متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه گفت: بهترین زمان برای مشاوره تغذیه در صورت عدم ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند دیابت و قلبی- عروقی و اختلالات هورمونی و چاقی دو تا سه ماه قبل از اقدام به بارداری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر خلاف دیگر مار‌ها که معمولا یک شیوه برای شکار طعمه دارند و بار‌ها تکرارش می‌کنند، شاه کبری برای طعمه‌های گوناگون شیوه‌های حمله متفاوتی دارد.
این نظریه که به عنوان کیهان شناسی شوارتزشیلد یا مدل کیهان شناسی ساهچاله‌ای شناخته می‌شود (یک مدل کیهانی که در آن گیتی مشاهده پذیر فضای داخل آن سیاهچال است) نشان می‌دهد که جهان ما اکنون در یک سیاهچاله که بخشی از جهان مادر است منبسط می‌شود. بعید به نظر می‌رسد که این نظریه امکان اثبات داشته باشد چرا که هیچ چیز نمی‌تواند در افق رویداد سیاهچاله سفر کند.
رئیس اتحادیه صادرکننده‌های فراورده‌های نفتی در پاسخ به این سوال که آیا با وجود ناترازی بنزین، صادرات بنزین وجود دارد، گفت: بنزین صادراتی محصول پالایشگاه‌های مادر نیست، ضمن آنکه محصول تولیدی پالایشگاه‌های کوچک مقیاس مورد از لحاظ کیفیت تأیید پالایش و پخش نیست.
این بنیاد در درخواست خود علیه شاهزاده هری اعلام کرد که «وی به طور علنی به ارتکاب تعدادی از جرایم مواد‌مخدر در ایالات متحده و خارج از کشور اعتراف کرده است» و این در حالی‌است که «قانون آمریکا معمولاً از ورود چنین افرادی به کشور جلوگیری می‌کند.»
ضربه‌ای که به سرش خورده بود بی‌تأثیر نبود، اما فکر می‌کنم غم و غصه خیلی او را ضعیف کرده بود. بعد از طلاقش پسرش را دیر به دیر می‌دید و همیشه دلتنگ او بود. حتی یک بار به من گفت می‌خواهم خودکشی کنم! من او را نصیحت کردم و دلداری‌اش دادم تا آرام شود.
افراد هنگام خرید لوازم آرایشی حتما روی محصولات را بخوانند تا متوجه شوند که آن محصول مجاز است یا نیست و همچنین آیا به مواد تشکیل‌دهنده آنها حساسیت دارند یا خیر.
آیا آنچه می‌خورید واقعاً می‌تواند مغز شما را جوان نگه دارد؟ محققان دانشگاه ملی استرالیا اینگونه فکر می‌کنند. مطالعه‌ای که به تازگی در مجله تغذیه اروپایی (European Journal of Nutrition) منتشر شده، نشان می‌دهد که مصرف مقادیر زیاد غذا‌های غنی از منیزیم باعث کندتر شدن روند پیری در مغزِ بزرگسالان بالای ۵۵ سال می‌شود.
نماینده مردم بیرجند: آیا زنی با جیغ و داد سگش را بغل بگیرد و بگوید، مادر کجا بودی این آزادی است؟ کدام انسانی این آزادی را می‌خواهد. حق و حقوق حیوان سرجایش محفوظ است، اما باید مرز انسان و حیوان از یکدیگر در این دنیا جدا شود.
متخصص بیماری‌های لثه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، گفت: جرم‌گیری برای سایر درمان‌های دندان‌پزشکی به‌عنوان درمان مادر تلقی می‌شود، بنابراین جرم‌گیری ضروری است و هیچ اثر منفی بر مینا و ریشه دندان‌ها ندارد.
تفاوت بین یک مجموعه زنده از ماده مانند لاک پشت و یک توده بی جان از آن مانند یک سنگ چیست؟ به هر حال هر دو صرفا از اتم‌های غیر زنده تشکیل شده اند. حقیقت آن است که ما هنوز واقعا نمی‌دانیم. به نظر می‌رسد که زندگی به نوعی از اجزای غیر زنده سر بر می‌آورد.
یک مطالعه نشان داد که بین تری کلرواتیلن (TCE)، یک ماده شیمیایی که معمولا برای تمیز کردن استفاده می‌شود و بیماری پارکینسون ارتباط وجود دارد.
بسیاری از افراد می‌دانند که سالمونلا می‌تواند در مرغ نهفته باشد، اما آیا می‌دانستید که این باکتری در پیاز و هلو نیز وجود دارد؟ این موارد تنها برخی از نکات یادآوری شده غافلگیر کنده در فهرست غذا‌های مرتبط با جدی‌ترین شیوع بیماری‌ها در ایالات متحده هستند.
بر پایه این فرض که نحوه زایمان می‌تواند بر میکروبیوم روده نوزادان تاثیر بگذارد، مدت‌ها اعتقاد بر این بود که زایمان طبیعی برای سلامت نوزاد مفید است، اما مطالعه جدید می‌گوید که این ایده درست نیست.
مطالعات نشان داده اند راهبان بودایی‌ای که مراقبه می‌کنند نسبت به افرادی که مراقبه انجام نمی‌دهند میکروبیوم‌های روده سالم‌تر و متابولیسم موثرتری دارند.
آیا بی‌تابی مادر دلیل حقوقی برای آزادی یک مجرم است؟ کدام مادری برای زندانی بودن فرزندش –به هر دلیلی در زندان باشد- بی‌تابی نمی‌کند؟ پیش از این هم، عفت مرعشی، مادر فائزه هاشمی با انتشار یادداشتی در روزنامه سازندگی از رهبری به عنوان دوست خانوادگی ۵۰ ساله خواسته بود تا فائزه را آزاد کنند. یعنی همان جا هم خانواده هاشمی دنبال بهره‌برداری از آشنایی قدیمی با رهبر بودند!
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا در عین حال تاکید کرد که اگر مخدر جدیدی نیز در آزمایشگاه‌های ما مورد شناسایی قرار بگیرد، حتما نسبت به معرفی و اطلاع‌رسانی درباره آن اقدام خواهد شد و روند بررسی و آزمایش موادمخدر نیز در آزمایشگاه‌های ما همواره در حال انجام است.
انتصاب مدیران باشگاهی در فدراسیون!! تاج نگاهی به اصل تعارض منافع در اساسنامه فیفا و قوانین داخلی فدراسیون متبوعش بیندازد و ضمن خودداری از ادامه این رویه، تکلیف این دو انتصاب را هرچه سریع‌تر مشخص کند تا همچون مار در آستین، نیش‌های تازه‌ای بر پیکره فوتبال وارد نشود
شاید به‌زودی یاشار دارالشفایی برایمان از جلسه دفاعش بنویسد و بگوید که چه کسانی در جلسه حضور داشتند. آیا از پدر و مادر و خانواده‌اش هم کسی بودند؟ استادان چه کار کردند؟ یعنی وقتی دستش را گرفتند و به او تبریک گفتند و با او صحبت کردند، چطور توانستند بغض‌شان را مخفی کنند؟
نوزادان زیر ۱ سال نباید شیر گاو، شیر سویا یا هر شیر گیاهی دیگری بنوشند و فقط به شیر مادر یا شیر خشک (با کمی آب بعد از شروع مصرف مواد جامد) پایبند باشند.
شرکت مادر تیک تاک طی تحقیقی فاش کرد که چهار نفر از کارمندان آن در چین از این برنامه برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد دو حساب در ایالات متحده که متعلق به روزنامه‌نگاران بودند استفاده می‌کردند. در همین حال، فوربس مدعی شده است که دو نفر از آن‌ها قربانی این جاسوسی شده‌اند.
نه ماه از حمله ارتش روسیه به اوکراین می‌گذرد. آن‌چه قرار بود یک عملیات نظامی سریع برای سرنگونی دولت اوکراین باشد، اکنون به یک جنگ طولانی‌مدت تبدیل شده که جان ده‌ها هزار نظامی و غیرنظامی را گرفته است. با این که جنگ در خاک اوکراین در حال وقوع است- که به این معنی است که این کشور بیشترین خسارات جانی و مادی را متحمل می‌شود-، ولی با این وجود روسیه نیز با چالش‌های شدیدی مواجه شده، که به شدت اقتصاد این کشور را تحت تاثیر قرار داده‌اند.
اکبری درباره اینکه آیا می توانیم از ماده بودن جنسیت توله یوزها مطمین باشیم؟ می گوید: چند دامپزشک توله یوزها را کنترل کرده و همه متفق القولند که جنسیت آنها ماده است.
پژوهشگران دانشگاه راکفلر در نیویورک دریافتند افرادی که سطوح بالاتری از اسید‌های خاص را روی پوست خود دارند ۱۰۰ برابر بیش‌تر برای پشه ماده Aedes aegypti نوعی از پشه مسئول انتشار بیماری‌هایی مانند دنگی، چیکونگونیا، تب زرد و زیکا جذاب‌تر هستند.
برنج سفید در طول سال‌ها شهرت بدی پیدا کرده است زیرا بسیاری از گفتگوهای مرتبط با رژیم غذایی به شما آموزش داده‌اند که کربوهیدرات‌های بدون فیبر به عنوان غذاهای «بد» در نظر گرفته می‌شوند اما حقیقت این است که برنج سفید برای بسیاری از جوامع رنگین‌پوست یک ماده اصلی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ