رژیم صهیونیستی در حال بررسی ارسال کمک‌های نظامی به اوکراین است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترک خدمت اعتراضی نظامیان رژیم صهیونیستی، در پی تصویب یکی از بخش‌های مهم لایحه اصلاحات قضائی در کنست رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.
فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی معتقدند در حال حاضر شرایط برای رویارویی نظامی با حزب الله در مرزهای شمالی فراهم نیست.
یک مجله آمریکایی فاش کرد که آمریکا در حال اعمال فشار به عربستان جهت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی، اعلام کرد که صهیونیست‌ها در حال عبور از خطوط قرمز هستند.
ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای شلیک راکت از لبنان به سمت سرزمین های اشغالی در حال گلوله باران مناطقی در جنوب لبنان است.
رسانه‌های فلسطینی در واکنش به عملیات‌های متعدد مقاومتی مبارزان فلسطینی و همچنین سرباز مصری، وضعیتی امنیتی شکننده رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داده‌اند.
جبهه مقاومت، نه فقط در فلسطین، بلکه در منطقه و عرصه بین‌المللی، در حال تغییر موازنه قدرت است، گفت: هرگونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان فلسطین است.
رسانه‌های عبری‌زبان اذعان کردند که نقشه غرب آسیا در حال تغییر است و رژیم صهیونیستی در رویارویی با ایران تنها مانده است.
با وجود وخامت حال اسیر فلسطینی، دادگاه صهیونیستی با آزادی وی مخالفت کرد.
بزرگترین و در حال گسترش‌ترین شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری و در شرق بیت‌المقدس اشغالی دچار آتش سوزی شد.
وزیرجنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده است که ایران در حال ایجاد «پایگاه‌های تروریستی شناور» در دریاهای خاورمیانه است.
همزمان با حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین؛ سربازان این رژیم در حال فرار هستند.
قم- فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز در حال اضمحلال است، اظهار کرد: امیدواریم با تکیه بر نصرت الهی بتوانیم به نابودی اسرائیل برسیم.
به این عبارت دو روز پیش تلویزیون ارتش رژیم صهیونیستی توجه کنیم «قاآنی در حال به‌هم پیوستن جبهه‌ها از فلسطین تا عراق و از خلیج‌فارس تا دریای سرخ می‌باشد و قدرت ایران در حال افزایش است، بدون آنکه جلوگیری داشته باشد» این یعنی موازنه به نفع ما و منطقه به‌هم خورده است. ما نباید داوطلبانه به عقب برگردیم. راهی که درست است باید ادامه پیدا کند.
منابع فلسطینی امروز دوشنبه اعلام کردند که حال شیخ خضر عدنان که از ۷۹ روز قبل دست به اعتصاب غذا زده است رو به وخامت است.
امام همانطور که از سویی فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد؛ یعنی در عین حال که تمام تمرکز خود را گذاشته بودند روی رژیم صهیونیستی و نامشروع بودن، غاصب بودن، متجاوز و قاتل و جنایتکار بودن آن؛ اما از طرفی هم معتقد بودند خود انقلاب بایستی در یک جوشش عمومی با این پدیده برخورد کرد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: روز قدس نشانه مواضع جهانی علیه رژیم صهیونیستی است، حرکت علیه اشغالگری و ظلم فراگیر شده است و در حال نتیجه دادن است.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: اختلاف درون رژیم صهیونیستی به ویژه بین شهرک‌نشینان حکایت از این دارد که این جرثومه فساد از درون در حال فروپاشی است.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی به تحقق نظریه دبیر کل حزب الله لبنان در قبال نابودی این رژیم اذعان کردند.
کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین درباره وخامت حال یک اسیر دربند زندان رژیم صهیونیستی هشدار داد.
زیپی لیونی وزیر سابق صهیونیست درباره شرایط پس از انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که امروز در حال برگزاری است، ابراز نظر کرد.
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که از سال ۱۹۶۷ تا کنون ۷۳ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند و در حال حاضر نیز ۶۰۰ اسیر بیمار در زندان های رژیم صهیونیستی محبوس هستند.
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ضریب امنیتی در اسراییل رو به افول است گفت: فرزندان حزب الله در حال برنامه‌ریزی هستند که در زمان مناسب آخرین ضربه را به رژیم صهیونیستی وارد کنند.
به نظر می‌رسد تلاش‌های ناموفق اسرائیل برای میانجی‌گری مصر برای جلوگیری از ورود حماس به این درگیری شکست خورد و حال باید آماده رویارویی با «نیروی یکپارچه مقاومت» در سراسر فلسطین اشغالی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ