مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: تحریم رسانه‌ای مشهد به بهانه یک نفر، مصداق ظلم آشکار به امام رضا(ع) و این مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های روسیه گزارش دادند چند نفر از خریدهای جدید روستوف به دلیل ممانعت فیفا از ثبت قراردادهایشان امروز در اولین بازی فصل در دیدار با فاکل بازی نخواهند کرد.
جنایات‌های حقوق بشری آمریکا از همه جنایت‌های بزرگترین و وحشی‌ترین خونریزان تاریخ بیشتر است، هر چند آن‌ها با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای مسلط خود بر جهان همواره به دنبال تحریف تاریخ هستند.
حادثه اخیر ایذه، ریشه در تحریف و سمپاشی همین رسانه‌های معاند و برخی پادو‌های رسانه‌ای و مجازی آن‌ها در داخل و آن دسته از سلبریتی‌های اجاره‌ای داشت که در جریان اغتشاشات سعی داشتند بین مردم و نیرو‌های حافظ امنیت کشور فاصله بیندازند، اما قطعاً این روز‌ها باز هم عصبانی و سرخورده‌اند چرا که مردم ارزش خون سربازان خود که با نثار جانشان این کشور را از چنگ و دندان گرگ‌های طمعکار و خباثت روباه‌های به ظاهر دوست حفظ کرده‌اند می‌دانند و در تجلیل و قدردانی از آن‌ها غافل نخواهند شد.
جو رسانه‌ای معاند اقدام به تحریف موضوع و ایجاد ارتباط دروغین میان اغتشاشات سال گذشته و تخریب‌ کافه‌های اکباتان کرده بود که با اعلام تجاوز غیرقانونی این کافه‌ها به فضای عمومی این موضوع رد شد.
رئیس جمهور سوریه از تلاش رسانه‌های دشمن برای انعکاس تصویر دروغین شکست ملت‌ها در میادین جنگ و تحریم انتقاد کرد.
محمدجواد پهلوان، فعال رسانه‌ای نوشت: باید از ایشان و سایر اعضای کابینه و نمایندگان مجلس و ائمه جمعه یاد بگیریم که قیمت دلار، فیلتر و تحریم روی زندگی‌مان اثر نگذارد.
سخنگوی رسانه‌ای سفارت روسیه در واشنگتن می‌گوید که تحریم‌های آمریکا علیه ۶ تبعه روس فعال در نظام قضایی مسکو مداخله در امور داخلی روسیه است.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: تحریم رسانه های مشهد به بهانه یک نفر، مصداق ظلم آشکار به امام رضا (ع) و این مردم است.
وزیر اطلاعات یادآور شد: دشمن با ناامید شدن از اغتشاشات اخیر تلاش دارد از راه‌های دیگر‌ی همچون فشار‌های بین‌المللی، حقوق بشر، افزایش تحریم، جنگ رسانه‌ای و اقداماتی علیه نماد اقتدار و امنیت کشور یعنی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، به کشور و نظام ضربه بزند.
فدراسیون بسکتبال ایران تا قبل از رسانه‌ای شدن اقدام مغرضانه FIBA مبنی بر جعل نام خلیج فارس، هیچ واکنشی از خود نشان نداده بود که جای تعجب دارد.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند که رئیس‌جمهور اوکراین با صدور فرمانی اجرایی ده‌ها شخصیت فرهنگی و سرشناس این کشور را به فهرست تحریم‌ها علیه مسکو اضافه کرده است.
بنا به گزارش های رسانه‌ای، سفارت و نمایندگی های روسیه در کشور فنلاند هدف اقدامات تحریک آمیز از سوی افراد ناشناس قرار می گیرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
منابع خبری با انتشار تصاویری از تحریم رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی در قطر خبر می دهند.
اسامی محسن برمهانی، پیمان جبلی، احمد نوروزی، یوسف پورانواری، آمنه سادات ذبیح‌پور و علی رضوانی در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.
وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه سیاست های خصمانه این کشور در قبال ایران، از اعمال تحریم های جدید علیه تهران خبر داد.
منابع رسانه‌ای سوئیسی شامگاه سه شنبه خبر دادند که دولت این کشور در رابطه با حمایت ایران از روسیه در جنگ اوکراین، تحرییم‌هایی علیه یک شرکت و سه مقام ایرانی اعمال کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم‌های جدید کانادا علیه تعدادی از رسانه‌های داخل کشور گفت: تحریم رسانه‌ها و اهالی قلم ایران، نشانه پوچ بودن شعار غرب درخصوص دسترسی آزاد به اطلاعات است.
خبرگزاری رویترز با اشاره به خبر آزادی این دو فرد دو تابعیتی ایرانی - امریکایی به نقل از یک منبع آگاه نوشت :« به واسطه تبادل زندانیان و میانجی گری یکی از کشورهای همسایه منابع بلوکه شده ایران به خاطر تحریم ها به زودی آزاد می شود.»
رئیس جمهور با تقبیح رفتار رسانه‌های غربی در تحریف و جعل واقعیت‌ها، خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه به اعتبار امپراطوری رسانه‌ای خود تلاش می‌کند تعریف تروریسم را تغییر دهد و خودش را قهرمان مبارزه با تروریسم معرفی کند، لذا وظیفه‌ای سنگین بر عهده ما است که اجازه ندهیم این تلاش دشمن به نتیجه برسد.
منابع رسانه‌ ای اعلام کردند که رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی برای گفتگو درباره مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی به آمریکا سفر می کند.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از سازمان‌دهی رسانه‌های غربی برای تغییر باورهای مردم یاد کرد و گفت: دشمن خودش تحریم می‌کند اما مشکلات را به مسئولان نظام نسبت می‌دهد، در این شرایط خاص بصیرت مردم بیشتر از هر زمانی دیگر کارساز است.
کابایوا که ۳۹ سال سن دارد، عضو سابق مجلس دوما و رییس گروه ملی سازمان‌های رسانه‌ای در روسیه است.
امروز مطالبی همچون ریزش قیمت دلار در بازار امروز + فیلم، پیش بینی مهم از بورس فردا چهارشنبه، خبر‌های مهم برای برکت،  این نماد‌ها در صدر تقاضای سهامداران، خبر خوب میثم فدایی برای سهامداران اتکاسا، شایعه رشد قیمت بنزین دو گانه سوز‌ها را پرتقاضا کرد!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ