پپ گواردیولا در واکنش به شایعات انتقال احتمالی ایلکای گوندوگان به بارسلونا گفت که این ستاره آلمانی را از دست نخواهند داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای اسکای آلمان، کایل واکر با بایرن مونیخ به توافق شخصی دست یافت و حالا بایرن و سیتی باید برای انتقال او توافق کنند.
اسکای اسپورت گران ترین تیم فعلی جهان را بر اساس ارزش‌گذاری ترانسفرمارکت معرفی کرد.
ایلکای گوندوگان فاش کرد چطور اسکات کارسون، بازیکنان منچسترسیتی را قانع کرده که فینال لیگ قهرمانان را می‌برند و قهرمان اروپا می‌شوند.
بعد از رسمی شدن انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا باشگاه سابق او منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای با ستایش از هفت فصل درخشش این ستاره آلمانی در سیتی پرداخت.
ایلکای گوندوگان، بازیکن جدید بارسلونا می‌گوید از همکاری با ژاوی هرناندز هیجان زده است.
منچسترسیتی بعد از انتشار توییتی جنجالی که ایلکای گوندوگان را با پیراهن جدید این تیم نشان می‌داد توییت مورد اشاره را حذف کرد. انتقال گوندوگان به بارسا تقریبا قطعی شده است.
باشگاه آرسنال تلاش‌های خود را برای جذب ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، افزایش داده است.
ایلکای گوندوغان، ستاره منچسترسیتی، هنوز برای ترک این باشگاه و پیوستن به بارسلونا مردد است.
ایلکای گوندوگان، هافبک منچسترسیتی، پاسخ قاطعی به مدیران باشگاه بارسلونا داد.
ایلکای گوندوگان پس از 7 سال حضور در منچسترسیتی آماده انتقال به بارسلوناست.
ایلکای گوندوگان معتقد است اگر بازیکنان سیتی از نظر روحی و روانی هم‌چنان قوی بمانند، تیم‌های زیادی نیستند که توان مقابله با سیتی را داشته باشند.
مدیر برنامه ایلکای گوندوغان، کاپیتان منچسترسیتی، اعلام کرد که این بازیکن هیچ توافقی با این باشگاه نکرده است.
ایلکای گوندوگان، بعد از به ثمر رساندن دو گل در فینال جام حذفی، در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش در منچسترسیتی گفت هنوز در این باره تصمیمی گرفته نشده است.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، که در ثانیه‌های اول فینال جام حذفی گل اول تیمش را زده بود در دقایق اولیه نیمه دوم هم گلزنی کرد تا سیتی بار دیگر پیش بیفتد.
گل استثنایی ایلکای گوندوغان به اورتون جایزه گل فصل لیگ برتر را به دست آورد.
اسکای آلمان می‌گوید دو غول بزرگ فوتبال اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی، در حال رقابت برای جذب آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، هستند.
ایلکای گوندوگان، ستاره منچسترسیتی، پس از راهیابی تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به گمانه‌زنی‌ها درباره آینده خود واکنش نشان داد.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، می‌گوید تیمش با وجود پیروزی 3-0 بر بایرن مونیخ صعودش به مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ را قطعی نمی‌داند و بازی برگشت را دست‌کم نخواهد گرفت.
ایلکای گوندوگان به صحبتهای جنجالی جیمی کاراگر که اخیرا مدعی شد ارلینگ هالند در زمان انتقال به منچسترسیتی باشگاهی اشتباه را انتخاب کرد به تندی پاسخ داد.
ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، علاقمند به ماندن در این باشگاه برای فصول آتی است.
ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، می‌گوید تیمی با کیفیت سیتی باید به فینال لیگ قهرمانان برسد و این برای سیتیزن‌ها یک مسئولیت است.
ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، ابراز امیدواری کرد این تیم به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.
جولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی سیتی، در مورد اینکه چرا به او عنکبوت کوچک می گویند، توضیح داد.
نمایش نه چندان خوب ارلینگ هالند برابر بورنموث، سوالاتی را در ذهن هواداران منچسترسیتی و پپ گواردیولا ایجاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ