سرمربی سابق تراکتور برای جذب مهاجم ملی پوش ایرانی ابراز تمایل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود شایعات مطرح شده سیدحسین حسینی با بازوبند کاپیتانی استقلال مقابل ملوان به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مشکلش برای بازی روی چمن مصنوعی را رد کرد و مدعی شد که منتظر است تا ز‌ودتر این تجربه را به دست آورد.
درحالیکه شایعات درباره آینده نیمار به اوج رسیده این ستاره برزیلی به دلیل ابتلا به ویروسی ناشناخته امروز در تمرین پی‌اس‌جی شرکت نکرده و به صورت انفرادی تمرین کرد.
نشریه اکیپ می‌گوید بر خلاف شایعات، پاری سن ژرمن قصدی برای فروش نیمار ندارد و این ستاره برزیلی که سلامتش را به دست آورده در تور تابستانی این تیم شرکت می‌کند.
یک نشریه فرانسوی مدعی شد پپ گواردیولا با نیمار تماس گرفته و انتشار این خبر، شایعات درباره احتمال انتقال ستاره برزیلی به منچسترسیتی را پررنگ‌تر کرده است.
یک نشریه فرانسوی مدعی شد پپ گواردیولا با نیمار تماس گرفته و انتشار این خبر، شایعات درباره احتمال انتقال ستاره برزیلی به منچسترسیتی را پررنگ‌تر کرده است.
هری کین دیشب بعد از شکست تاتنهام برای هواداران این تیم به نشانه خداحافظی دست تکان داد ولی سرمربی موقت اسپرز می‌گوید حرکت کین به معنای قصد جدا شدن از این تیم نبوده است.
هافبک اسپانیایی فولاد، بر خلاف شایعات موجود در ترکیب این تیم برای آخرین بازی فصل قرار گرفت.
پپ گواردیولا در واکنش به شایعات انتقال احتمالی ایلکای گوندوگان به بارسلونا گفت که این ستاره آلمانی را از دست نخواهند داد.
وزیر نفت: بارها اعلام کردیم هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار وزارت نفت و دولت نیست لذا خواهش ما این است که مردم به این شایعات توجهی نکنند.
در روز‌هایی که جامعه ملتهب شده بود و تعدادی از بازیکنان تیم ملی مشغول ارزیابی شرایط بودند، سردار آزمون با گذاشتن یکی، دو پست خبرساز، به صدر اخبار برگشت. همان زمان شایعاتی مبنی بر دستور از بالا برای کنار‌گذاشتن او از تیم ملی در مسیر جام جهانی مطرح و فضا به‌قدر کافی مبهم شد. شایعه شد که همان پست باعث شکل‌گیری کدورت بین بازیکنان تیم ملی شده است و در نهایت سردار آن پست جنجالی را حذف کرد
خولین آلوارز هنوز سال اول حضورش در سیتی را نیز کامل نکرده ولی باشگاه قصد تمدید با او را دارد.
جان هنری، مالک باشگاه لیورپول، شایعات اخیر درباره فروش این باشگاه را تکذیب کرد و گفت FSG قصدی برای فروش لیورپول ندارد.
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است.
هافبک پرسپولیس با توجه به فرصت کمی که طی نیم فصل اول به دست آورده، این روزها شایعات زیادی را متوجه خود می‌بیند.
امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی، دو مربی در دسترس داخلی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های آتی هستند.
خبرها از الجزایر حاکی از آن است که مدیر پخش یک شبکه تلویزیونی به دلیل پخش خبر پیروزی مراکش در جام جهانی، شغل خود را از دست داده است.
کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، به شایعات عجیب اخیر در مورد خودش واکنش نشان داده است.
دادستان مرکز استان گیلان درباره شایعات منتشره درمورد فوت مائده جوانفر گفت: فوت نامبرده هیچ ارتباطی با تجمعات و اغتشاشات اخیر ندارد و شایعه کشته شدن وی مانور دشمن برای انحراف اذهان عمومی و فضا سازی منفی است.
مدافع چپ پای استقلال شایعات مطرح شده درباره از دست دادن جام جهانی را تکذیب کرد.
سرمربی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ خواهان جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران شده است.
مهدی محمدنبی با نشستن بر روی نیمکت تیم ملی به عنوان سرپرست به شایعات در این خصوص پایان داد.
انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، شایعات در مورد آنتوان گریزمان را تکذیب کرد و گفت که به دیه‌گو سیمئونه دستور نداده تا ستاره فرانسوی را از ترکیب اصلی خارج کند.
پاسخ فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید به شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم، خشم خواهر این ستاره پرتغالی را برانگیخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ