در پی حمله تروریستی چهارشنبه شب به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام در شیراز که تاکنون به شهادت ۱۵ نفر و زخمی شدن ۱۹ نفر انجامیده، گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به شکل عجیبی در مراسم خاکسپاری پدر پیام نیازمند خبری از هیچ یک از مسئولان فدراسیون نبود!
بعد از انتظار یک پیام خداحافظی از کایسری‌اسپور، مدیران این باشگاه ترکیه‌ای بلافاصله با مجید حسینی تماس گرفتند و با ارائه پیشنهادی جدید او را برای ادامه همکاری راضی کردند.
پاری سن ژرمن از یوونتوس برای ارائه پیشنهاد رسمی جهت خرید دوشان ولاهوویچ چند روز زمان خواسته است.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در انتشار پیام خداحافظی با داوید دخیا اشتباه عجیبی را مرتکب شد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم پیام تسلیت و تصویر عجیبی از سرمربی تیم ملی منتشر کرد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم پیام تسلیت و تصویر عجیبی از سرمربی تیم ملی منتشر کرد.
برخی رسانه‌های اسپانیایی در ادعایی عجیب اعلام کردند نام ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با بازیکنان تیم مطرح شده و با مخالفت آنها روبرو شده است.
مدیرعامل اخراجی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از قهرمانی این تیم پیامی احساسی خطاب به بازیکنان منتشر کرد.
بازی امروز اگرچه برای ذوب‌آهن تشریفاتی است اما سبزها نهایت تلاش خود برای پیروزی را خواهند کرد.
در جریان نیمه اول دربی ۱۰۰، سرمربیان استقلال و پرسپولیس اعتراض‌های زیادی به قضاوت پیام حیدری و کمک‌هایش داشتند.
ساعاتی قبل از اینکه مسی در ورزشگاه پارک دوپرانس هو شود، او یک اقدام جنجالی انجام داده بود.
والیبال ایران برای رسیدن به المپیک باید یک راه پر پیچ و خم را طی کند.
سهیلا منصوریان قهرمان ووشوکار کشورمان با منتشر کردن پیام جالبی در صفحه اینستاگرام اش در مورد زندگی و برنامه ازدواج اش رونمایی کرده است.
رای پایین اعضای مجمع فدراسیون وزنه برداری به حسین رضازاده بزرگترین ورزشکار ایرانی این رشته در تاریخ از لحاظ کسب مدال و افتخارات در میادین جهانی و المپیک پیام معناداری برای این چهره سابق شورای شهر بود. گویا رضازاده محبوبیت زیادی بین اهالی وزنه برداری ندارد.
یک استقلالی پیام ویژه ای را در فضای مجازی منتشر کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، درباره تعویض‌های عجیب الخاندرو گارناچو و دو بار تعویض شدن او در جریان دیدار دیشب شیاطین سرخ توضیح داد.
این عجیب است که شما، خود در پلتفرمی حضور داشته باشید، حتی اگر برای دریافت تیک‌آبی هم اقدام نکنید، اما حضور دیگر کاربران را در آن محدود کنید. گویی اجازه استفاده از این پلتفرم فقط در اختیار خواص است و مردم عادی از این اجازه‌ای برخوردار نیستند. این اتفاق، پیامی تلخ را به جامعه منتقل می‌کند؛ پیامی با این مضمون که شما، کاربران عادی، شایستگی استفاده از این پلتفرم را ندارید و فقط ما، خواص هستیم که از شایستگی استفاده از آن برخورداریم.
طبق برخی اخبار، کرونا مجددا در چین شیوع پیدا کرده است. در این راستا سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین، در شبکه مجازی ویبو، پیامی بحث برانگیز را منتشر کرده است.
۲۰ دقیقه بعد، بخش پزشکی آسکرن عذرخواهی کرد و گفت: «لطفا عذرخواهی صمیمانه ما را بابت پیامک قبلی ارسال شده بپذیرید. این پیام اشتباه ارسال شده است.»
امیرحسین صادقی، کاپیتان پیشین باشگاه استقلال پیامی عجیب را در فضای مجازی منتشر کرد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پس از پیروزی تیم ملی کشورش برابر ایران، سخنرانی کوتاهی را برپا کرد.
اقدام عجیب و غیر منظره کی روش در دعوت از نیازمند ۲ مفهوم دارد؛ یا کارلوس می‌خواهد عابدزاده را که شرایط خوبی در تیم باشگاهی اش نداشته خط بزند یا اینکه قصد دارد ۴ گلر به همراه خود به قطر ببرد که در نوع خودش عجیب است.
مینا بونینو، همسر فدریکو والورده، با ارسال پیامی از کاسمیرو خواست که رئال مادرید را ترک نکند.
لوکا مارکوویچ مهاجم صربستانی با انتشار یک استوری به زبان فارسی در صفحه اینستاگرامش، به شایعات پیرامون خود واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ