گفت: ورود به اینکه این شخص اگر در این موقعیت بازداشت می‌شد یا نمی‌شد یا شخص دیگری، تحلیل‌هایی است که برخی در فضاهای مختلف بیان می‌کنند. تحلیل نمی‌تواند جای اجرای قانون و اعمال قانون را بگیرد و تحلیل‌ها نباید جامعه ما را در انضباط، برقراری نظم و پیگیری حقوق عامه مورد مخاطره قرار دهد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
قالبیاف رئیس مجلس گفت: این اتفاقی که برای مهسا امینی و فرزندی از فرزندان این سرزمین رخ داد یک حادثه تلخ بود و همه ما ناراحت شدیم و با صراحت اعلام کردیم حتما این موضوع را رسیدگی خواهیم کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که بهتر است در آستانه جام جهانی همراهی و همدلی ایجاد شود.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس می‌گوید وزیر ورزش باید برای پاسخگویی در خصوص پرونده‌های قضایی مهدی تاج در کمیسیون حاضر شود.
رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: مجلس ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف نکرد بلکه نظام ارزی را اصلاح کرد و دولت هم در این زمینه شهامت به خرج داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ